|
Post by Candypompom on Mar 23, 2016 18:44:41 GMT
minä taidan olla kattilan nuorin xdd
|
|
|
Post by Jp on Mar 23, 2016 18:55:36 GMT
minä taidan olla kattilan nuorin xdd Ironista...
|
|
|
Post by Candypompom on Mar 23, 2016 19:07:30 GMT
minä taidan olla kattilan nuorin xdd Ironista... kyllä
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 23, 2016 19:07:41 GMT
oon vaivihkaan koonnu tästä vektoria R:n ja kyseisen tilasto-ohjelman mukaan rakas adminimme on outlier jota ei kannata ottaa mukaan tunnuslukuja laskettaessa
salaa nautin myös siitä miten hyvin kaikki vastaajat on mahtunu tolle välille jonka laitoin galluppiin
|
|
|
Post by adalmiia on Mar 26, 2016 7:00:34 GMT
2001
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 8, 2016 20:47:21 GMT
Kyllä! Mulla oli tylsää joten tein tän keskustelun tarjoamasta datasta lyhyen analyysin. Nauttikaa. Tässä grafiikkaa ja yhteenveto, selitykset alapuolella siltä varalta että viiksilaatikot ei ehkä oo tuttuja kaikille: Sininen ja punainen: Minimi ja maksimi, pienin ja suurin arvo. Kattilan virallinen mummeli syntyi siis 1994 ja rakas palleromme 2005. Keltainen: Yläkvartilli. Neljännes vastaajista on syntynyt vuoden 2002 jälkeen. Vihreä: Alakvartilli. Neljännes vastaajista on syntynyt ennen vuotta 1998. Musta: Keskiarvo, keskimääräinen kattilan käyttäjä on syntynyt vuonna 2000. Mainittakoon vielä että keskiarvo on sama kuin järjestykseen laitettujen arvojen keskimmäinen luku. Voidaan siis sanoa että ikäjakauma on melko tasainen milleniumin kummallakin puolella. Toinen havainto jonka tein on se että ikäjakauma on isompi vanhempien käyttäjien puolella. Ennen vuotta 2000 syntyneet ovat jakautuneet melko tasaisesti kun taas myöhemmin syntyneet kasautuvat tietyille vuosille. Yleisimmät syntymävuodet ovat 1999 ja 2002, näin ikään keskiarvon kummallakin puolella.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 8, 2016 21:03:58 GMT
Kyllä! Mulla oli tylsää joten tein tän keskustelun tarjoamasta datasta lyhyen analyysin. Nauttikaa. Tässä grafiikkaa ja yhteenveto, selitykset alapuolella siltä varalta että viiksilaatikot ei ehkä oo tuttuja kaikille: Sininen ja punainen: Minimi ja maksimi, pienin ja suurin arvo. Kattilan virallinen mummeli syntyi siis 1994 ja rakas palleromme 2005. Keltainen: Yläkvartilli. Neljännes vastaajista on syntynyt vuoden 2002 jälkeen. Vihreä: Alakvartilli. Neljännes vastaajista on syntynyt ennen vuotta 1998. Musta: Keskiarvo, keskimääräinen kattilan käyttäjä on syntynyt vuonna 2000. Mainittakoon vielä että keskiarvo on sama kuin järjestykseen laitettujen arvojen keskimmäinen luku. Voidaan siis sanoa että ikäjakauma on melko tasainen milleniumin kummallakin puolella. Toinen havainto jonka tein on se että ikäjakauma on isompi vanhempien käyttäjien puolella. Ennen vuotta 2000 syntyneet ovat jakautuneet melko tasaisesti kun taas myöhemmin syntyneet kasautuvat tietyille vuosille. Yleisimmät syntymävuodet ovat 1999 ja 2002, näin ikään keskiarvon kummallakin puolella. eli mä olen keskimääräinen kattilan käyttäjä. voiko senkin laittaa CV:seen??
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 8, 2016 21:07:53 GMT
Kyllä! Mulla oli tylsää joten tein tän keskustelun tarjoamasta datasta lyhyen analyysin. Nauttikaa. Tässä grafiikkaa ja yhteenveto, selitykset alapuolella siltä varalta että viiksilaatikot ei ehkä oo tuttuja kaikille: Sininen ja punainen: Minimi ja maksimi, pienin ja suurin arvo. Kattilan virallinen mummeli syntyi siis 1994 ja rakas palleromme 2005. Keltainen: Yläkvartilli. Neljännes vastaajista on syntynyt vuoden 2002 jälkeen. Vihreä: Alakvartilli. Neljännes vastaajista on syntynyt ennen vuotta 1998. Musta: Keskiarvo, keskimääräinen kattilan käyttäjä on syntynyt vuonna 2000.
Mainittakoon vielä että keskiarvo on sama kuin järjestykseen laitettujen arvojen keskimmäinen luku. Voidaan siis sanoa että ikäjakauma on melko tasainen milleniumin kummallakin puolella. Toinen havainto jonka tein on se että ikäjakauma on isompi vanhempien käyttäjien puolella. Ennen vuotta 2000 syntyneet ovat jakautuneet melko tasaisesti kun taas myöhemmin syntyneet kasautuvat tietyille vuosille. Yleisimmät syntymävuodet ovat 1999 ja 2002, näin ikään keskiarvon kummallakin puolella.
eli mä olen keskimääräinen kattilan käyttäjä. voiko senkin laittaa CV:seen?? Totta kai, booboo! Saat kaikki työpaikat.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 24, 2016 18:30:44 GMT
teitä on monta! saan isomman otoskoon!
voin verrata arvoja keskenään!
vastatkaa niin saatte tarkemman analyysin
|
|
Jekku
Tonttukissa
Yo
|
Post by Jekku on May 24, 2016 18:48:38 GMT
-00 yooo
|
|
|
Post by Candypompom on May 24, 2016 18:53:28 GMT
PALLERO luin ton vast nyt mut PALLERO kuulostaa söpölle
|
|
|
Post by Trixie™ on May 24, 2016 19:04:35 GMT
PALLERO luin ton vast nyt mut PALLERO kuulostaa söpölle siinä sulle uus titteli mummeli, pallero ja standardikatti
|
|
|
Post by Candypompom on May 24, 2016 19:05:48 GMT
PALLERO luin ton vast nyt mut PALLERO kuulostaa söpölle siinä sulle uus titteli mummeli, pallero ja standardikatti jee *kehrää*
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 26, 2016 19:23:48 GMT
pssst uutukaiset ja muut tää on olemassa ;^) teen edelleen tilastoanalyysiä kattilasta
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 30, 2016 11:42:01 GMT
-97 lapsonen
|
|