Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2016 17:51:47 GMT
Juu aion mennä
|
|
|
Post by Jp on Feb 17, 2016 18:06:05 GMT
mäki
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 19, 2016 10:29:24 GMT
Tecna97 ei ole kuollut vielä hyvä, nyt on tilaisuus ottaa print screenejä paljon. Siinä ilmotukses etusivul luki että "Moni teistä on kasvanut aikuisiksi gosupermodelin rinnalla." enkä KOSKAA TULLU AJATELLEEKSI SITÄ Olin tosiaan kymmenen ku sinne liityin ja tuun oleen paria kuukautta vaille 19 ku seuraavaks kirjaudun sinne läksiäisbileisiin. Nyyhq hyvästi lapsuus. ( Jep niinpä. D: Mä olin kai 11 (ja tänä vuonna täytän 20) ku tulin gosuun et onhan siellä jokunen vuosi tullu vietettyä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2016 18:24:16 GMT
Tecna97 ei ole kuollut vielä hyvä, nyt on tilaisuus ottaa print screenejä paljon. Siinä ilmotukses etusivul luki että "Moni teistä on kasvanut aikuisiksi gosupermodelin rinnalla." enkä KOSKAA TULLU AJATELLEEKSI SITÄ Olin tosiaan kymmenen ku sinne liityin ja tuun oleen paria kuukautta vaille 19 ku seuraavaks kirjaudun sinne läksiäisbileisiin. Nyyhq hyvästi lapsuus. ( Jep niinpä. D: Mä olin kai 11 (ja tänä vuonna täytän 20) ku tulin gosuun et onhan siellä jokunen vuosi tullu vietettyä. Ohhoh! Mä liityin gosuun 10-vuotiaana, oon nyt 16. Tuli kyllä vietettyä hyvin aikaa siellä <3
|
|