|
Post by Candypompom on Mar 4, 2016 20:53:44 GMT
Must tuntuu et failasin ton jotenki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 20:55:25 GMT
Eiks hillo ollu joku con.. alkunen Ei se kyl ollu xDD Mutta j'aime français koska koska koska Pus Ps olin aika hyvä osasin laittaa iha oikein ton ceen la confiture se on ainoa jonka osaan muistan sen ikuisesti jopa mä muistan sen mut mulla ei oo hajuakaan siitä miten se pitäs sanoo
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 5, 2016 17:36:52 GMT
Tomber la chemise tarkottaa että ota paita pois. :-D Ainoo mitä osaan sanoo ranskaks. Tai no - kirjottaa. Ei mitään hajua miten se lausutaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 5, 2016 21:22:48 GMT
Tomber la chemise tarkottaa että ota paita pois. :-D Ainoo mitä osaan sanoo ranskaks. Tai no - kirjottaa. Ei mitään hajua miten se lausutaan. mun kissa alko tuijottaa mua pelästyneesti ku yritin lausua tota ....Mut saanko kysyä et missä yhteydessä oot oikein oppinu ton?
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 6, 2016 6:08:26 GMT
Tomber la chemise tarkottaa että ota paita pois. :-D Ainoo mitä osaan sanoo ranskaks. Tai no - kirjottaa. Ei mitään hajua miten se lausutaan. mun kissa alko tuijottaa mua pelästyneesti ku yritin lausua tota ....Mut saanko kysyä et missä yhteydessä oot oikein oppinu ton? Se oli kaverin ranskan ykköskurssin kirjassa joskus. :-D
|
|
|
Post by Jp on Mar 18, 2016 15:18:51 GMT
mun kissa alko tuijottaa mua pelästyneesti ku yritin lausua tota ....Mut saanko kysyä et missä yhteydessä oot oikein oppinu ton? Se oli kaverin ranskan ykköskurssin kirjassa joskus. :-D Mielikuva vs todellisuus
|
|