|
Post by Jp on Mar 13, 2016 16:46:11 GMT
Eli mietin tekeväni yliluonnollisen kouluroolipelin, jossa hahmomme olisi tuotu koululle näiden yliluonnollisuuksien vuoksi. Roolipelissä olisi se ero muihin ropeihin , että esimerkiksi vampirismi ja lynkatropia olisivat sairauksia, eivätkä omia lajejaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 14, 2016 13:53:42 GMT
oon joskus roolinu yliluonnollisessa sisäoppilaitosropessa ja se oli kyllä ihan hauskaa + tykkään tosta sairausideasta.
joten ehkä...
oisko hahmojen yliluonnolliset kyvyt vapaasti valittavissa?
|
|
|
Post by Jp on Mar 14, 2016 14:08:02 GMT
oon joskus roolinu yliluonnollisessa sisäoppilaitosropessa ja se oli kyllä ihan hauskaa + tykkään tosta sairausideasta. joten ehkä... oisko hahmojen yliluonnolliset kyvyt vapaasti valittavissa? Melkolailla, mut aineet olis varmaa kaikilla samat. Mietin et joku liskoilla ratsastaminen on pikemminki ratsastustaidosta kii eikä perimästä, mutta liskoille puhuminen ihan sellaisenaan on sit kyky eriksee. Toinen vois olla et kaikki oppilaat on normeja, mut aineet yliluonnollisia.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 14, 2016 15:11:19 GMT
oon joskus roolinu yliluonnollisessa sisäoppilaitosropessa ja se oli kyllä ihan hauskaa + tykkään tosta sairausideasta. joten ehkä... oisko hahmojen yliluonnolliset kyvyt vapaasti valittavissa? Melkolailla, mut aineet olis varmaa kaikilla samat. Mietin et joku liskoilla ratsastaminen on pikemminki ratsastustaidosta kii eikä perimästä, mutta liskoille puhuminen ihan sellaisenaan on sit kyky eriksee. Toinen vois olla et kaikki oppilaat on normeja, mut aineet yliluonnollisia. mmm... mitä kaikkia aineita niillä sit olis?
|
|
|
Post by Jp on Mar 14, 2016 15:27:37 GMT
mietin sitä viel, mut ainakin otan ratsastuksesta variaation lohikäärmeratsastuksen, koska Lohikäärmelaakso - kirjasarjassa se laji esitellään melko hyvin.
|
|