|
Post by Miopod on Dec 11, 2016 12:19:18 GMT
katoin kotona uudestaan the man from uncle leffan, joka keikkuu siellä lemppareiden kärjessä <3 leffassa oon käyny viimeks tuon ihmeotukset ja sain siellä pienen kohtauksen kun olin niin pettynyt :// mut mitä nyt oon mielipiteitä kuullu ni suurin osa on tykänny siitä että ehkä oon puolueellinen (en ole) Mulla taas ei ollu ihmeotuksista oikeen mitään odotuksia ja yllätyin positiivisesti ku katoin sen
|
|
kelmeckis
Ninja The Cat
mulle mieluusti viestiä roolipelaamisesta! :')
|
Post by kelmeckis on Dec 11, 2016 13:56:20 GMT
katoin kotona uudestaan the man from uncle leffan, joka keikkuu siellä lemppareiden kärjessä <3 leffassa oon käyny viimeks tuon ihmeotukset ja sain siellä pienen kohtauksen kun olin niin pettynyt :// mut mitä nyt oon mielipiteitä kuullu ni suurin osa on tykänny siitä että ehkä oon puolueellinen (en ole) Mulla taas ei ollu ihmeotuksista oikeen mitään odotuksia ja yllätyin positiivisesti ku katoin sen se on hyvä :> varmaan just tolla taktiikalla oli hyvä mennä kattoo, ite yritin kanssa olla odottamatta mitään mut en tainnu ihan onnistua :s mulle siitä oli jotenki kadonnu se potterien tarinan taika, ku siinä keskityttii nii paljo visuaalisesti taikaan ja räiskintään jne mut toi on vähä jakanu mielipiteitä, osa mun kavereista on kyl tykänny! meen tänää turkuun yhelle kaverille ja se oli eilen käyny kattomassa sen ni me pidetää varmaa joku debate siitä sitte ku pääsen sinne xd
|
|
|
Post by swordsman on Dec 30, 2016 16:14:59 GMT
mä kävin äsken kattomassa sen Ihmeotukset ja niiden olinpaikat, ja oli se ihan hyvä, tykkäsin!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 31, 2016 12:07:09 GMT
Rare Exports
Tai no katoin kyllä vaan sivusilmällä sen elokuvan loppupuoliskon et en tiedä lasketaanko mut kuitenkin, en muista mitä katoin sitä ennen
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Dec 31, 2016 19:20:08 GMT
Korkeat korot
iha hyvä, koin kyllä vähän oudoksi joissakin kohdissa
|
|
|
Post by swordsman on Jan 8, 2017 9:20:24 GMT
katoin eilen vuoden 2005 Ylpeys ja ennakkoluulo -elokuvan, ja ei se kyllä ihan tehny kirjalle oikeutta :/ ymmärrän kyllä tosi hyvin sen, ettei kaikkea saada mahtumaan pariin tuntiin, mut tossa hypittiin vaan kohtauksesta toiseen sellasta vauhtia että en usko et oisin ihan pysyny kärryillä juonesta jos en ois tuntenu sitä jo etukäteen.
mut oli kyllä ihan mukava nähdä lopulta tääkin leffa!
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 8, 2017 10:21:24 GMT
Robocop 2
Paras leffa 1/1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2017 11:32:16 GMT
Minority Report Oli yllättävän hyvä odotuksiin nähden, mutta loppu oli tylsä
|
|
|
Post by Miopod on Jan 12, 2017 20:30:25 GMT
Inside Out (taas)
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 13, 2017 20:54:03 GMT
pelastakaa sotamies Ryan
sain itkeä moneen kertaan.
|
|
|
Post by Angelus on Feb 2, 2017 18:39:32 GMT
Katoin sekä Airliftin että Rustomin, koska tykkäsin Akshay Kumarin näyttelemisestä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 19:50:56 GMT
The Playhouse
oon kattonu mun pikkuveljen kaa nyt Buster Keatonin (mun avatarissa näkyvän jäbylin) leffoja kun niitä oli tullu areenaan. Nää kuvastaa hyvin mun elämää, suosittelen kattoo
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 4, 2017 21:14:43 GMT
stand by me tossa viime viikon perjantaina.
aivan ihana ja paras leffa ollu aina ja tykkään edelleen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 5, 2017 8:19:32 GMT
Paha aavistus Ihan jees, loppu oli huono
|
|
|
Post by Miopod on Feb 5, 2017 13:08:59 GMT