|
Post by sini on Feb 14, 2016 18:00:33 GMT
vois tehä camillest hurjan psykoämmän :DD
|
|
|
Post by pokemon on Feb 14, 2016 18:33:13 GMT
vois tehä camillest hurjan psykoämmän :DD oi voi, esmee raukkaa
|
|
|
Post by sini on Feb 14, 2016 18:45:28 GMT
vois tehä camillest hurjan psykoämmän :DD oi voi, esmee raukkaa haha, saa camillesta vielä vihamiehen :DD
|
|
|
Post by pokemon on Feb 14, 2016 19:00:55 GMT
oi voi, esmee raukkaa haha, saa camillesta vielä vihamiehen :DD nonii 8)) musta tuntuu et se saa aika monestaki. haluisko joku uhrata hahmonsa mun naisen tulevaks hyväks ystäväks?
|
|
|
Post by wifix on Feb 14, 2016 19:15:42 GMT
haha, saa camillesta vielä vihamiehen :DD nonii 8)) musta tuntuu et se saa aika monestaki. haluisko joku uhrata hahmonsa mun naisen tulevaks hyväks ystäväks? - eiköhä felicasta kaveria saa (: käyn lenkillä ja roolailen varmaa sit jos vaan jaksan ja kerkeän
|
|
|
Post by marakatti on Feb 14, 2016 20:37:11 GMT
hitsin vitsi kun luin nuita rooleja ihan innoissani :DDD oon myös puolihuomiossa laittanut Abigailin kaipaamaan vinceä vaikka sen ympärillä pyörii naisia jo entuudestaan kaksin kappalein 8)
|
|
|
Post by wifix on Feb 14, 2016 20:42:49 GMT
hitsin vitsi kun luin nuita rooleja ihan innoissani :DDD oon myös puolihuomiossa laittanut Abigailin kaipaamaan vinceä vaikka sen ympärillä pyörii naisia jo entuudestaan kaksin kappalein 8) - vince hankkinu itsellee hieman naisseuraa 8))
|
|
|
Post by marakatti on Feb 14, 2016 20:48:33 GMT
hitsin vitsi kun luin nuita rooleja ihan innoissani :DDD oon myös puolihuomiossa laittanut Abigailin kaipaamaan vinceä vaikka sen ympärillä pyörii naisia jo entuudestaan kaksin kappalein 8) - vince hankkinu itsellee hieman naisseuraa 8)) hieman joooo 8) ei muuten ikinä ees sovittu eron syytä:DD
|
|
|
Post by sini on Feb 14, 2016 20:56:06 GMT
- vince hankkinu itsellee hieman naisseuraa 8)) hieman joooo 8) ei muuten ikinä ees sovittu eron syytä:DD ei muuten myökää noelille ja camillelle jote keksitääks joku kiva nii tiiän vähä minkälainen tää on noelin seuras 8)
|
|
|
Post by wifix on Feb 14, 2016 20:58:42 GMT
- vince hankkinu itsellee hieman naisseuraa 8)) hieman joooo 8) ei muuten ikinä ees sovittu eron syytä:DD - ainii :DDDDD vaikkapa just joku vincen käytös tms?
|
|
|
Post by marakatti on Feb 14, 2016 21:01:09 GMT
hieman joooo 8) ei muuten ikinä ees sovittu eron syytä:DD - ainii :DDDDD vaikkapa just joku vincen käytös tms? Sis juu abi jättäny ja tullu sitten katumapäälle ja kas kummaa juuri silloin kun vincellä on jo uusi8))
|
|
|
Post by wifix on Feb 14, 2016 21:03:37 GMT
- ainii :DDDDD vaikkapa just joku vincen käytös tms? Sis juu abi jättäny ja tullu sitten katumapäälle ja kas kummaa juuri silloin kun vincellä on jo uusi8)) - oijoi joo 8)))
|
|
|
Post by marakatti on Feb 14, 2016 21:20:38 GMT
Abigail Ivy Volek puristi olallaan lepäävän merkkilaukun hihnoja. Hän tunsi olevansa täysin pihalla, mutta samaan aikaan liian sisällä sopassa jonka keittäjää ei edes tiennyt. Harvemmin vastaan tuli hetkiä jolloin Abigail ei saanut sanaa suustaan, tarkemmin sanottuna ei koskaan. Sydän oli jättänyt yhden lyönnin välistä, kun jo toistamiseen eri jätkä oli kietoutunut Esmeen ympärille. Eikä edes kuka tahansa, vaan itse Vince. Tuntui vahvasti siltä kuin häntä olisi juuri lyöty halolla päähän, sillä hän ei ymmärtänyt milläänsäkään mitä hänen nenänsä edessä oli käynnissä. Hän vilkaisi Noel Emery Lanea ajatellen että miehellä olisi jotain sanottavaa, mutta tuo vain seisoi välinpitämättömän oloisena katse tiukasti läheisissä tunnelmissa olevassa parissa. Tuo oli sytyttänyt uuden savukkeen joka pisti ulos hänen suupielestään. Jos Abigail olisi katsonut hieman tarkemmin, olisi tuo huomannut että Noel ei itseasiassa katsellut Vinceä ja Esmeetä vaan ennemminkin Camillea. "Jospa joku voisi nyt selittää että mitähän VITTUA, vai mitäkö VITTUA täällä tapahtuu", tuo sanoi lopulta tavoitettuaan Camillen apua pyytävän katseen ja kuljetti katsettaan nyt tiukasti Vincetin ja uuden tytön välillä. Joku selkohan tähän piti tulla kun yli puolet porukasta oli aivan ulapalla. Yleensä nainen ei korottanut ääntään saati käyttänyt voimasanoja mutta silloin kun hän sen teki niin jokainen kyllä tiesi että hän oli tosissaan. Kiusaantunut hiljaisuus laskeutui suihkulähteen ympärille ja hän vain odotti josko joku alkaisi visertämään. Vaikka Volek olikin naulinnut katseensa tiukasti Esmeen, Vincentiin ja Dylaniin niin saattoi hän tuntea kauempanakin olevien ihmisten kiinnostuneet katseet. Jonkunhan sille touhulle oli pistettävä stoppi, eikä koitunut yllätykseksi että sen piti olla juuri hän. Abigail tömäytti toisen jalkansa maata vasten ja lukitsi kätensä ristiin rintansa päälle. Eihän tuo nyt tullut kuuloonkaan että joku uusi tyttö asteli suoraan hänen puheilleen varmana siitä että pääsisi sisälle hänen huutosakkijoukkueeseensa ja vartin sisällä hänen ympärillään pyöri jos toinenkin mies. Sillä hetkellä Esmee Lopez ei ollut Abigailin silmissä kovin hyvässä valossa.
|
|
|
Post by marakatti on Feb 14, 2016 21:30:06 GMT
hieman joooo 8) ei muuten ikinä ees sovittu eron syytä:DD ei muuten myökää noelille ja camillelle jote keksitääks joku kiva nii tiiän vähä minkälainen tää on noelin seuras 8) oho oon skipannu tän viestin:D mutta oliskos vaikka felicita siihen syynä en ainakaan parempaa tähän hättään keksi8D ja sitten noelilla ja camillella olis voinu olla jotain säätämistä noelin ja felicitan suhteen rakoillessa 8)
|
|
|
Post by sini on Feb 14, 2016 21:33:45 GMT
ei muuten myökää noelille ja camillelle jote keksitääks joku kiva nii tiiän vähä minkälainen tää on noelin seuras 8) oho oon skipannu tän viestin:D mutta oliskos vaikka felicita siihen syynä en ainakaan parempaa tähän hättään keksi8D ja sitten noelilla ja camillella olis voinu olla jotain säätämistä noelin ja felicitan suhteen rakoillessa 8) tuo käy hyvin 8)
|
|