|
Post by Aino on Feb 22, 2016 9:14:04 GMT
Mikä hänen erityiskykynsä siis on? Ja tarkennuksena näillä erityisillä saa siis olla erikoisiakin kuvioita turkissa, omalleni tulee sininen hännänpää. Luonne tuosta puuttuu, kunhan se tulee niin mukana. Onko hänet siis kaapattu soturina, kun nimi on kerran soturinimi? Jos pentuna tai oppilaana niin ajattelisin silloin nimeksi jäävän pelkän alkuosan
|
|
|
Post by Jp on Feb 22, 2016 10:03:12 GMT
Mikä hänen erityiskykynsä siis on? Ja tarkennuksena näillä erityisillä saa siis olla erikoisiakin kuvioita turkissa, omalleni tulee sininen hännänpää. Luonne tuosta puuttuu, kunhan se tulee niin mukana. Onko hänet siis kaapattu soturina, kun nimi on kerran soturinimi? Jos pentuna tai oppilaana niin ajattelisin silloin nimeksi jäävän pelkän alkuosan Taito hyökätä uhrin mieleen?
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 22, 2016 21:49:36 GMT
Varaan Tuuliklaanin hyvän erityisen ja Jokiklaanin bossin :3 Millaisia voimia niillä on? Itse olen ajatellut, että omani osaa hengittää vedessä. Voi myös olla jotain ajatustenlukua, supernopeutta, leijuttamiskykyä yms. Aika vapaat kädet siis, kunhan ei tule mitään voittamattomia. Varaan, merkkaan kunhan pääsen koneelle. Ipadillä tuo muokkaus takkuilee ja sekoilee Okei. Mikä sopisi tuuliklaanilaiselle? Ehkä joku ilmaan liittyvä? :3
|
|
ila
Ninja The Cat
|
Post by ila on Feb 23, 2016 20:16:19 GMT
Voisin ehkä liittyä. Onko joen parantaja jo varattu, entä myrskyn hyvä erityinen? c:
|
|
|
Post by Aino on Mar 6, 2016 17:21:42 GMT
Ei ja ei, varaanko ne sulle? Laitoin noita varauksia tonne ja lisäsin myös Yön, sanokaa jos siellä on virheitä
|
|
|
Post by MayMay on Mar 8, 2016 21:14:29 GMT
hei yritän nyt huomenna oikeesti väsäillä lomakkeita Unohin koko Catlandin taas vaihteeks muutamaks viikoks
|
|
|
Post by Aino on Mar 9, 2016 12:59:30 GMT
hei yritän nyt huomenna oikeesti väsäillä lomakkeita Unohin koko Catlandin taas vaihteeks muutamaks viikoks Mulle kävi samoin
|
|
ila
Ninja The Cat
|
Post by ila on Mar 13, 2016 6:32:55 GMT
Ei ja ei, varaanko ne sulle? Laitoin noita varauksia tonne ja lisäsin myös Yön, sanokaa jos siellä on virheitä Se olis kiva, kiitus c:
|
|
|
Post by Hermeliini on Mar 24, 2016 13:52:46 GMT
hei yritän nyt huomenna oikeesti väsäillä lomakkeita Unohin koko Catlandin taas vaihteeks muutamaks viikoks Mulle kävi samoin Sama myös täällä
|
|