|
Post by wifix on Feb 7, 2016 16:56:09 GMT
//ootan veeran roolin tähä väliin:) - oon noin tunnin pääst kotona nii roolin si
|
|
|
Post by marakatti on Feb 7, 2016 17:04:52 GMT
//ootan veeran roolin tähä väliin:) - oon noin tunnin pääst kotona nii roolin si jeps itelläkin tässä vähän kouluhommia
|
|
|
Post by wifix on Feb 7, 2016 18:39:32 GMT
felicita "felica" zamora sergio - nyökäytti vain päätään ystävällisesti, kuullessaan toisen puheet rantalentopalloon liittymisestä. Joukkueessa oli tuolla hetkellä vain pari vapaata paikkaa auki, toisten joutuessa jo istumaan vaihtopenkillä suurimman osan ajasta, mutta eiköhän hänen kaltaiselleen vielä tilaa löydettäisi. Mitä nyt nopeasti katsoi, näytti nainen olevan hyvin hyvässä kunnossa, ja pelitaitoja varmasti myös löytyisi, aivan kuka vain joukkueeseen kun ei pyrkinyt. Alahuultaan pienesti puraisten, latino siirsi katseensa hieman pidempään ystävättäreensä, jonka myötä katse kääntyi lähes välittömästi toisen katseen suuntaan. Kukapa muukaan kuin Noel, herra jota hän oli yrittänyt saada käsiinsä jo viimeiset pari tuntia, kunhan vain opinnoiltaan oli kerennyt. Viime vierailun jälkeen, oli Felica unohtanut osan farmasian muistiinpanoistaan toisen lattialle, vai minne ikinä ne olikaan heitetty, ja viimeistään ensi viikolla ne pitäisi saada takaisin. "Sinuakin näkee", Sergio mumisi ehkä jopa hitusen ärsyyntyneenä, silmäillen pidempää miestä alahuultaan kovasti jauhaen. Tuolla hetkellä neiti oli koko porukan lyhin, mutta eipä tuo ollut suurikaan yllätys - pituutta hänellä kun ei ollut paljoakaan, mutta voimaa sitäkin enemmän, puhumattakaan siitä kuinka paljon ääntä naisesta lähti kunhan vain tarpeeksi suututtiin. Paremman otteen kannettavastaan ottaen, hän kuunteli hetken ajan kaksikon puheita, päätyen vain pyöräyttelemään silmiään turhautuneena. Hän ei juurikaan nähnyt mitään pahaa miehen huonetoverissa, päinvastoin, toinen oli hyvinkin mukava kunhan vain hänellekkin oltiin. Ja mitä ilmeisimmin, Noel ei ollut mikään ihailtavin huonetoveri, mikäli oli jo saanut kyseisen pojan käyttäytymään typerästi - vaikka ken tietää, eipä Sergio miestä edes kunnolla tuntenut, pari kertaa oli vain hänen kanssaan jutellutkin. "Antaisit poikaraukan olla ja rauhoittuisit", Felicita huokaisi, tuupaten hennosti poikaystäväänsä kyynerpäällään, ajautuen samalla askeleen verran lähemmäs toista. Kaksikon suhde oli mennyt hyvin nyt jo jonkin aikaa, tarkemmin sanottuna viikon, joka oli jo hyvin pitkä aika heille, mutta juuri nyt naista ärsytti hyvinkin paljon kuinka toinen ei ollut edes vaivautunut tervehtimään naisystäväänsä saavuttuaan paikalle. Myönnettäköön, että hän osasi mustasukkaisuuden lisäksi olla muutenkin hyvin vaikea kumppani, mutta ei hän aina yhtä ärsyttävä ollut - vain stressatessaan jostakin, ja juuri nyt esseiden loppuun tekeminen hermostutti naista hyvinkin paljon. Päätään kallistaen, siirsi hän katseensa hetkellisesti takaisin uuteen oppilaaseen, vaivautumatta vastaamaan toisen kysymykseen. Mikäli Noel haluaisi, saisi hän itse esitellä itsensä. - roolin vincellä myöhemmi (:
|
|
|
Post by sini on Feb 7, 2016 19:02:29 GMT
jotaa draamaa parisalle 8)
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 19:25:28 GMT
jotaa draamaa parisalle 8) ripleystä?
|
|
|
Post by pokemon on Feb 7, 2016 19:26:19 GMT
jaksaisinkoha tehä miehenki vielä?
|
|
|
Post by sini on Feb 7, 2016 19:29:06 GMT
jotaa draamaa parisalle 8) ripleystä? Joo 8)
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 19:35:15 GMT
|
|
|
Post by sini on Feb 7, 2016 19:47:47 GMT
Mahollisest jotaa et toinen ois pettän ja sit sitä yritettäis korjaa? :-)
|
|
|
Post by marakatti on Feb 7, 2016 19:48:38 GMT
Abigail Ivy Volek heilauttai kättään suunsa edessä estääkseen haukotuksen tulemista. Hän toivoi ettei Noel Emery Lane olisi tullut pilaamaan ilmapiiriä uhoamisillaan. "Aivan, rauhottuisit hieman. Ei naisia puhutella tuolla tavoin", hän tokaisi ja nosti alaspäin valuvaa olkaimetonta toppiaan. Veli vain nuolaisi kuivia huuliaan välinpitämättömästi, mutta näytti silti tajuavan jotain sillä kietaisi kätensä murjottavan Felicitan ympärille ja painoi huulensa tuon kaulalle. Abigail vain pyöräytti silmiään ja vilkaisi uudelleen Camillea ja Vincentiä joita Noel ei ollut tainnut edes huomata. Hieman ärsyyntyneenä hän nappasi puoleen väliin palaneen savukkeen noelin vapaasta kädestä ja otti sen etu ja keskisormiensa väliin. Tavallisesti sellainen ei olisi mahdollista, mutta nyt toisella oli muuta tekemistä eikä taatusti edes tajunnut mitä ympärillä tapahtui. Noel vetäytyi irti Felicitasta kun tiesi ettei tuo näyttänyt enää hapanta naamaa ja virnisti naiselle tapansa mukaan niin että hampaat pilkahtivat esiin. Mies tiesi ettei nainen tykännyt saavansa pusuja huulille silloin kun Lane oli vetänyt kitusiinsa tupakansavua. "Et nyt ajattele asiaa minun kannaltani. Kuvittele kun Abi kähveltäis sun sotamaalit ja muut tökötit", Noel sanoi heilauttaen kättänsä Abigailin suuntaan. Nainen vain kohotti toista kulmaansa tylsistyneenä. Aivan kuin hän koskisi ystävänsä meikkeihin tai ylipäätään mihinkään muuhunkaan. "Sinuna huolehtisin ennemminkin siitä ovatko omat muistiinpanosi tallessa. Ne taisivat unohtua kun viimeksi vähän..", Noel hymyili ja sipaisi Felicitan leukaperiä. "Säästäkää mut yksityiskohdilta", Abigail vaikersi nopeasti ja vilkaisi sitten taakseen josta kuuli kysyttävän jotain. "Ai olet vielä täällä", Abigail sanoi yllättyneesti sillä oli jo unohtanut Esmeen täysin. "Noel Lane", mies sanoi kohdistaen katseensa tyttöön johon ei ollut kiinnittänyt sen kummempaa huomiota. Hän ei tuntenut tuota, muttei hän tuntenut kaikkia muitakaan joten ei ollut yllättynyt asiasta. Hänen esittelynsä jäi melkeimpä törkeän lyhyeksi, sillä Noel ei tuntenut palavaa halua kertoa titteleistään ja sen semmoisista. Loi hän kuitenkin naiselle pienen hymyn mittaillen tuota päästä varpaisiin. "Oma veli kultani", Abigail lisäsi Noelin olemattomaan esittelyyn ja napautti tuhkat tupakan palaneesta päästä suihkulähteeseen. "Myöskin varattu taas vaihteeksi, kuten näkyy..", Volek totesi mulkaisten lääppivää paria. "Asutko sitten asuntolassa", tummaverikkö päätti kysyä Esmeeltä kääntäen selkänsä Felicalle ja Noelille vaihtaakseen puheenaihetta. //kiva kun ei tarvii kirjottaa näille kummallekkin eri rooleja kun voi roolia kummallakin yhtäaikaa:'DD
|
|
|
Post by marakatti on Feb 7, 2016 19:51:06 GMT
jaksaisinkoha tehä miehenki vielä? joo abille jotai kivaa8)
|
|
|
Post by pokemon on Feb 7, 2016 19:53:41 GMT
jaksaisinkoha tehä miehenki vielä? joo abille jotai kivaa8) mm, voisin mä jos jaksat kattella mun pelaamista miehellä XDD se ei oo laadukkaimmasta päästä, mut nyt kieltämättä vähän huvittais pelaa miehel
|
|
|
Post by marakatti on Feb 7, 2016 19:57:54 GMT
mm, voisin mä jos jaksat kattella mun pelaamista miehellä XDD se ei oo laadukkaimmasta päästä, mut nyt kieltämättä vähän huvittais pelaa miehel tee ihmeessä jos huvittaa:D mullakin tulee välillä aikamoista kuraa mutta ette näytä välittävän:'DDDD
|
|
|
Post by pokemon on Feb 7, 2016 19:59:14 GMT
mm, voisin mä jos jaksat kattella mun pelaamista miehellä XDD se ei oo laadukkaimmasta päästä, mut nyt kieltämättä vähän huvittais pelaa miehel tee ihmeessä jos huvittaa:D mullakin tulee välillä aikamoista kuraa mutta ette näytä välittävän:'DDDD lol sä pelaat just hyvi:) ja joo teen pian, mutta menee hetki :c
|
|
|
Post by Angelus on Feb 7, 2016 20:05:22 GMT
Mahollisest jotaa et toinen ois pettän ja sit sitä yritettäis korjaa? :-) Kumpi näistä olis pettäjänä?
|
|