|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 13:11:07 GMT
minkä alottasit?
Mä alottasin karaten (tai jonkun vastaavan kamppailulajin). Tai miekkailun. Ehkä kuiteski karaten, siitä ois enemmän hyötyä käytännössä.
|
|
|
Post by swordsman on Mar 4, 2016 13:34:07 GMT
ois ihan hienoo osata jousiampua
tai sit soittaa jotain soitinta, vaikka kitaraa tai bassoo.
|
|
|
Post by Angelus on Mar 4, 2016 13:43:47 GMT
Aarteiden etsimisen metallinpaljastimella...
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 13:46:00 GMT
ois ihan hienoo osata jousiampua tai sit soittaa jotain soitinta, vaikka kitaraa tai bassoo. ainii joo, halusin soittaa sitä bassookin, hmm hmm. ryhdyn bassoninjaks. Ja jousiammunta ois cool kans.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 13:46:26 GMT
Aarteiden etsimisen metallinpaljastimella... se ois kyl hauskaa oon just sellanen ihminen joka saa kiksejä löytäessään pullonkorkkeja ja muuta roskaa.
|
|
|
Post by Angelus on Mar 4, 2016 14:06:13 GMT
Aarteiden etsimisen metallinpaljastimella... se ois kyl hauskaa oon just sellanen ihminen joka saa kiksejä löytäessään pullonkorkkeja ja muuta roskaa. Ootan nyt vaan et lumet häviää ja et maan kaivaminen tulee hieman helpommaksi. Mä en tiiä montako vuotta mulla nyt on oikein ollu toi metallinpaljastin... sain sen joskus yläasteaikana. Säädöt on vähän niin ja näin, ku en oo jaksanut perehtyä ohjekirjaan. Löysin kerran sellasen koukun, mikä piteli aikoinaan sähköjohtoja tolpassa. Sinkittiin se sitten; niin nyt se on hopeisen värisenä koristeena luultavasti hyllyssäni... En ole aivan varma... Näin sen ainakin viimeksi siellä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 14:21:11 GMT
se ois kyl hauskaa oon just sellanen ihminen joka saa kiksejä löytäessään pullonkorkkeja ja muuta roskaa. Ootan nyt vaan et lumet häviää ja et maan kaivaminen tulee hieman helpommaksi. Mä en tiiä montako vuotta mulla nyt on oikein ollu toi metallinpaljastin... sain sen joskus yläasteaikana. Säädöt on vähän niin ja näin, ku en oo jaksanut perehtyä ohjekirjaan. Löysin kerran sellasen koukun, mikä piteli aikoinaan sähköjohtoja tolpassa. Sinkittiin se sitten; niin nyt se on hopeisen värisenä koristeena luultavasti hyllyssäni... En ole aivan varma... Näin sen ainakin viimeksi siellä. kerro sit jos löydät jotain jännää
|
|
|
Post by wifix on Mar 4, 2016 14:30:54 GMT
mä en itseasias tiedä
nyrkkeily olis kivaa, mutta sitäkin on jo harrastettu jokune vuos sitten
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 4, 2016 17:11:22 GMT
Jotain täyttä uutta jos pitäis kokeilla oisin ihan pihalla :^D Mut oon harrastanu vuosia sitten sekä uintia että jousiammuntaa ja voisin alottaa molemmat uudestaan.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 4, 2016 17:48:51 GMT
näyttelemisen! tai kitarakurssit. (kitaraa yritän opetella ominpäin kotona netin avulla. oon hidas oppiin niitä oikeita kitaranuotteja/otteita mitä lie ovatkaa, mut sit oon kokeillu kuuleman perusteella soittaa niinku opettelin soittaan pianoo joskus. se etenee vähä paremmin vaikka otteet onki varmaan ihan jotain muuta ku pitäs)
|
|
|
Post by Jp on Mar 4, 2016 17:57:44 GMT
Nyrkkeily,veitsenheitto,joku kamppailulaji ja jousiammunta (mul on kyl jousi)
|
|
|
Post by Arabella on Mar 4, 2016 20:45:11 GMT
unelmoin edelleen siitä kitaransoitosta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 20:52:00 GMT
unelmoin edelleen siitä kitaransoitosta ilmakitara vai ihan kitarakitara
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 4, 2016 23:10:17 GMT
Joko kitaran tai basson soittamisen eeehkä. Tai molempien lol. Vois ehkä opetella myös piirtämään jos ois jaksamista ja motivaatiota.
|
|
|
Post by adalmiia on Mar 5, 2016 7:14:41 GMT
Varmaa yleisurheily, seinäkiipeily tai vikellys
|
|