|
Post by wifix on Feb 21, 2016 16:26:37 GMT
8))
|
|
|
Post by Jp on Feb 21, 2016 16:27:50 GMT
Joo mietin joko tekeväni lastenkotiropen tai sit jonkun lohikäärmetalli - ropen.
Toisaalta joku kunnon kerrostalo vois olla jees.
|
|
|
Post by Angelus on Feb 21, 2016 19:51:38 GMT
se olis kyllä ihan kiva idea
|
|
|
Post by Jp on Feb 21, 2016 19:54:29 GMT
Sirkus olis kyl kokeilemisen arvoinen idea ja tohon lohikäärme-ideaan olis yks kirjasarja jossa on kiva ajatus lohikäärmeenlannasta...itsesyttyvää jos tärähtäen tippuu.
|
|
|
Post by wifix on Feb 21, 2016 19:59:48 GMT
Joo mietin joko tekeväni lastenkotiropen tai sit jonkun lohikäärmetalli - ropen. Toisaalta joku kunnon kerrostalo vois olla jees. suosittelen tuota lastenkotia, täällä roolaajia näyttänee kiinnostavan enemmän tälläiset "ei-yliluonnolliset", tai niihin saa ainakin paremmin porukkaa ://
|
|
|
Post by Jp on Feb 21, 2016 20:02:51 GMT
Mmh... sen oon huomannut kyl.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Feb 22, 2016 15:30:04 GMT
joo herätelkää tää osio eloon tuli nimittäin yhtäkkii hirvee himo roolata *prayer hands emoji*
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Feb 22, 2016 18:08:40 GMT
joo herätelkää tää osio eloon tuli nimittäin yhtäkkii hirvee himo roolata *prayer hands emoji* vähän samat fiilikset täällä *prayer hands emoji*
|
|
|
Post by Jp on Feb 22, 2016 18:11:24 GMT
Genreehdotuksia.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Feb 22, 2016 18:29:02 GMT
jtn realismia ja semmonen mistä sais vähän pidemmänki pelin kehiteltyä (ois varaa laajentaa juonta jne) tämmöstä ainaki ite tykkäisin pelailla
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Feb 22, 2016 18:30:51 GMT
joo herätelkää tää osio eloon tuli nimittäin yhtäkkii hirvee himo roolata *prayer hands emoji* vähän samat fiilikset täällä *prayer hands emoji* f yeah! tää on niin perseestä ku ei voi enää gosussa roolia ei sillä että se laatu ois ollu mitenkään pilvissä siellä mut se oli nii helppoa siellä
|
|
Catler
Viehkeä kissa
|
Post by Catler on Feb 22, 2016 18:45:35 GMT
vähän samat fiilikset täällä *prayer hands emoji* f yeah! tää on niin perseestä ku ei voi enää gosussa roolia ei sillä että se laatu ois ollu mitenkään pilvissä siellä mut se oli nii helppoa siellä se oli helppoo, kun oma laatu on jossain melkein kadotuksen puolella niin ja jotekin osasin käyttää gosun foorumii paremmi ku tätä
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Feb 22, 2016 19:15:22 GMT
f yeah! tää on niin perseestä ku ei voi enää gosussa roolia ei sillä että se laatu ois ollu mitenkään pilvissä siellä mut se oli nii helppoa siellä se oli helppoo, kun oma laatu on jossain melkein kadotuksen puolella niin ja jotekin osasin käyttää gosun foorumii paremmi ku tätä omg mulla ihan sama!! tuntuu ihan siltä et oisin joku seniori-ihminen kun tää foorumin näyttö tuntuu niin vaikialta XD tai ehkä vaan alan tulla vanhaks ja pikkuhiljaa höpertyy
|
|
Catler
Viehkeä kissa
|
Post by Catler on Feb 22, 2016 19:25:10 GMT
se oli helppoo, kun oma laatu on jossain melkein kadotuksen puolella niin ja jotekin osasin käyttää gosun foorumii paremmi ku tätä omg mulla ihan sama!! tuntuu ihan siltä et oisin joku seniori-ihminen kun tää foorumin näyttö tuntuu niin vaikialta XD tai ehkä vaan alan tulla vanhaks ja pikkuhiljaa höpertyy Feel ya bro XD Täytän kolmen kuukauden päästä kahdeksantoista, mutta silti olo ku seniorilla. Tai toisaalta oon kyllä hieman hömelö hemuli aina ollut.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Feb 22, 2016 19:43:13 GMT
omg mulla ihan sama!! tuntuu ihan siltä et oisin joku seniori-ihminen kun tää foorumin näyttö tuntuu niin vaikialta XD tai ehkä vaan alan tulla vanhaks ja pikkuhiljaa höpertyy Feel ya bro XD Täytän kolmen kuukauden päästä kahdeksantoista, mutta silti olo ku seniorilla. Tai toisaalta oon kyllä hieman hömelö hemuli aina ollut. joo otappa vaa sitä ku täytät kaheksantoista ja rupeet juoksee baareis ni ne ekat pari kk on ihan kivoja jne mut sit alkaa pikkuhiljaa väsymään siihen ja sitten käyki nii et kun kaikki frendit pomppii baarista toiseen, sä jäät mieluummin himaan ni siinä vasta iskeeki aikanen keski-iän kriisi XDD ainakin näin asia meni meikälle (tosin täytän kohta 19 et en mäkää mikään KAUHEEN vanha oo vaik välillä siltä tuntuuki XD)
|
|