|
Post by petefromtheshop on Mar 30, 2016 20:02:56 GMT
kun löysin hämähäkin kipittämästä peitolla.
ENKÄ EES HUUTANU!! tosin se olikin aika pieni. mut tarpeeks iso saadakseen mut hyppii seinille ku kissa konsanaan ((((meidän kissat ainaki hyppii seinille))))
hmm.
tää oli tämmönen turha aihe. halusin vaan kertoo etten huutanu nähdessäni hämähäkin ja nyt haluan että ootte ylpeitä musta.
hmm...
kertokaa vaikka millanen teidän aamu oli. lupaan olla erittäin kiinnostunut.
|
|
|
Post by Arabella on Mar 30, 2016 20:09:54 GMT
munki huoneessa oli eilen hämähäkki sit tapoin sen ruotsalaisella kasvikirjalla
mut heräsin aamulla siihen et mun veli jotain rymisteli sit se lähti sit en jaksanu nousta ylös mut sit nousin ylös sit en jaksanu lähtee kouluun mut sit lähin kouluun enkä myöhästyny ku neljä tuntia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 30, 2016 20:12:55 GMT
hassu juttu mut luulin just mun kissaa hämähäkiks kun se hyppäs sängylle. ja mun kissa on aika... pyöree. sanotaan vaikka et sen hyppäämistä sängylle vois verrata pieneen maanjäristykseen.
ja mä jostain syystä sit ajattelin et se sängylle hypännyt otus ois kissankokonen hämähäkki eikä kissankokonen kissa (tiedän, logiikkani on aina yhtä pettämätön!!)
ja musta vähän tuntuu etten saa unta tänä yönä. olkaa ylpeitä hei !!!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 30, 2016 20:15:41 GMT
munki huoneessa oli eilen hämähäkki sit tapoin sen ruotsalaisella kasvikirjalla mut heräsin aamulla siihen et mun veli jotain rymisteli sit se lähti sit en jaksanu nousta ylös mut sit nousin ylös sit en jaksanu lähtee kouluun mut sit lähin kouluun enkä myöhästyny ku neljä tuntia RUOTSALAINEN KASVIKIRJA!! sano sille terveisiä. ei neljä tuntia oo paha... ainakaan kauheen.
|
|
|
Post by Arabella on Mar 30, 2016 20:34:06 GMT
munki huoneessa oli eilen hämähäkki sit tapoin sen ruotsalaisella kasvikirjalla mut heräsin aamulla siihen et mun veli jotain rymisteli sit se lähti sit en jaksanu nousta ylös mut sit nousin ylös sit en jaksanu lähtee kouluun mut sit lähin kouluun enkä myöhästyny ku neljä tuntia RUOTSALAINEN KASVIKIRJA!! sano sille terveisiä. ei neljä tuntia oo paha... ainakaan kauheen. tapan aina hämähäkit ruotsalaisella kasvikirjalla oon todennu sen hyväksi aseeksi ei se kovin paha mut tarvisin jonku repimään mut sängystä ylös aamusin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 30, 2016 20:44:40 GMT
RUOTSALAINEN KASVIKIRJA!! sano sille terveisiä. ei neljä tuntia oo paha... ainakaan kauheen. tapan aina hämähäkit ruotsalaisella kasvikirjalla oon todennu sen hyväksi aseeksi ei se kovin paha mut tarvisin jonku repimään mut sängystä ylös aamusin lupaan et tuun repii sut sängystä heti kun opin ite nousee ensin.
|
|
|
Post by Arabella on Mar 30, 2016 20:49:08 GMT
tapan aina hämähäkit ruotsalaisella kasvikirjalla oon todennu sen hyväksi aseeksi ei se kovin paha mut tarvisin jonku repimään mut sängystä ylös aamusin lupaan et tuun repii sut sängystä heti kun opin ite nousee ensin. sitä päivää ootellessa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 30, 2016 20:51:04 GMT
lupaan et tuun repii sut sängystä heti kun opin ite nousee ensin. sitä päivää ootellessa saatat joutuu odottaa hetken tai pari.
|
|
|
Post by Angelus on Mar 31, 2016 4:59:18 GMT
Mitenkäs tässä... Heräsin & nousin tänään jo siinä kello 6:20. Jos mulla ei ois tänään menoa, niin olisin saanu nukkua ainakin puol kahteentoista.
/meillä yks kissa hyppii ovenkarmeihin, toinen ovenkahvoihin ja kolmas odottaa et muut palvelee sitä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 31, 2016 13:57:36 GMT
Mitenkäs tässä... Heräsin & nousin tänään jo siinä kello 6:20. Jos mulla ei ois tänään menoa, niin olisin saanu nukkua ainakin puol kahteentoista. /meillä yks kissa hyppii ovenkarmeihin, toinen ovenkahvoihin ja kolmas odottaa et muut palvelee sitä. :DDD yks meidän kissa kiipeilee aina ikkunan hyttysverkkoo pitkin
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 31, 2016 14:24:34 GMT
en oo nukkunu melkein yhtään täl viikolla, eli aamu oli.. . .vaikee olin kahen vaiheil et meenkö labraan vai jäänkö kotiin, nukkuu mut olin urhea ja menin kokkaamaan bentsoehappoa
|
|
unna
Ninja The Cat
|
Post by unna on Mar 31, 2016 23:16:22 GMT
hyi sssaaa oon hokannu et meiän lattioilla on alkanu hiippailemaan muurahaisia, yhen nappasin kiinni suklaamunan muovikapseliin ja toissapäivänä yks ninja kiipeili verhoja pitkin montakohan jo oon nielly niitä unissani
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 1, 2016 4:08:39 GMT
hyi sssaaa oon hokannu et meiän lattioilla on alkanu hiippailemaan muurahaisia, yhen nappasin kiinni suklaamunan muovikapseliin ja toissapäivänä yks ninja kiipeili verhoja pitkin montakohan jo oon nielly niitä unissani meidänki talo on täynnä muurahaisia, niillä on varmaa pesä jossain tän talon alla. Ei ollu kiva löytää kaakaopaketista kuolleita muurahaisia kun tein mokkapaloja
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 1, 2016 4:15:39 GMT
en oo nukkunu melkein yhtään täl viikolla, eli aamu oli.. . .vaikee olin kahen vaiheil et meenkö labraan vai jäänkö kotiin, nukkuu mut olin urhea ja menin kokkaamaan bentsoehappoa ah, vihaan vaikeita aamuja. oon tän viikon jokasena päivänä ollu kahen vaiheilla et jäänkö kotiin mut en sit kuiteskaa jääny. Ei kouluu lähtemisessä oikeestaa mitää mutku tahtoisin vaan nukkua välillä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 1, 2016 13:43:20 GMT
en oo nukkunu melkein yhtään täl viikolla, eli aamu oli.. . .vaikee olin kahen vaiheil et meenkö labraan vai jäänkö kotiin, nukkuu mut olin urhea ja menin kokkaamaan bentsoehappoa ah, vihaan vaikeita aamuja. oon tän viikon jokasena päivänä ollu kahen vaiheilla et jäänkö kotiin mut en sit kuiteskaa jääny. Ei kouluu lähtemisessä oikeestaa mitää mutku tahtoisin vaan nukkua välillä. tänään nukuin pommiin :^) joo mul on oll ihan sama, mut pakko saada töitä eteenpäin ja ruotsin kurssilla on läsnäolopakko D: keitin tänään kanelihappoo joku viis tuntii ja melkein nukahdin pystyyn ku ei ollu virikkeitä pitämässä mua hereillä
|
|