|
Post by kaisa on Feb 6, 2016 22:23:52 GMT
mahtuuks tänne viel naisel vai pitäiskö tulla miehel ?
|
|
|
Post by pokemon on Feb 6, 2016 22:28:52 GMT
hei älä mee. joudun muute kuolla tylsyyteen, kello on täällä vasta vähä yli 5 pelaa vaan, itekkin joudun kännykällä pärjätä. mutta jos laittaisin esmeen seikkailee johki kouluu yksistää nii abihan vois auttaa vähä sitä Wää no ehkä sitten:D jos laitat sen vaikka harhailee tuonne suihkulähteen luo ni roolaan sitte? Missä sitten oot jos kello näyttää tuota? Ja jos jotai kiinnostaa nii noelin ja abin kuvat voi käydä kurkkaa sinin aiemmasta lukioropesta :--) oon floridassa ja joo, laitan sen sinne! paitsi mulla ei oo lomakettakaan, pitääköhän mun odottaa et sini päästää mut mukaa? aattelin että voisin nyt nopeeta tehä mut pitääsköhä mu oottaa et pääsen mukaa
|
|
|
Post by kaisa on Feb 6, 2016 22:29:53 GMT
Wää no ehkä sitten:D jos laitat sen vaikka harhailee tuonne suihkulähteen luo ni roolaan sitte? Missä sitten oot jos kello näyttää tuota? Ja jos jotai kiinnostaa nii noelin ja abin kuvat voi käydä kurkkaa sinin aiemmasta lukioropesta :--) oon floridassa ja joo, laitan sen sinne! paitsi mulla ei oo lomakettakaan, pitääköhän mun odottaa et sini päästää mut mukaa? aattelin että voisin nyt nopeeta tehä mut pitääsköhä mu oottaa et pääsen mukaa roolasin muute vihdoin Adrewil XD
|
|
|
Post by wifix on Feb 6, 2016 22:30:18 GMT
Wää no ehkä sitten:D jos laitat sen vaikka harhailee tuonne suihkulähteen luo ni roolaan sitte? Missä sitten oot jos kello näyttää tuota? Ja jos jotai kiinnostaa nii noelin ja abin kuvat voi käydä kurkkaa sinin aiemmasta lukioropesta :--) oon floridassa ja joo, laitan sen sinne! paitsi mulla ei oo lomakettakaan, pitääköhän mun odottaa et sini päästää mut mukaa? aattelin että voisin nyt nopeeta tehä mut pitääsköhä mu oottaa et pääsen mukaa ollaampa nyt rehellisiä millon sini ei olis päästänyt sua mukaa :'DDDD tuskimpa se sulta mitään roolipeli-näytettä alkaa pyytelee höpsö
|
|
|
Post by pokemon on Feb 6, 2016 22:32:29 GMT
oon floridassa ja joo, laitan sen sinne! paitsi mulla ei oo lomakettakaan, pitääköhän mun odottaa et sini päästää mut mukaa? aattelin että voisin nyt nopeeta tehä mut pitääsköhä mu oottaa et pääsen mukaa ollaampa nyt rehellisiä millon sini ei olis päästänyt sua mukaa :'DDDD tuskimpa se sulta mitään roolipeli-näytettä alkaa pyytelee höpsö XDD okei no ehkä uskallan laittaa sen lomakkeen ja alkaa pelailla sen jälkeen
|
|
|
Post by pokemon on Feb 6, 2016 22:33:10 GMT
oon floridassa ja joo, laitan sen sinne! paitsi mulla ei oo lomakettakaan, pitääköhän mun odottaa et sini päästää mut mukaa? aattelin että voisin nyt nopeeta tehä mut pitääsköhä mu oottaa et pääsen mukaa roolasin muute vihdoin Adrewil XD jes ihanaa <3 roolailen sinne sitten tän jälkee 8)
|
|
|
Post by marakatti on Feb 6, 2016 22:33:55 GMT
Wää no ehkä sitten:D jos laitat sen vaikka harhailee tuonne suihkulähteen luo ni roolaan sitte? Missä sitten oot jos kello näyttää tuota? Ja jos jotai kiinnostaa nii noelin ja abin kuvat voi käydä kurkkaa sinin aiemmasta lukioropesta :--) oon floridassa ja joo, laitan sen sinne! paitsi mulla ei oo lomakettakaan, pitääköhän mun odottaa et sini päästää mut mukaa? aattelin että voisin nyt nopeeta tehä mut pitääsköhä mu oottaa et pääsen mukaa Eikä olispa itelläki mahollisuus lähtee jonnekki :--( mut en oo 100% varma tästä mutta eiköhän sini sut päästä kuitenki mukaa Ja veera luultavasti ite vaaan tuun häpeemään silmät päästäni mutta menkööt8) waldorf mun muija kaipais ainakin miesseuraa, vaikken tiiääkkää roolaaks ees heterolla8)
|
|
|
Post by kaisa on Feb 6, 2016 22:40:46 GMT
oon floridassa ja joo, laitan sen sinne! paitsi mulla ei oo lomakettakaan, pitääköhän mun odottaa et sini päästää mut mukaa? aattelin että voisin nyt nopeeta tehä mut pitääsköhä mu oottaa et pääsen mukaa Eikä olispa itelläki mahollisuus lähtee jonnekki :--( mut en oo 100% varma tästä mutta eiköhän sini sut päästä kuitenki mukaa Ja veera luultavasti ite vaaan tuun häpeemään silmät päästäni mutta menkööt8) waldorf mun muija kaipais ainakin miesseuraa, vaikken tiiääkkää roolaaks ees heterolla8) roolaan heterol ja kattelen jos löydän jonkun kivan kuvan nii voisin tulla miehel 8) tuntuu muutenki et miehel rooliminen jopa onnistuu paremmin ku naisel
|
|
|
Post by pokemon on Feb 6, 2016 22:40:49 GMT
lomake ≡ esmee yvonne agatha lopez | 18 ja syntynyt 12. tammikuuta + ensimmäinen | nainen, bi ja sinkku | pääoppiaineet, vähintään yksi ja enintään neljä (laitan myöhemmin) | cheerleader, rantalentopallo | muuta sukupuoli ≡ esmee yvonne agatha lopez | 18 ja ensimmäinen | bi ja sinkku | rantalentopallo, cheerleader | katri
weheartit.com/entry/192623204
|
|
|
Post by wifix on Feb 6, 2016 22:45:37 GMT
ollaampa nyt rehellisiä millon sini ei olis päästänyt sua mukaa :'DDDD tuskimpa se sulta mitään roolipeli-näytettä alkaa pyytelee höpsö XDD okei no ehkä uskallan laittaa sen lomakkeen ja alkaa pelailla sen jälkeen muistat vaa jälkeepäi huomauttaa siniä et lisää sut alotuksee ellei ite huomaa 8)
|
|
|
Post by pokemon on Feb 6, 2016 22:57:43 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez katselee hymyillen koulun rehtoria, joka oli selittänyt koko päivän hänelle luokista ja kaikesta muusta hyödyllisestä. Monikaan häntä ei vielä ollut päässyt näkemään, mutta aina hän sai katseita osakseen jos yksikään huomasi. Se oli häiritsevää eikä Lopez oikein tiennyt miten reagoida siihen. Tuijottelua pitäisi kestää varmaan ensimmäiset viikot ennenkuin hän ei olisi enään se "uusi tyttö". Toisaalta tämä koulu voisi olla erilainen ja ottaa hänet vastaan hyvin, vaikka se ei ollut hirveän yleistä hänen harrastepiireissään. Cheerleaderit olivat varmasti hyvin valikoivia - se oltiin huomattu omassa koulussaankin, mutta silti näinkin nuori naisenalku oli päässyt aivan huipulle. Nyt hän joutuisi aloittaa taas pohjalta, joka ei saanut ruskeaverikön oloa yhtään paremmaksi.
Helpottunut huokaus pääsee ranskalaissukuisen suusta rehtorin kadottua hänen tyköään. Käytävällä hallitsi pelkkä hiljaisuus, josta kyseinen nainen nautti hetken ennenkuin suuntaisi muualle. Piankin jo lyhyenläntä naisenalku avaa koulun ovet, lähtien jopa iloisin mielin pihalle. Oli mukavaa päästä tunkkaisesta ilmasta raikkaasempaan sekä ehkä löytää parempaa seuraa kuin äskeinen herrasmies, joka oli ollut hyvin innostunut Esmeen tulosta tänne kouluun. Se oli ehkä hieman hämmentävää, mutta toisaalta ruskeaverikkö ei ole aiheuttanut sen isompia ongelmia toisessa koulussakaan ja arvosanatkaan eivät hiponeet pohjalukemia - päinvastoin. Myös ehkä ylimääräinen rahakin oli päässyt niihin vaikuttamaan, mutta se oli vain pieni sivuseikka.
Nainen nostaa farkkushortsejaan hieman ylemmäs, kun lähtee kohti suihkulähdettä - joka oli jotenkin erityisen kaunis. Ehkä myös hieman outo valinta koulun pihalle, mutta sen avulla taidettiin saada hienompaa kuvaa koko koulusta ja sen ihmisistä. Kyseiselle suihkulähteelle päästyään Esmee jää katselemaan koulua kauempaa, hieman mietiskelevän ja osittain hieman hukassa. Ranskalaissukuinen ei todellakaan tiennyt mitä hänen pitäisi nyt tehdä - lähteäkkö pois vai kierrellä vielä hetken? Jos hän saisi tutustuttua edes yhden ihmisen kanssa olisi varmasti kaikki paljon helpompaa tulevia päiviä ajatellen. Ruskeaverikkö puree alahuulensa sisäpintaa, pörrötellen samalla hiuksiaan.
// yh, anteeks laatu.
|
|
|
Post by Angelus on Feb 6, 2016 23:17:25 GMT
Samanlaisiin vaaleanharmaisiin farkkutakkeihin pukeutuneet Winterbottomin veljekset istuivat ulkona punatiilisillä rappusilla. Tuuli oli vähäistä, mutta aina silloin kun tuuli niin se sai veljesten vapaina olleet hiukset hieman liikkumaan. Aurinko lämmitti veljeksiä ja toinen heistä joutui jopa siirtämään hetkeksi käden otsalleen suojaamaan silmiä auringolta. Veljekset eivät tietenkään olleet ainoita rappusilla sillä hetkellä oleskelleita opiskelijoita. Syy siihen miksi veljekset olivat päätyneet samaan paikkaan, oli hyvinkin looginen. He olivat sopineet ruokailussa siitä, että he tapaisivat kolmen aikaan rappusien yläpäässä, kun molempien oppitunnit loppuisivat. Molemmat heistä olivat kuitenkin päässeet tulemaan aikaisemmin paikalle tuntien jo päätyttyä odotettua ennemmin. Quincy Emmanuel Winterbottom siirsi sylissään olleen Converse-merkkisen laukun vierelleen ja nosti sitten oikeanpuoleisen jalan vasemmanpuoleisen päälle. Hän nojautui hetkeksi veljensä puoleen, joka oli sillä hetkellä avaamassa tablettinsa lukituskoodia. Quincy ei tiennyt koodia, toisaalta häntä ei tehnytkään mieli tietää sitä. Mitä hän olisi sillä tiedolla edes tehnyt, kun hänellä itsellään oli käytettäväksi tarkoitettu kannettava tietokone. Tabletti olisi tietysti paljon kevyempi kannettavaksi mukana, mutta sinne ei mahtuisi välttämättä yhtä paljon tiedostoja kuin kannettavalle koneelle. Vai olikohan hän aivan väärässä asian suhteen, sillä tietotekniikka ei ollut hänen parhaimpia puoliansa. Nuorukainen pyyhkäisi oikealla kädellään nopeasti ruskeita hiuksiaan. Hetken päästä hänen katseensa siirtyi lähellä oleskelleeseen opiskelijapiiriin ja sitten siirtyi hieman kauempana kuuluvasti keskustelleeseen suurempaan opiskelijapiiriin ja lopulta hänen katseensa päätyi takaisin vieressään olleeseen veljeensä. Veljeksistä muutaman kymmenen minuutin vanhempi eli Ripley Abrahamiksi nimetty nuorukainen oli siirtynyt lueskelemaan omistamansa tabletin kautta The Pathologist -internetsivua. Hän lueskeli sitä sivua vain päästäkseen ajan tasalle erilaisista asioista sekä mahdollisten mielenkiintoisten artikkelien vuoksi. Sivulla ei näyttänyt olevan mielenkiintoisia artikkeleita juuri sillä hetkellä, sillä hän päätyi sammuttamaan tablettinsa ja laittamaan sen koulureppuunsa. Hän nousi ylös ja asetti repun selkäänsä. Kääntyen pian Quincyn puoleen pyytääkseen tätä mukaansa tauon ajaksi: ”Mennään käymään juoma-automaatilla, tarjoan Coca-Colat.” Quincy nyökkäsi myöntävästi, sillä miksipä hän kieltäytyisi veljensä tarjoamasta ilmaisesta juomasta. Hän nappasi nopeasti laukun olalleen ja lähti veljensä perään.
|
|
|
Post by marakatti on Feb 6, 2016 23:20:45 GMT
Abigail Ivy Volek kiristi kengännauhansa ja solmi nopeasti ne kireähkölle rusetille. "Ei kuulosta kovin imartelevalta, mutta eiköhä tuo monilahjakas pää saa sormet kirjoittamaan muutaman tekstin", hän sanoi Felicialle virnistäen ja loiskutellen pienesti suihkulähteen vettä uusilla rakennekynsillään. Abigail oli tietoinen siitä miksi Felicalla oli niin paljon rästitehtäviä, mutta näki parhaaksi olla ottamatta asiaa enää puheeksi sillä kaikki oli hänen käsityksensä mukaan jo hyvin.
Abigail kurtsti hieman kulmiaan lasien suojassa, kun puheenaihe kääntyi yllättäen Camilleen. Tummaverikkö vilkaisi kauempana näkyvää naista, joka oli yllättäen saanut miesseuraa. Aina niin kultainen Vincent oli ilmaantunut lääppimään toista. Vieläkin joskus Volekista tuntui kuin mies tekisi sen tahallaan mahdollisimman siirappisesti juuri hänen edessään. Oli heillä kahdella ollut hyvätkin hetkensä, eikä Abigail panisi pahakseen vaikka Vince palaisi takaisin kotiovelle. Mutta ei hän varatun ex- poikaystävän perään jäisi itkemään. Jonkin aikaa asia oli harmittanut häntä, mutta oli kuitenkin tehnyt jokaiselle selväksi ettei ero harmittanut häntä tippaakaan. Eipä niin. Kenties Vincent oli korviaan myöten ihastunut, mutta olikohan asia niinkään molemminpuolinen? Noelia Abigail oli varoitellut useammankin kerran, milteimpä käskenyt pysymään erossa Camillesta muttei siitä pojasta saanut millään otetta. "Oletko sitten kuullut jotain"? Tummaverikkö kysyi hieman epävarmalla äänellä, mutta rohkaistui sitten. "Älä huoli, Camillella on Vince. Mitä hän Noelilla tekisi"? hän sanoi tuhahtaen.
Pian Abigail tajusi yhä tuijottavansa kauempana muhinoivaa paria, joten nakkasi niskojaan ja huomasi jonkun tytön seisoskelemassa lähellä. Nainen analysoi hetkessä kasvot, ja oli samantien varma ettei ollut nähnyt niitä aikaisemmin. Abigail kun muisti jokaisen. "Oletko uusi täällä", hän huikkasi saadakseen tytön huomion.
//yh..,nyt nkkkumaan
|
|
|
Post by wifix on Feb 6, 2016 23:33:40 GMT
felicita "felica" zamora sergio - huokaisi pienesti ysätävättärensä vastauksille, hieraistessaan varovaisesti silmiään vapaalla kädellään, pidellessään toisella kädellään kannettavaansa tiukasti rintakehäänsä vasten. Väsymys alkoi jo nyt painamaan päälle, jonka myötä silmätkään eivät tahtoneet enää pysyä auki kunnolla ja mitäpä muuta tuosta ikinä seurasikaan kuin silmien hieromista ja vaivalla tehtyjen meikkiensä levittämistä. Eipä häntä oikeasti juurikaan oma ulkonäkönsä kiinnostanut, ei ainakaan vaatteiden kannalta, mutta meikkaaminen oli yksi hänen suurimmista mielenkiinnon kohteista, ja tämän myötä naamaan panostettiinkin huolella. Meikkivoiteita ei kylläkään juurikaan käytetty, mutta kulmakarvat ja rajaukset olivat ne, joihin nainen kiinnitti kaikkein eniten huomiota. Mutta näin tarkemmin ajateltuna, kuka nyt ei? "En, mutta eikö se ole aivan normaalia olla huolissaan, heilläkin on kuitenkin ollut omat hetkensä", Sergio vastasi kulmiaan kurtistaen, palauttaen kätensä takaisin pitelemään kannettavaansa. Hän todella osasi olla huolissaan miehen puuhista, ja tämä olikin yksi useista syistä, miksi pari useimmiten erosikin, päätyen lopulta aina takaisin yhteen. Mutta jos aivan tosissaan oltiin, kyllä häntäkin ottaisi päähän, mikäli Noel olisi yhtä tarkka naisen kaveripiireistä, sekä yhtä mustasukkainen. "Olenko mä oikeasti näin mustasukkainen?" latino päätyi vielä mutisemaan osaksi itselleen, pitäen kylläkin katseensa vielä ystävättäressään, jonka jälkeen se siirrettiin hyvinkin hukassa olevalta näyttävään tulokkaaseen, joka saapui omissa maailmoissaan pysyen suihkulähteelle. Ehkä turhankin arvostelevaisen näköisenä Felica vilkaisi nuorempaa naista päästä varpaisiin, ennen kuin päästi pienen hymyn kohoamaan huulilleen. Toinen oli selkeästi uusi, pelkkä ilme kertoi kaiken. "Tarvitsetko kenties apua?" Sergio kysyi nyt jo hieman pirteämmän oloisena, pitäen kuitenkin Noelin tiukasti mielessään. Mies osasi todellakin nostattaa epäilyjä pintaan, varsinkin kun jo pelkästään herran veljeskunta tunnettiin typeristä juhlistaan, joissa lähestulkoon jokainen käväisi pikaisilla sotkuisessa vessassa. Tämäkin jälleen yksi syy, miksi nainen jättikin veljeskuntien pippalot useimmiten välistä - ja mikäli niissä käytiin, koko tuo aika käytettiin vain Noelin vahtaamiseen. Rasittava tyttöystävä kertakaikkiaan.
|
|
|
Post by pokemon on Feb 7, 2016 0:03:42 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez puri hermostuneena alahuultaan, kun katselee ympäristöään. Paikka ei ollut ollenkaan niin paha miksi hän oli sen kuvitellut. Ruskeaverikkö nostaa hieman lyhyehköjä farkkushortsejaan, jotka onneksi eivät paljastaneet mitään. Jalkoihinsa nainen oli tunkenut uudet valkoiset conversensa, jotka olivat kuitenkin päässyt hieman likaantumaan. Ehkä hänen nyt vain kuitenkin olisi parasta suunnata kotia kohti ja tulla huomenna sitten kaikkien tuijotettavaksi. Tuijottaminen ei kylläkään haitannu häntä, päinvastoin. Ruskeaverikkö miltei rakasti olla huomion keskipisteenä ja vähän liian usein saikin sitä - hyvässä mutta pahassakin. Nyt hän kuitenkin yrittäisi kerätä itselleen aivan positiivista huomiota.
Lopez meinaa jo melkein ehtiä lähtemään, kunnes kuulee sanoja jotain uudesta - tajuten heti sen tarkoittavan häntä. Nainen käännähtää kannoillaan, ottaen pari askelta kahta luultavasti vanhempaa kohden. " Joo, valitettavasti. " nainen päätyy hymähtämään, kun katselee hetken toisia tarkkaavaisesti - molemmat olivat hyvinkin kauniita ja toisista selvästi huomasi urheilullisuuden. Jos myös miehetkin näyttäisivät yhtä hyviltä, olisi nämä vuodet varmaan parhainta hänen elämässään. Omille ajatuksilleen virnuillen hän asettelee hiuksiaan paremmin, jotka asettuvat hänen povelleen hieman sekaisin.
" Öm.. No itseasiassa tarvisin. " Esmee päätyy kertomaan, koska oli kuullut käytävillä puhuttavan hyvin paljon jostain pelistä, mutta ei ollut kuitenkaan viitsinyt kysellä siitä mitään. " Onko tänä iltana jotain ohjelmaa? Tai kuulin jostain pelistä - osaisinko olettaa oikein että amerikkalaisen jalkapallon? " nainen kyselee, kun katselee nappisilmillään kaksikkoa. Hän voisi kuvitella miten tyhmältä hän näytti toisten silmissä, se oli hyvin ärsyttävää mutta toivottavasti toiset ymmärtäisivät ajatella kuitenkin edes jotenkin positiivisesti. " Äh, muuten olen Esmee Lopez. " ruskeaverikkö tajuaa vihdoinkin esitellä itsensä. Ei hän tiedä olisiko hänen pitänyt kertoa enemmänkin itsestään, mutta eiköhän naiset saisi suunsa auki jos edes kiinnostuisivat hänen asioistaan sen enempää.
|
|