|
Post by wifix on Mar 13, 2016 18:22:32 GMT
- hmh mitä ajattelit Et tuon sen jotenkin sinne sairaalaan JO raadeltuna raahaten mukanaan veljeään, joka laatoittaa 24/7. Tai sit Bartin veli raahaa niit. Ellet halua löytää niit sil sun vapaaehtoisella. Mulle kelpaa oikeastaan mikä vaan. käypi mulle, mietin vaan vielä että tungenko siihen mun vapaaehtosen vain kristinen
|
|
|
Post by Jp on Mar 13, 2016 18:31:52 GMT
Et tuon sen jotenkin sinne sairaalaan JO raadeltuna raahaten mukanaan veljeään, joka laatoittaa 24/7. Tai sit Bartin veli raahaa niit. Ellet halua löytää niit sil sun vapaaehtoisella. Mulle kelpaa oikeastaan mikä vaan. käypi mulle, mietin vaan vielä että tungenko siihen mun vapaaehtosen vain kristinen Mä voin aloittaa vaik sen.
|
|
|
Post by Angelus on Mar 13, 2016 20:39:25 GMT
|
|
|
Post by Jp on Mar 13, 2016 20:54:33 GMT
Et tuon sen jotenkin sinne sairaalaan JO raadeltuna raahaten mukanaan veljeään, joka laatoittaa 24/7. Tai sit Bartin veli raahaa niit. Ellet halua löytää niit sil sun vapaaehtoisella. Mulle kelpaa oikeastaan mikä vaan. käypi mulle, mietin vaan vielä että tungenko siihen mun vapaaehtosen vain kristinen Sirius oli juuri nousemassa maasta veljensä Rigelin oksennettua jo toisen kerran mustatukkaisen riiviön päälle. Sairaalan pihalle ei ollut enää kuin puoli mailia, joten kyllä se matka jaksettaisiin ihan varmasti kulkea hämärtyvien kujien kajtta, jotka toimivag loistavina oikoreitteinä kolmikolle, joista Brent oli tullut apuun nähtyään kaverinsa tuskanhuudot koirien haukunnan ja murinan keskellä. Todella järkevää lähteä viemään sairasta veljeä sairaalaan tässä kunnossa, mutta Siriuksella ei ollut vaihtoehtoa vaihtovaatteiden ollessa todella vähissä. Kaksosten äiti ei tulisi muutamaan tuntiin kotiin, joten Rigelin oli valittava joko matka tai kuolettava kuivuminen, joten kävelemään oltiin lähdetty. Koko muu matka oli mennyt loistavasti, jos äkäistä koiralaumaa ei oltu laskettu mukaan. Ensiksi lauma oli yrittänyt viedä Rigelin, mutta Sirius oli mennyt väliin, kunnes Brent oli puollustanut koko porukkaa asenaan roskakorista löydetty limonaditölkki. Sen jälkeen kaikki oli vain pimentynyt, kunnes Rigel oli raahannut Kaminin kanssa veljensä jonnekin mitä Sirius ei ihme kyllä veren, oksennuksen ja lian alta tunnistanut, vaikka oli käynyt paikassa lukuisia kertoja "Veli herää...olemme perillä St. Joseph - nimisessä sairaalassa", toinen luultavasti mustatukkainen poika läpsi Siriusta tajuihinsa. "Eivät kai valkotakit ystävineen käy päälle? Mistä tänne saa valot...hetkinen missä minä oikein olen. Ei tämä ole sairaala, koska eivät sairaalasängyt ole mustia ja märkiä sekä muodosta valkoreunaisia ruutuja?" Sirius kokeili kysellä seuraltaan tietoja olinpaikastaan, kunnes poika huomasi veljensä lähteneen juosun ja oksentamisen kanssa sisälle etsimään luultavasti apua. Tosin pyyhittyään oksennukset naamaltaan, Sirius huomasi veljensä jääneen oksentamaan keskelle parkkipaikkaa, kun tuo ei ollut sitä lähemmäksi päässyt.
|
|
|
Post by Angelus on Oct 1, 2016 19:48:22 GMT
Heips, sini, en tiiä muista, mutta mun mielestä vois kokeilla tän uudelleenjulkaisua
|
|
|
Post by Jp on Oct 2, 2016 10:29:23 GMT
Heips, sini, en tiiä muista, mutta mun mielestä vois kokeilla tän uudelleenjulkaisua Kyllä
|
|
awrtas
Ninja The Cat
i'm just here to roleplay. don't mind of me.
|
Post by awrtas on Oct 2, 2016 14:34:30 GMT
Hyppään mukaan keskusteluun, vaikuttaa ihan jees oloselta ja voisin loikkia mukaan jos tää julkastaisiin uusix.
|
|