|
Post by wifix on Apr 3, 2016 12:10:32 GMT
tiedän et monilla on varmasti nyt muutakin tekemistä kun rooliminen, esim itellä lähestyy valtakunnallisetkin, mutta ainahan voi yrittää?
|
|
|
Post by sini on Apr 3, 2016 12:45:38 GMT
hyi muistan omat valtakunnalliset onneks ei oo enää mitää tollast :DD mut aattelin että peruisin ton mun lukioroolipelin ku haluisin tehä sellasen disneylukioroolipelin mis roolipelattais kaikkie disneyhahmojen lapsil 8)
|
|
|
Post by wifix on Apr 3, 2016 12:57:17 GMT
hyi muistan omat valtakunnalliset onneks ei oo enää mitää tollast :DD mut aattelin että peruisin ton mun lukioroolipelin ku haluisin tehä sellasen disneylukioroolipelin mis roolipelattais kaikkie disneyhahmojen lapsil 8) KYLLÄ. omg joku aladdinin lapsi minulle sellane kunno daaaaaamn boy
|
|
|
Post by sini on Apr 3, 2016 13:01:25 GMT
hyi muistan omat valtakunnalliset onneks ei oo enää mitää tollast :DD mut aattelin että peruisin ton mun lukioroolipelin ku haluisin tehä sellasen disneylukioroolipelin mis roolipelattais kaikkie disneyhahmojen lapsil 8) KYLLÄ. omg joku aladdinin lapsi minulle sellane kunno daaaaaamn boy aattelin ite tulla pahataren tyttärel 8)
|
|
|
Post by Jp on Apr 3, 2016 13:16:46 GMT
...
|
|
|
Post by wifix on Apr 3, 2016 13:32:00 GMT
KYLLÄ. omg joku aladdinin lapsi minulle sellane kunno daaaaaamn boy aattelin ite tulla pahataren tyttärel 8) sun pitänee toteuttaa tää nii nopee ku vaa mahollista!!
|
|
|
Post by Jp on Apr 3, 2016 13:34:24 GMT
Hitto toi ikämuki...
|
|
|
Post by sini on Apr 3, 2016 13:47:51 GMT
aattelin ite tulla pahataren tyttärel 8) sun pitänee toteuttaa tää nii nopee ku vaa mahollista!! joo kirjotan parhaillani sitä 8)
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Apr 4, 2016 10:33:51 GMT
oon kokonaan unohtanu tän ku on kirjotukset just meneillään mut kunhan ne on ohi ni meikä rupee taas aktiivisemmaks! :-D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 4, 2016 13:32:37 GMT
Joo
Mulle saa mainostaa roolipelejä, jos vaikka jokin niistä saiski mut innostuu.
saatan julkasta omankin ropen jos vaan saan sen koskaan valmiiks.
|
|