|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 21:05:35 GMT
Ainii vois joo XD unoihuin taas lukee kokeeseen nii jäi alotusken tekeminen kokonaa pitäskö loukkaantua kun mua ei oo lisättu alotusviestiin tarviiko tähän nyt laittaa se roolipelaus näyte vai mikä kestää :///////// siis ainii joo mun piti pyytää sulta ihan uuni tuore roolipelaus näyte ja aiheen on sitte parasta sopia tähän roolipeliin ://///
|
|
|
Post by wifix on Feb 7, 2016 21:06:32 GMT
pitäskö loukkaantua kun mua ei oo lisättu alotusviestiin tarviiko tähän nyt laittaa se roolipelaus näyte vai mikä kestää :///////// siis ainii joo mun piti pyytää sulta ihan uuni tuore roolipelaus näyte ja aiheen on sitte parasta sopia tähän roolipeliin :///// huoh venaa menee joku tunti ku koitan ny tehä täst mahollisimman pitkän ku on kerta näyte kysees :///
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 21:08:40 GMT
siis ainii joo mun piti pyytää sulta ihan uuni tuore roolipelaus näyte ja aiheen on sitte parasta sopia tähän roolipeliin :///// huoh venaa menee joku tunti ku koitan ny tehä täst mahollisimman pitkän ku on kerta näyte kysees :/// joo suosittelen kyl panostamaan :///// (vaikka et mukaan tuu pääsemään <3)
|
|
|
Post by wifix on Feb 7, 2016 21:13:14 GMT
huoh venaa menee joku tunti ku koitan ny tehä täst mahollisimman pitkän ku on kerta näyte kysees :/// joo suosittelen kyl panostamaan :///// (vaikka et mukaan tuu pääsemään <3) (koska kunhan oon kirjottanu sen niin joku sun kivaisa kamu on jo kerenny nappaan mun paikan <3) oot nii kivaisa
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 21:14:09 GMT
joo suosittelen kyl panostamaan :///// (vaikka et mukaan tuu pääsemään <3) (koska kunhan oon kirjottanu sen niin joku sun kivaisa kamu on jo kerenny nappaan mun paikan <3) oot nii kivaisa Tiiän
|
|
|
Post by Jp on Feb 9, 2016 14:52:00 GMT
Juonien ulkopuolisil ei varmaan voi tunkea?
|
|