|
Post by marakatti on Feb 28, 2016 14:15:39 GMT
ite siirryn myös kohta takasin kouluhommien pariin ^
|
|
|
Post by pokemon on Feb 28, 2016 14:18:33 GMT
mullakin reenit hetken päästä. ennen 9 tulen takaisin, mutta oon kuitenkin vielä hetken odottelemassa.
|
|
|
Post by kaisa on Feb 28, 2016 14:18:52 GMT
ägsjkn mua rupes nyt iha sikan mietityttää et uskallanks sittenkää tulla ku loma loppuu tänää ja en tiiä yhtää mite viikolla jaksan käydä täällä D:
|
|
|
Post by pokemon on Feb 28, 2016 14:26:34 GMT
ägsjkn mua rupes nyt iha sikan mietityttää et uskallanks sittenkää tulla ku loma loppuu tänää ja en tiiä yhtää mite viikolla jaksan käydä täällä D: no haluisin kyl kovasti, että tuut :c mut nii riippuu susta, että mitä aattelet että jaksatsä käydä ja silleen.
|
|
|
Post by kaisa on Feb 28, 2016 14:28:35 GMT
ägsjkn mua rupes nyt iha sikan mietityttää et uskallanks sittenkää tulla ku loma loppuu tänää ja en tiiä yhtää mite viikolla jaksan käydä täällä D: no haluisin kyl kovasti, että tuut :c mut nii riippuu susta, että mitä aattelet että jaksatsä käydä ja silleen. mietin viel hetkisen
|
|
|
Post by pokemon on Feb 28, 2016 14:42:37 GMT
no haluisin kyl kovasti, että tuut :c mut nii riippuu susta, että mitä aattelet että jaksatsä käydä ja silleen. mietin viel hetkisen juu
|
|
|
Post by Angelus on Feb 28, 2016 14:50:00 GMT
L O M A K E → crips → jäsen → ♂ → bruce simon matthew o'malley → 26, 1. tammikuuta → bi → -- → angelus
|
|
|
Post by pokemon on Feb 28, 2016 14:52:04 GMT
L O M A K E → crips → jäsen → ♂ → bruce simon matthew o'malley → 26 → bi → -- → angelus mukana
|
|
|
Post by kaisa on Feb 28, 2016 15:15:55 GMT
hei joo kyl mä tuun mut väsäilen täs samalla kaikkii kouluhommii et oon vähä hidas ja tällee
|
|
|
Post by pokemon on Feb 28, 2016 15:19:45 GMT
hei joo kyl mä tuun mut väsäilen täs samalla kaikkii kouluhommii et oon vähä hidas ja tällee jees <3 vaik päivässä yrität kerran pari roolii, ei välttämättä sitäkään jos ei tunnu millään ehtivän. ymmärrän kyllä, koulu on perseestä mutta loma onneks <3
|
|
|
Post by kaisa on Feb 28, 2016 15:25:45 GMT
hei joo kyl mä tuun mut väsäilen täs samalla kaikkii kouluhommii et oon vähä hidas ja tällee jees <3 vaik päivässä yrität kerran pari roolii, ei välttämättä sitäkään jos ei tunnu millään ehtivän. ymmärrän kyllä, koulu on perseestä mutta loma onneks <3 jotenki täs vaihees rupee aina koulu ottaa päähä iha liikaa D: pitää vaa ajatella et enää kaks jaksoo selvittävänä ja kaks koeviikkoo
|
|
|
Post by marakatti on Feb 28, 2016 15:26:50 GMT
hahaa tajusin just että ens viikko onkin sitten lomaa 8) ja abille olis kiva saaha vielä jotain(:
|
|
|
Post by pokemon on Feb 28, 2016 15:31:24 GMT
jees <3 vaik päivässä yrität kerran pari roolii, ei välttämättä sitäkään jos ei tunnu millään ehtivän. ymmärrän kyllä, koulu on perseestä mutta loma onneks <3 jotenki täs vaihees rupee aina koulu ottaa päähä iha liikaa D: pitää vaa ajatella et enää kaks jaksoo selvittävänä ja kaks koeviikkoo aa, oivoi. kyllä sä pärjäät!
|
|
|
Post by kaisa on Feb 28, 2016 15:34:02 GMT
Bloods→ johtaja → ♂ → Elijah Jeremy Woods → 25, 27.5 → bi → muuta →kaisa laitan kuvan myöhemmin koska nyt meen laskee matikkaa
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Feb 28, 2016 15:55:55 GMT
Lähden frendin kaa syömää ja elokuvii nyt, tuun illalla takasi sitten
|
|