|
Post by sini on Apr 3, 2016 18:17:47 GMT
Up
|
|
|
Post by Jp on Apr 3, 2016 18:54:00 GMT
Up Peter panin vai Prinssi Juhanan kakara toiseksi hahmoksi?
|
|
|
Post by Angelus on Apr 4, 2016 8:11:13 GMT
Voisin tehdä jälkeläisen kaunotarelle & hirviölle.
|
|
|
Post by Jp on Apr 4, 2016 8:47:58 GMT
Voisin tehdä jälkeläisen kaunotarelle & hirviölle. Uu...kiva
|
|
|
Post by Jp on Apr 4, 2016 8:49:29 GMT
Hitsi...disneyllä on liikaa hyviä leffoja.
|
|
|
Post by Angelus on Apr 4, 2016 8:57:47 GMT
Hitsi...disneyllä on liikaa hyviä leffoja. Niinpä
|
|
|
Post by Jp on Apr 4, 2016 9:02:43 GMT
Hitsi...disneyllä on liikaa hyviä leffoja. Niinpä Hitto, kun yrittää keksiä mun Justinille parasta kaveria, joka olis vähän samatyylinen tässä ja nyt eläjä.
|
|
|
Post by obrien on Apr 4, 2016 17:02:40 GMT
oops, mulla on tääl käyminen jääny D: mutta voisihan sitä ehkä tullakkin
|
|
|
Post by obrien on Apr 4, 2016 17:29:24 GMT
lomake // noémie avice penrose - seitsämäntoista ja syntynyt neljästoista kesäkuuta - nainen, heteroseksuaali ja kysymysmerkki - hyvyystunnit, loitsutunnit - ei klikkiä, kiinnostunut kuitenkin huutosakista the evil quuen - noémie avice penrose - seitsämäntoista - nainen, heteroseksuaali ja kysymysmerkki - emilia » ää en oo roolinu koneella kolmeen kuukauteen, oon vaan roolinu puhelimel Attachments:
|
|
|
Post by Angelus on Apr 4, 2016 18:13:54 GMT
Voisin miettiä vielä yhtä hahmoa... mutta en tiiä kenelle jälkeläisen tekisin: - Milo James Thatch - Anastasia Nikolaevna & Dimitri - Kion tai sitten Kovu
|
|
|
Post by sini on Apr 4, 2016 18:32:42 GMT
|
|
|
Post by Angelus on Apr 4, 2016 18:40:59 GMT
lomake // prinssi redmond maurice beast - 18 ja 3. kesäkuuta (kaksoset) - mies, bi & ?? - pääaineenaan fysiikka ja liikunta, sivuaineena roistojen historia - redmond harrastaa miekkailua pääsääntöisesti, ja silloin tällöin hieman ”raskaampiin” urheilulajeihin osallistumista - ...
prinssi adam & prinsessa belle - prinssi redmond maurice beast - 18 - mies, bi & ?? - angelus
//katson kuvan huomenna
|
|
|
Post by Angelus on Apr 4, 2016 18:43:12 GMT
Voisin miettiä vielä yhtä hahmoa... mutta en tiiä kenelle jälkeläisen tekisin: - Milo James Thatch - Anastasia Nikolaevna & Dimitri - Kion tai sitten Kovu Saa autella siinä, että mille tekisin jälkeläisen
|
|
|
Post by Jp on Apr 4, 2016 18:45:38 GMT
lomake // Justin Robert Hood - 16 1.4 (oinas) - mies, bi ja varattu (?) -roistojen historia ja hyvyystunnit - jousella aseistautunut opettajien riesa - Justin kärsii kleptomaniasta eli varasteluhimosta, jota tuo ei pysty aina edes kontrolloimaan. Jotkut pitävätkin Justinia suvun häpeäpilkkuna pojan ollessa se hirviö, mikä hänen isänsä olisi voinut olla, jos tuo ei olisi omistanut oikeuskäsitystään. "Sairauden" aiheuttajaksi monet epäilevätkin pojan isää, jolta tuo olisi tullut "sukuvikana" Poika harrastaa jousiammuntaa koulun joukkueessa ja onkin isänsä oppituntien vuoksi yksi parhaista isänsä sanojen mukaan ammuttuaan isäänsä selkään ennen kuin oppi edes kävelemään. Justinin toinen vahvuus on jousen lisäksi pienet teräaseet, mutta myös normaalikokoisen miekan heiluttaminen onnistuu pienen harjoittelun jälkeen. Justinin mielipuuhaksi on muodostunut auktoriteettien tunteilla leikkiminen, joten miehellä on hieman lapsenmielinen luonne. Toinen nimi Robert on tullut isän nimestä, jonka kanssa Justin menettelee. Pojan itsekkyys on Justinin suurin pahe, joka kelpaa melko hyvin selitykseksi kaikkeen Justinin käytökseen. Justin mottona toimii "Hän joka ryöstää rikkailta ja pitää kaiken itse" Robin Hood -Justin Robert Hood - 16- mies,bi ja varattu (?) - Jp Pitäiskö mun vaihtaa isäks joku muu. Ei kenelläkään olis listaa Disneyn itsekkäistä jousiampujista?
|
|
|
Post by Angelus on Apr 4, 2016 18:52:26 GMT
lomake // Justin Robert Hood - 16 1.4 (oinas) - mies, bi ja varattu (?) -roistojen historia ja hyvyystunnit - jousella aseistautunut opettajien riesa - Justin kärsii kleptomaniasta eli varasteluhimosta, jota tuo ei pysty aina edes kontrolloimaan. Jotkut pitävätkin Justinia suvun häpeäpilkkuna pojan ollessa se hirviö, mikä hänen isänsä olisi voinut olla, jos tuo ei olisi omistanut oikeuskäsitystään. "Sairauden" aiheuttajaksi monet epäilevätkin pojan isää, jolta tuo olisi tullut "sukuvikana" Poika harrastaa jousiammuntaa koulun joukkueessa ja onkin isänsä oppituntien vuoksi yksi parhaista isänsä sanojen mukaan ammuttuaan isäänsä selkään ennen kuin oppi edes kävelemään. Justinin toinen vahvuus on jousen lisäksi pienet teräaseet, mutta myös normaalikokoisen miekan heiluttaminen onnistuu pienen harjoittelun jälkeen. Justinin mielipuuhaksi on muodostunut auktoriteettien tunteilla leikkiminen, joten miehellä on hieman lapsenmielinen luonne. Toinen nimi Robert on tullut isän nimestä. Pojan itsekkyys on Justinin suurin pahe, joka kelpaa melko hyvin selitykseksi kaikkeen Justinin käytökseen. Justin mottona toimii "Hän joka ryöstää rikkailta ja pitää kaiken itse" Robin Hood -Justin Robert Hood - 16- mies,bi ja varattu (?) - Jp Pitäiskö mun vaihtaa isäks joku muu. Ei kenelläkään olis listaa Disneyn itsekkäistä jousiampujista? Lista taitaa jäädä kuitenkin melko lyhyeksi?
|
|