|
Post by pokemon on Feb 7, 2016 15:12:55 GMT
oioi oliks tää joku vinkki? 8) oli joo 8) mainiota 8)) onks ideoita?
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 15:15:50 GMT
mainiota 8)) onks ideoita? jos se mun jäbä ois sillo alunperin muuttanu sun muijan ? 8) ja niil ois aina voinu olla sellast on/off säätöö
|
|
|
Post by pokemon on Feb 7, 2016 15:21:08 GMT
mainiota 8)) onks ideoita? jos se mun jäbä ois sillo alunperin muuttanu sun muijan ? 8) ja niil ois aina voinu olla sellast on/off säätöö joo käy hyvin 8) sit sil saa lisää jännitettä ettei esmee haluu enää luopuu siitä vallasta niille niijjoo ja jaksaks pelaa sinne toisee joskus täs? (:
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 15:23:45 GMT
jos se mun jäbä ois sillo alunperin muuttanu sun muijan ? 8) ja niil ois aina voinu olla sellast on/off säätöö joo käy hyvin 8) sit sil saa lisää jännitettä ettei esmee haluu enää luopuu siitä vallasta niille niijjoo ja jaksaks pelaa sinne toisee joskus täs? (: joo 8) mietin just et koitan iha justiinsa käydä roolaa sinne, yritän vaa saada täs samal luettuu koeviikon vikaan kokeeseen D:
|
|
|
Post by pokemon on Feb 7, 2016 15:25:24 GMT
joo käy hyvin 8) sit sil saa lisää jännitettä ettei esmee haluu enää luopuu siitä vallasta niille niijjoo ja jaksaks pelaa sinne toisee joskus täs? (: joo 8) mietin just et koitan iha justiinsa käydä roolaa sinne, yritän vaa saada täs samal luettuu koeviikon vikaan kokeeseen D: joo, ei kiirettä! pitäis itekkin jaksaa tehä läksyjä
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 15:34:47 GMT
joo 8) mietin just et koitan iha justiinsa käydä roolaa sinne, yritän vaa saada täs samal luettuu koeviikon vikaan kokeeseen D: joo, ei kiirettä! pitäis itekkin jaksaa tehä läksyjä tähä vikaan kokeeseen lukeminen tuntuu kyl jotenki iha ylitse pääsemättömän vaikeelta XD
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 15:37:53 GMT
Jonathan "Jonah" Nicklaus Arkwright | 25 | bi | kaisa Camille Aimee Wright | 25 | bi | kaisa
|
|
|
Post by pokemon on Feb 7, 2016 15:45:39 GMT
joo, ei kiirettä! pitäis itekkin jaksaa tehä läksyjä tähä vikaan kokeeseen lukeminen tuntuu kyl jotenki iha ylitse pääsemättömän vaikeelta XD voin vaa kuvitella.. itel 4 kokeet viel edes
|
|
|
Post by wifix on Feb 7, 2016 18:43:34 GMT
felicita "felica" zamora sergio | 23 | hetero | veera yo oon ainut hetero öäh ootteko kaikki kerenny jo sopia suhteit D::
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 18:46:29 GMT
felicita "felica" zamora sergio | 23 | hetero | veera yo oon ainut hetero öäh ootteko kaikki kerenny jo sopia suhteit D:: Ainoastaan sovittiin katrin kaa, et mun miehel ja sen naisel on jotain on/off säätöö 8) öö mut eiks meijä naiset vois olla parhait kavereit ?
|
|
|
Post by wifix on Feb 7, 2016 18:47:02 GMT
felicita "felica" zamora sergio | 23 | hetero | veera yo oon ainut hetero öäh ootteko kaikki kerenny jo sopia suhteit D:: Ainoastaan sovittiin katrin kaa, et mun miehel ja sen naisel on jotain on/off säätöö 8) öö mut eiks meijä naiset vois olla parhait kavereit ? juu toki 8) lol haluun miun naiselle jonkun kunnon vihamiehen
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 18:49:51 GMT
Ainoastaan sovittiin katrin kaa, et mun miehel ja sen naisel on jotain on/off säätöö 8) öö mut eiks meijä naiset vois olla parhait kavereit ? juu toki 8) lol haluun miun naiselle jonkun kunnon vihamiehen Mun miehest ainaki saa vihamiehen 8)
|
|
|
Post by kaisa on Feb 7, 2016 18:53:05 GMT
Angelus ööm sun miehes on noist veljeksistä vanhin nii onks se sit kans se kuka ns yrittää määrätä kaikkee ?
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 18:53:38 GMT
juu toki 8) lol haluun miun naiselle jonkun kunnon vihamiehen Mun miehest ainaki saa vihamiehen 8) Olin sitä kans ehdottamassa (siis tietty täl mun hahmolla)
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 18:55:08 GMT
Angelus ööm sun miehes on noist veljeksistä vanhin nii onks se sit kans se kuka ns yrittää määrätä kaikkee ? En oo tota niinkään miettinyt. Kyll se vois olla sellanen, jos muita siihen rooliin ei ole
|
|