|
Post by Jp on Mar 4, 2016 23:25:13 GMT
mun nainen vois kyllä tulla sekottamaan niiden perheleikkii, jos siis niille sellanen tulee D: - hmmh ehkäpä ehkäpä 8)) tässä olis myös tilaisuus toteuttaa tää kusipäisyys vaikka suhteessa oliskin Alectol tulee olee kovat paikat, koska 1.Uskoton mies 2.menetät mahdollisesti lapsesi
|
|
|
Post by pokemon on Mar 4, 2016 23:34:58 GMT
mun nainen vois kyllä tulla sekottamaan niiden perheleikkii, jos siis niille sellanen tulee D: - hmmh ehkäpä ehkäpä 8)) tässä olis myös tilaisuus toteuttaa tää kusipäisyys vaikka suhteessa oliskin juu, mieti vaan rauhassa. onko tää hyvä kuva?
|
|
|
Post by wifix on Mar 4, 2016 23:36:21 GMT
- hmmh ehkäpä ehkäpä 8)) tässä olis myös tilaisuus toteuttaa tää kusipäisyys vaikka suhteessa oliskin Alectol tulee olee kovat paikat, koska 1.Uskoton mies 2.menetät mahdollisesti lapsesi daaamn D: katri - eiköhän tää toteudu 8))) ja ota vaan!
|
|
|
Post by wifix on Mar 4, 2016 23:55:41 GMT
|
|
|
Post by Jp on Mar 4, 2016 23:58:47 GMT
heijei mikä zacharylle (: //Eka olis siisti kyl... | Rigel Alec Hayes- 9 ja aprillipäivä- poika,bi ja vapaa - potilas ja voimakas oksentelu sekä ulostaminen (oireita esiintyy myös samaanaikaan eli Rigel saattaa oksentaa ja ulostaa samaan aikaan) - Jp Siriuksen nuorempi kaksonen, Alecton lapsi.
|
|
|
Post by pokemon on Mar 5, 2016 0:02:30 GMT
heijei mikä zacharylle (: ite pidän 3 koska ah, toni on vaan pelkkää rakkautta.
|
|
|
Post by Jp on Mar 5, 2016 0:23:36 GMT
heijei mikä zacharylle (: ite pidän 3 koska ah, toni on vaan pelkkää rakkautta. Nyt mäkin sen huomasin...sen taiteellisen puolen.
|
|
|
Post by wifix on Mar 5, 2016 0:27:26 GMT
toni on kyllä aikas perf
|
|
|
Post by Angelus on Mar 5, 2016 7:47:46 GMT
lomake || burkhard wolf schindler - 33 ja 1. tammikuuta - mies, bi & naimisissa jo kolmatta vuotta kristine longwoodin kanssa - työskentelee patologina (joissain tapauksissa myös oikeuslääkärinä), mutta aikaisemmin työskenteli lastenlääkärinä - angelus
|
|
|
Post by Angelus on Mar 5, 2016 9:58:55 GMT
Mietin vielä kuvaa Burkhardille... Voi olla, että ikä saattaa muuttua tai sitten ei muutu, riippuu aivan kuvasta. Lisäksi mietin, jos tekisin miehelle isän tai sisaruksen tai lapsen...
|
|
|
Post by sini on Mar 5, 2016 10:48:10 GMT
joo kaikki mukana :-)
|
|
|
Post by sini on Mar 5, 2016 10:50:21 GMT
hei mun naikkoselle jotaa aattelin et se on semi uus tuol ja alottan työnsä ensimmäist kertaa tosiaa tuolla
|
|
|
Post by pokemon on Mar 5, 2016 10:55:21 GMT
hei mun naikkoselle jotaa aattelin et se on semi uus tuol ja alottan työnsä ensimmäist kertaa tosiaa tuolla mä teen aivan just lomakkeen, kunhan saan koneen auki. mut tosiaa mun naisesta jotain? :-)
|
|
|
Post by sini on Mar 5, 2016 11:11:05 GMT
hei mun naikkoselle jotaa aattelin et se on semi uus tuol ja alottan työnsä ensimmäist kertaa tosiaa tuolla mä teen aivan just lomakkeen, kunhan saan koneen auki. mut tosiaa mun naisesta jotain? :-) käviskö joku lapsuudenkaveri joka ois auttan tät sopeutuu uutee paikkaa? :-)
|
|
|
Post by pokemon on Mar 5, 2016 11:20:57 GMT
mä teen aivan just lomakkeen, kunhan saan koneen auki. mut tosiaa mun naisesta jotain? :-) käviskö joku lapsuudenkaveri joka ois auttan tät sopeutuu uutee paikkaa? :-) joo (:
|
|