Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Feb 23, 2016 17:05:06 GMT
Onko täällä tarpeeksi porukkaa lohikäärme- (tai vaihtoehtoisesti susi) ropeen? Haluaisin kamalasti roolata, mutta en halua pettyä, jos teen sellasen ja siihen ei tuu ketään. Kaikki mun muutkin roolipelini on kuolleet täällä aika lyhyesti.
|
|
|
Post by Jp on Feb 23, 2016 17:13:41 GMT
Onko täällä tarpeeksi porukkaa lohikäärme- (tai vaihtoehtoisesti susi) ropeen? Haluaisin kamalasti roolata, mutta en halua pettyä, jos teen sellasen ja siihen ei tuu ketään. Kaikki mun muutkin roolipelini on kuolleet täällä aika lyhyesti. Mä mietin tekeväni jonkun lohkaritallin tai vastaavan et minä oon.
|
|
Milori
Ninja The Cat
|
Post by Milori on Mar 5, 2016 13:39:31 GMT
Kukaan muu ei oo?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 5, 2016 14:33:58 GMT
Oisko kyseessä siis rope, jossa roolittais lohikäärmeillä vai sellanen rope, jossa roolittas ihmishahmoilla jotka ois jollain tapaa tekemisissä lohikäärmeiden kanssa?
|
|
|
Post by Jp on Mar 5, 2016 18:51:05 GMT
Oisko kyseessä siis rope, jossa roolittais lohikäärmeillä vai sellanen rope, jossa roolittas ihmishahmoilla jotka ois jollain tapaa tekemisissä lohikäärmeiden kanssa? Se mis pelataan ihmisil ja liskoil vois olla kiva.
|
|
Milori
Ninja The Cat
|
Post by Milori on Mar 10, 2016 15:55:06 GMT
Oisko kyseessä siis rope, jossa roolittais lohikäärmeillä vai sellanen rope, jossa roolittas ihmishahmoilla jotka ois jollain tapaa tekemisissä lohikäärmeiden kanssa? Ajattelin sellasta, missä pelattais pelkästään lohikäärmeillä. Mutta vaihtoehtoisesti vois olla myös sellainen, jossa voi pelata liskolla tai ihmisellä.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Mar 22, 2016 8:27:35 GMT
Ajarus lihikäärmeillä pelaamisesta houkuttais :3
|
|