|
Post by sini on Feb 6, 2016 15:46:22 GMT
oon oikeesti sikke kauan miettiny et mitä mun dude opiskelis, mut en osaa päättää :---( koska laki ois jees, samoin kirjallisuus, taide, musiikki ja psykologiaki haha voi sua :-(
|
|
|
Post by sini on Feb 6, 2016 15:53:25 GMT
haluun kyl miun naiselle sit jonku suhteen 8)
|
|
|
Post by marakatti on Feb 6, 2016 16:06:57 GMT
lomake ≡ abigail ivy volek| 19 ja 14 helmikuuta + toinen luokka-aste, aloitti opiskelut 18 vuotiaana| nainen, hetero ja olen avoin ehdotuksille |opiskelee ulca school of law'issa pääoppiaineina oikeustiede, valtio- ja yhteiskuntatiede ja matematiikka |alpha theta upsilon + toimii cheerleader kapteenina(?) ja pelaa rantalentopalloa | saatan täydentää Nainen≡ abigail ivy volek| 19 vuotta, toinen luokka-aste| hetero ja kysymysmerkki | cheerleader, rantalentopallo, alpha theta upsilon| mara
lomake ≡ noel mery lane| 20 ja 22 toukokuuta + 3 luokka-aste, aloitti opiskelun 18 vuotiaana| mies, hetero ja olen avoin ehdotuksille |opiskelee ulca school of law'issa pääoppiaineina oikeustiede, valtio- ja yhteiskuntatiede / omega chi delta+ amerikkalainen jalkapallo |saatan täydentää
Mies ≡ noel emery lane | 20, kolmas luokka_aste, aloitti opiskelut 18 vuotiaana | hetero ja kysymysmerkki | amerikkalainen jalkapallo, omega chi delta| mara
//kuvat tulee huomenna, mutta noelilla ainakin se sama vanha, abista en viä tiiä mikäli löyän jonku uuen kivsun :--)
|
|
|
Post by marakatti on Feb 6, 2016 16:09:08 GMT
Holy ** että säikähin kun tuohon tuli joku virhe ja luulin vaivoin tabletilla väkertämäni lomakkeen hävinneen taivaan tuuliin Anyway mun hahmoille jotai, abille kenties suhetta?
|
|
|
Post by wifix on Feb 6, 2016 16:11:18 GMT
Holy ** että säikähin kun tuohon tuli joku virhe ja luulin vaivoin tabletilla väkertämäni lomakkeen hävinneen taivaan tuuliin Anyway mun hahmoille jotai, abille kenties suhetta? haluutko noelille mahd. jotaki? 8)
|
|
|
Post by wifix on Feb 6, 2016 16:14:21 GMT
ja hei ehdotelkaas jotaki suhteita mun herralle (:
|
|
|
Post by sini on Feb 6, 2016 16:15:55 GMT
ja hei ehdotelkaas jotaki suhteita mun herralle (: camillest jotain? :-)
|
|
|
Post by marakatti on Feb 6, 2016 16:16:23 GMT
Holy ** että säikähin kun tuohon tuli joku virhe ja luulin vaivoin tabletilla väkertämäni lomakkeen hävinneen taivaan tuuliin Anyway mun hahmoille jotai, abille kenties suhetta? haluutko noelille mahd. jotaki? 8) Juu toki 8) mitä mieles?
|
|
|
Post by nea on Feb 6, 2016 16:16:34 GMT
lomake ≡ devlon inis staunton | 22, 1. helmikuuta + toinen luokka-aste | mies, homo, vapaa | opiskelee psykologiaa, sekä siinä samassa matematiikkaa, että tietotekniikkaa | ei kuulu veljeskuntaan, ei ainakaan vielä, ja golffaa muutamina päivinä viikossa enimmäkseen omaksi huvikseen, sekä stressin laannuttamiseksi | muuta mies ≡ devlon inis staunton | 22, 1. helmikuuta + toinen luokka-aste | homo, vapaa | golffaa omaksi huvikseen | nea että voi olla vaikeeta päättää voi olla et teen jossai vaihees toisen duden :'D ja toivottavasti toi lomake nyt ei oo iha vääri tehty
|
|
|
Post by sini on Feb 6, 2016 16:18:35 GMT
lomake ≡ abigail ivy volek| 19 ja 14 helmikuuta + toinen luokka-aste, aloitti opiskelut 18 vuotiaana| nainen, hetero ja olen avoin ehdotuksille |opiskelee ulca school of law'issa pääoppiaineina oikeustiede, valtio- ja yhteiskuntatiede ja matematiikka |alpha theta upsilon + toimii cheerleader kapteenina(?) ja pelaa rantalentopalloa | saatan täydentää Nainen≡ abigail ivy volek| 19 vuotta, toinen luokka-aste| hetero ja kysymysmerkki | cheerleader, rantalentopallo, alpha theta upsilon| mara lomake ≡ noel mery lane| 20 ja 22 toukokuuta + 3 luokka-aste, aloitti opiskelun 18 vuotiaana| mies, hetero ja olen avoin ehdotuksille |opiskelee ulca school of law'issa pääoppiaineina oikeustiede, valtio- ja yhteiskuntatiede / omega chi delta+ amerikkalainen jalkapallo |saatan täydentää Mies ≡ noel emery lane | 20, kolmas luokka_aste, aloitti opiskelut 18 vuotiaana | hetero ja kysymysmerkki | amerikkalainen jalkapallo, omega chi delta| mara joo mukana :-)
|
|
|
Post by wifix on Feb 6, 2016 16:19:36 GMT
haluutko noelille mahd. jotaki? 8) Juu toki 8) mitä mieles? joku kivaisa suhde mahdollisesti? 8)) sini - juuu toki, mitäs haluat?
|
|
|
Post by marakatti on Feb 6, 2016 16:21:31 GMT
ja hei ehdotelkaas jotaki suhteita mun herralle (: Noelista frendii:)
|
|
|
Post by wifix on Feb 6, 2016 16:23:28 GMT
ja hei ehdotelkaas jotaki suhteita mun herralle (: Noelista frendii:) juups nehä on näköjää samas veljeskunnas 8)
|
|
|
Post by sini on Feb 6, 2016 16:25:53 GMT
joku kivaisa suhde mahdollisesti? 8)) sini - juuu toki, mitäs haluat? hmm draamaa vai jotaa söpömpää? :-)
|
|
|
Post by sini on Feb 6, 2016 16:27:53 GMT
camillelle kans ystävii, vihamiehii, eksii, jne! 8)
|
|