|
Post by wifix on Apr 4, 2016 20:51:40 GMT
oijoi herkules!!!!! ja elsan tytär vois olla aikas kivaisa 8))) Pocahontas ja Esmeralda ois myös iha kivoi niide luonteiden takii 8) esmeralda on ihana!
|
|
|
Post by kaisa on Apr 4, 2016 20:55:20 GMT
Pocahontas ja Esmeralda ois myös iha kivoi niide luonteiden takii 8) esmeralda on ihana! Jätän yöks hautuu mil tuun, koska pakko mennä nukkuu ku huomen ussan koe <3
|
|
|
Post by sini on Apr 5, 2016 5:48:16 GMT
Kattelen kaikki tänää ku pääsen kotiin :-)
|
|
|
Post by sini on Apr 5, 2016 15:40:09 GMT
Lisäilen kaikki listaan kuhan pääsen koneelle :-) Mut kaikki mukan!
|
|
|
Post by sini on Apr 5, 2016 15:43:03 GMT
lomake // prinsessa alycia chantel campbell - 17, syntynyt 22. joulukuuta - nainen, heteroseksuaali & ? - musiikki, kuninkaallisten historia - - muuta prinsessa aurora & prinssi philip - prinsessa alycia chantel campbell - 17 - nainen, heteroseksuaali & ? - emilia hei mietin muuten, jos mun nainen ois ottani alyciast sellase silmätikun, ku ois äitinsä takii katkera sen perheelle 8)
|
|
|
Post by Jp on Apr 5, 2016 15:45:29 GMT
lomake // prinsessa alycia chantel campbell - 17, syntynyt 22. joulukuuta - nainen, heteroseksuaali & ? - musiikki, kuninkaallisten historia - - muuta prinsessa aurora & prinssi philip - prinsessa alycia chantel campbell - 17 - nainen, heteroseksuaali & ? - emilia hei mietin muuten, jos mun nainen ois ottani alyciast sellase silmätikun, ku ois äitinsä takii katkera sen perheelle 8) Mietin et vaihdan ehk Justinin isäks Gaston LeGumen (kaunottaren ja hirviön pahis), koska itsekäs luonne ja se et se isä on sit paha näkyis Justinis loogisemmin.
|
|
|
Post by sini on Apr 5, 2016 15:46:26 GMT
hei mietin muuten, jos mun nainen ois ottani alyciast sellase silmätikun, ku ois äitinsä takii katkera sen perheelle 8) Mietin et vaihdan ehk Justinin isäks Gaston LeGumen (kaunottaren ja hirviön pahis), koska itsekäs luonne ja se et se isä on sit paha näkyis Justinis loogisemmin. juuu
|
|
|
Post by sini on Apr 5, 2016 15:48:24 GMT
Hmm, aattelin itekki tehä viel yhen tytön mut nyt vaa metin kenelle Ariel, Lilo, Cruella tai joku muu? :Dd
|
|
|
Post by Jp on Apr 5, 2016 15:52:03 GMT
Pitäiskö mun tehdä Justinille vihamies, joka vihaa Justinii sen takia, et se pilailee sen isän kustannuksella? Eli Robin Hoodille kakara. Vai olisiko Merindan kakara parempi?
|
|
|
Post by kaisa on Apr 5, 2016 16:10:26 GMT
Lähen käymää nyt salil ja heitän sit lomakkeet tänne mut mietin et otan herculeksen pojan ja oisko tuhkimon tyttö iha kiva ? Ku en taho oikee keksii muutakaa
|
|
|
Post by wifix on Apr 5, 2016 16:37:13 GMT
Hmm, aattelin itekki tehä viel yhen tytön mut nyt vaa metin kenelle Ariel, Lilo, Cruella tai joku muu? :Dd ariel 8)
|
|
|
Post by sini on Apr 5, 2016 16:56:22 GMT
lomake // samantha "sammy" destiny crawford - kahdeksantoista ja syntynyt neljästoista tammikuuta - nainen, hetero ja kysymysmerkki - maantieto ja biologia - uimajoukkueessa ariel ja prinssi erik - samantha "sammy" destiny crawford - kahdeksantoista - nainen, hetero ja kysymysmerkki - sini
|
|
|
Post by sini on Apr 5, 2016 17:49:34 GMT
jotain suhteit sammylle :-)
|
|
|
Post by obrien on Apr 5, 2016 18:22:08 GMT
lomake // prinsessa alycia chantel campbell - 17, syntynyt 22. joulukuuta - nainen, heteroseksuaali & ? - musiikki, kuninkaallisten historia - - muuta prinsessa aurora & prinssi philip - prinsessa alycia chantel campbell - 17 - nainen, heteroseksuaali & ? - emilia hei mietin muuten, jos mun nainen ois ottani alyciast sellase silmätikun, ku ois äitinsä takii katkera sen perheelle 8) ooh käy hyvin! + suhteita alycial ja noémille
|
|
|
Post by Angelus on Apr 5, 2016 19:46:36 GMT
|
|