|
Post by Jp on Feb 21, 2016 6:11:56 GMT
yep
|
|
|
Post by Minnee on Feb 21, 2016 21:19:03 GMT
IMO vähän pepusta, että se loppuu klo 13. Tosi moni on vielä sillon koulussa eikä pääse viimisiks minuuteiks sinne. Mälsää. Jää tavallaan se sulkemisbileiden loppuhuipennus kokonaan väliin. Mut kaipa sinne tästä huolimatta sit aiemmin tuun pyörimään, en kyllä tiedä mitä siellä sit tekis, mutta ehkä siellä on hauskoja keskusteluja. Hirveesti kiinnostais tietää vieläkö siellä on modet yhtä urpoja ku sillon vuos sitten, kun muuttu maksulliseks ja bannas ihmisiä turhasta. Olis aika karua saada aikalisä vikana päivänä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2016 5:54:57 GMT
Ai niinpä tosiaan, enhän mä pääse sinne kun se loppuu yheltä ja mä pääsen koulusta kolmelta
|
|
|
Post by Jp on Feb 22, 2016 6:54:46 GMT
Mä olisin päässy perjantain just siihen et se sulkeutuu.
Ei tule muakaan näkyy sit tiistaina.
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Feb 22, 2016 14:27:58 GMT
mälsää tosiaan toi yhltä loppuminen, mut jaa onneks amis ni voi vähä surfailla omil saiteil
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Feb 22, 2016 15:49:59 GMT
tuli jotenki hirvee ikävä gosua ku toi sähköposti pärähti inboxiin :-( ei ehkä sitä nykystä gosua vaan muutaman vuoden takasta saittia, jollon ilmapiiri oli paljon vapaampi eikä rahanhalu hyppiny silmille. :-(
|
|
|
Post by Jp on Feb 22, 2016 16:23:45 GMT
tuli jotenki hirvee ikävä gosua ku toi sähköposti pärähti inboxiin :-( ei ehkä sitä nykystä gosua vaan muutaman vuoden takasta saittia, jollon ilmapiiri oli paljon vapaampi eikä rahanhalu hyppiny silmille. :-( Nykyine catland on jotain siihe suuntaa?
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Feb 22, 2016 16:29:42 GMT
tuli jotenki hirvee ikävä gosua ku toi sähköposti pärähti inboxiin :-( ei ehkä sitä nykystä gosua vaan muutaman vuoden takasta saittia, jollon ilmapiiri oli paljon vapaampi eikä rahanhalu hyppiny silmille. :-( Nykyine catland on jotain siihe suuntaa? joo niin on mut harmittaa nii vietävästi kun kaikki silloset gosukaverit katos sillon ku lopetin käymisen siellä jne. mut ihan hyvä vaa et toi suljetaan ja pysyvästi :-D muistan sillo joskus taannoin ku olin niin koukussa gosuun XD ah, memories <3
|
|
|
Post by Jp on Feb 22, 2016 17:08:46 GMT
mäki olin joskus, mut en käyttäny siihen raahaa sillo hyvinä aikoina, ku ei ollut tarvetta. Miksi maksaa jostain sellaisesta mistä ei oo pakko.
|
|
|
Post by obrien on Feb 24, 2016 7:20:55 GMT
hah, en pääse sinne enään :DDD koska poistin hahmoni
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 25, 2016 17:44:57 GMT
Ehdottomasti tuun sinne :[
Tosin mun tuurilla unohdan sen kokonaan ja muistan sen vasta ens jouluna
|
|
|
Post by renak on Feb 26, 2016 10:04:07 GMT
En tiedä, mink' nimisen mallin teen sitten sinne.
|
|
|
Post by Jp on Feb 26, 2016 11:41:32 GMT
En tiedä, mink' nimisen mallin teen sitten sinne. Jonku mikä kertoo mielipiteesi jostain tai joku muu persoonallinen.
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Feb 26, 2016 12:27:01 GMT
En tiedä, mink' nimisen mallin teen sitten sinne. miten ois kanerVA ;D
|
|
|
Post by Sibe on Mar 4, 2016 12:52:17 GMT
Ai niinpä tosiaan, enhän mä pääse sinne kun se loppuu yheltä ja mä pääsen koulusta kolmelta Mullakin varmaan sama juttu aattelin kumminkin edellisenä päivänä ihan vaan käväistä kattelemassa paikan meininkiä jotenkin osas odottaa tuota että koko saitti suljetaan, mutta sitten samaan aikaan tuli hirvee hämmennys että nyt se käykin toteen :--D
|
|