|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 18:55:42 GMT
onks muute kukaa teist kattonu koskaa Originalsii tai tvdt ku mietin vaa noide vampyyrien takii 8)
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 18:56:52 GMT
Angelus ööm sun miehes on noist veljeksistä vanhin nii onks se sit kans se kuka ns yrittää määrätä kaikkee ? En oo tota niinkään miettinyt. Kyll se vois olla sellanen, jos muita siihen rooliin ei ole Ite mietin ainaki et just Jonathan on semmone vähä holtiton ja kerää ittellee ain vihamiehii ja ongelmii nii se tuskin siihe roolii sopis XD
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 18:59:10 GMT
onks muute kukaa teist kattonu koskaa Originalsii tai tvdt ku mietin vaa noide vampyyrien takii 8) Oon kattonut Angelia / Buffyä, Moonlightiä, sellasia vampyyrisarjoja. Originalsii en ole koskaan - löytyiskö sitä vaikkapa netflixistä? Ja tvd'tä olen katsonut hyvin vähän.
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 19:03:04 GMT
onks muute kukaa teist kattonu koskaa Originalsii tai tvdt ku mietin vaa noide vampyyrien takii 8) Oon kattonut Angelia / Buffyä, Moonlightiä, sellasia vampyyrisarjoja. Originalsii en ole koskaan - löytyiskö sitä vaikkapa netflixistä? Ja tvd'tä olen katsonut hyvin vähän. eka kaus löytyy netflixistä 8) mut se vaan et tosiaan noi kaikki pystyy tosiaan kävellä auringon valossa, kunhan niillä on vaa se sellanen päivänvalosormus eli noidan tekemä sormus minkä avulla ne ei pala auringossa 8) ja noita alkuperäsii vampyyreitä ei pysty ku tappamaan valkotammest tehdyllä vaarnalla ja sit mietin et se loitsu mihin tota noitaa ja kaksoisolentoo tarvitaan nii ois just joku sellanen loitsu minkä avul noi veljekeset vois tappaa ja ne haluu totta kai kumota sen 8)
|
|
|
Post by wifix on Feb 7, 2016 19:03:16 GMT
no siis mun puolesta vaikka kaikki voi olla mun hahmon vihamiehiä, kunhan saan vaan jotaki tekemistä tässä pelissä :'DDDD
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 19:05:21 GMT
Laitoin tän keskustelun vahingossa kirjanmerkkeihin, en tiiä ollenkaan miten sain sen sellattiin. Sähläsin puhelimella silloin :DD
|
|
|
Post by wifix on Feb 7, 2016 19:09:25 GMT
Laitoin tän keskustelun vahingossa kirjanmerkkeihin, en tiiä ollenkaan miten sain sen sellattiin. Sähläsin puhelimella silloin :DD :DDD siis tuossa tän sivun yläreunas on tuo "actions" josta saat tän keskustelun kirjanmerkkeihin ja mikäli haluat niin myös pois sieltä :'DD
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 19:10:10 GMT
Oon kattonut Angelia / Buffyä, Moonlightiä, sellasia vampyyrisarjoja. Originalsii en ole koskaan - löytyiskö sitä vaikkapa netflixistä? Ja tvd'tä olen katsonut hyvin vähän. eka kaus löytyy netflixistä 8) mut se vaan et tosiaan noi kaikki pystyy tosiaan kävellä auringon valossa, kunhan niillä on vaa se sellanen päivänvalosormus eli noidan tekemä sormus minkä avulla ne ei pala auringossa 8) ja noita alkuperäsii vampyyreitä ei pysty ku tappamaan valkotammest tehdyllä vaarnalla ja sit mietin et se loitsu mihin tota noitaa ja kaksoisolentoo tarvitaan nii ois just joku sellanen loitsu minkä avul noi veljekeset vois tappaa ja ne haluu totta kai kumota sen 8) Tossa Angel-sarjassa oli ainakin yhessä vaiheessa mukana sellainen Amarra-jalokivisormus, mikä suojas auringonvalolta + vaarnoilta. Mut sitte ku sen otti pois ja oli altistuneena samaan aikaan auringonvalolle ja vaarnalle, niin se oli heihei vampyyrille.
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 19:11:20 GMT
Laitoin tän keskustelun vahingossa kirjanmerkkeihin, en tiiä ollenkaan miten sain sen sellattiin. Sähläsin puhelimella silloin :DD :DDD siis tuossa tän sivun yläreunas on tuo "actions" josta saat tän keskustelun kirjanmerkkeihin ja mikäli haluat niin myös pois sieltä :'DD Kiitokset! Tää tieto tulee tarpeeseen
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 19:11:50 GMT
eka kaus löytyy netflixistä 8) mut se vaan et tosiaan noi kaikki pystyy tosiaan kävellä auringon valossa, kunhan niillä on vaa se sellanen päivänvalosormus eli noidan tekemä sormus minkä avulla ne ei pala auringossa 8) ja noita alkuperäsii vampyyreitä ei pysty ku tappamaan valkotammest tehdyllä vaarnalla ja sit mietin et se loitsu mihin tota noitaa ja kaksoisolentoo tarvitaan nii ois just joku sellanen loitsu minkä avul noi veljekeset vois tappaa ja ne haluu totta kai kumota sen 8) Tossa Angel-sarjassa oli ainakin yhessä vaiheessa mukana sellainen Amarra-jalokivisormus, mikä suojas auringonvalolta + vaarnoilta. Mut sitte ku sen otti pois ja oli altistuneena samaan aikaan auringonvalolle ja vaarnalle, niin se oli heihei vampyyrille. toi sormus on kans vähä samallainen paitsi vaarnoilt se ei suojaa 8)
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 19:23:57 GMT
Oon kattonut Angelia / Buffyä, Moonlightiä, sellasia vampyyrisarjoja. Originalsii en ole koskaan - löytyiskö sitä vaikkapa netflixistä? Ja tvd'tä olen katsonut hyvin vähän. eka kaus löytyy netflixistä 8) Voisin kattoo ainakin yhden jakson (kunhan oon eka saanu katottua ton oliskohan ollu 70. jakso salkkarista. noi vanhat on hyviä, mut harmi et niitä on vain 180. jaksoon asti julkaistu dvdnä)
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 19:35:02 GMT
eka kaus löytyy netflixistä 8) Voisin kattoo ainakin yhden jakson (kunhan oon eka saanu katottua ton oliskohan ollu 70. jakso salkkarista. noi vanhat on hyviä, mut harmi et niitä on vain 180. jaksoon asti julkaistu dvdnä) suosittelen kattomaan 8)
|
|
|
Post by wifix on Feb 7, 2016 20:53:53 GMT
eikös tän muuten vois jo aloittaa :'D
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 20:59:31 GMT
eikös tän muuten vois jo aloittaa :'D Ainii vois joo XD unoihuin taas lukee kokeeseen nii jäi alotusken tekeminen kokonaa
|
|
|
Post by wifix on Feb 7, 2016 21:03:27 GMT
eikös tän muuten vois jo aloittaa :'D Ainii vois joo XD unoihuin taas lukee kokeeseen nii jäi alotusken tekeminen kokonaa pitäskö loukkaantua kun mua ei oo lisättu alotusviestiin tarviiko tähän nyt laittaa se roolipelaus näyte vai mikä kestää ://///////
|
|