|
Post by Jp on Feb 26, 2016 13:49:07 GMT
Wow... teenkö mä nuoremman vai vanhemman vai oliskohan samanikäinen hauska. kaksoset ? ois khuul Harkitsin jopa miestä, joka istuu 24/7 linnas, mut rakastaa kissanpentuja silleen et jos se näkee kissanpennun niin heti kauhee "Awws it is fucking cute" -kohtaus, mut ehkä mä vaan nauraisin vedet silmis sille sit. Eli todellisuuden ja vaikutelman ristiriita olis hauska.
|
|
|
Post by Angelus on Feb 26, 2016 16:15:11 GMT
Harkitsin jopa miestä, rakastaa kissanpentuja silleen et jos se näkee kissanpennun niin heti kauhee "Awws it is fucking cute" -kohtaus Tulee mieleen ihan Al Elric fullmetal alchemistista :3
|
|
|
Post by Jp on Feb 26, 2016 16:17:26 GMT
Harkitsin jopa miestä, rakastaa kissanpentuja silleen et jos se näkee kissanpennun niin heti kauhee "Awws it is fucking cute" -kohtaus Tulee mieleen ihan Al Elric fullmetal alchemistista :3 Ai niin sil oli se piirre. Mul oli hetken sellainen mututuntuma et tiedän tän jostain.
|
|
|
Post by wifix on Feb 27, 2016 7:56:00 GMT
joo, tanya vois tapansa mukaan olla hieman kiukkunen asiasta tms 8) mut kuinkas kauan erosta olis pari viikkoa? kuukausi? ehkäpä n pari viikkoa? kaksikko ois voinut asua jonkin aikaa yhdessäkin ja nyt sit muuttanut erilleen?
|
|
|
Post by Angelus on Feb 27, 2016 7:58:58 GMT
ehkäpä n pari viikkoa? kaksikko ois voinut asua jonkin aikaa yhdessäkin ja nyt sit muuttanut erilleen? juu
|
|
|
Post by pokemon on Feb 27, 2016 10:18:29 GMT
oioi, voisin tulla
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Feb 27, 2016 11:23:33 GMT
Harkitsin jopa miestä, joka istuu 24/7 linnas, mut rakastaa kissanpentuja silleen et jos se näkee kissanpennun niin heti kauhee "Awws it is fucking cute" -kohtaus, mut ehkä mä vaan nauraisin vedet silmis sille sit. Eli todellisuuden ja vaikutelman ristiriita olis hauska. Ois hauskaa tosiaan Mun hahmo voi omistaa kissanpennun ja sit ku hahmos tulee takas linnasta veljensä kiusaks niin saat sun kohtauksen XD
|
|