|
Post by kaisa on Feb 3, 2016 15:30:28 GMT
Andrew tuijotteli kaljapullonsa etikettiä eikä aluksi edes huomannut, että myös Esmee oli päättänyt tulla ulos nauttimaan auringosta. Mies tajusi vasta silloin Esmeen paikalla olon, kun tuo käveli laiturille härnäämään Aimeeta. Pieni hymyn tapainen ilme nousi vaaleaverikön huulille, kun hän katsoi Esmeen todella mukavan näköistä takamusta. Wright ei ollut edes itsekkään varma siitä miksi kaikki vain yhtäkkiä loppui, eikä siitä epämääräisestä säädöstä tullutkaan mitään. Muutaman kerran Andrew oli melkein ottanut asian Esmeen kanssa puhuttavaksi, mutta aina asia on jotenkin päässyt vain unohtumaan. Yleisin rohkeana naistenmiehenä tunnettu vaaleaverikkö ihmetteli itsekkin sitä miksi Esmeen kanssa kaikki oli niin paljon vaikeampaa kuin muiden naisten kanssa, ja miksi hän ei ollut päässyt vielä yli toisesta. Pieni naurahdus pääsi Wrightin huulien välistä, kun hän tajusi taas miettivänsä Esmeetä -, ehkä olisi aika tehdä asialle jotain kuin sen sijaa katsella kaljapullon etikettiä. Andrew havahtui ajatuksistaan, kun hän huomasi Felican istuvan terassin rappusille. Vaaleaverikkö jäi vielä hetkeksi aikaa istumaan yksin pyödän ääreen, mutta kyllästyi nopeasti kaljapullon tuijotteluun, jonka takia hän päätti nostaa hikisen peppunsa ylös tuolista ja käveli Felican viereen. "Etkö ajatellu mennä uimaan?", mies totesi aluksi ja näki samalla, että naisen puhelimeen oli tullut taas muutama hassu viesti. Wright ei kuitenkaan tuntenut tehtäväkseen kysyä viesteistä mitään vaan sen sijaan seisoi hetken aikaa täysin hiljaa ja joi kaljapullonsa tyhjäksi. "Minne hemmettiin muuten kaikki muut on jääny lusmuamaan ?", mies totesi lähinnä itselleen ja antoi samalla katseensa kiertää koko pihan ympäri etsien porukan muita jäseniä. Pienesti hartioitaan kohoittaen Andrew asteli portaat alas ja katsoi rannassa olevaa Esmeetä, ehkä jopa liian kauan. Toista oli vain vaikea olla tuijottamatta hyvän kropan ja kauniiden kasvojen takia. Mies tajusi kuitenkin vähän ajan päästä kääntää katseensa takaisin Felicaan ja toivoi, ettei kukaan kiinnittänyt hänen tuijottamiseen sen enempää huomiota. Mitä luultavammin vaaleaverikkö jäi kuitenkin edes siskolleen kiinni siitä, että tuijotti jatkuvasti Esmeetä, sillä no Aimee oli aina perillä asioista. Hassuinta oli se, että Aimee tuntui aina tietävän muiden asioista, mutta ei koskaan kertonut omia ihastuksiaan tai muita asioita muille ihmisille. Vaikka miten Andrew aina yritti kaivella pikkusiskostaan asioita ulos, eihän onnistnut puristamaan mitään tietoa ulos -, ainut asia minkä hän tiesi oli se, että Aimee on ihastunut johonkin.
|
|
|
Post by Angelus on Feb 3, 2016 18:15:34 GMT
// Vaihdan sittenkin Calixténin kuvan tähän sinihiuksiseen
|
|
|
Post by kaisa on Feb 3, 2016 18:17:59 GMT
// Vaihdan sittenkin Calixténin kuvan tähän sinihiuksiseen - uu toi on kiva 8)
|
|
|
Post by pokemon on Feb 3, 2016 18:23:09 GMT
- tulispa muitaki jo pelailee.
|
|
|
Post by kaisa on Feb 3, 2016 18:26:45 GMT
- tulispa muitaki jo pelailee. - mietin täs just ihan samaa, ku en enää viittis roolii ennen ku jotku muutki ois roolannu ees kerran.
|
|
|
Post by wifix on Feb 3, 2016 19:03:09 GMT
- mul tuli äkkilähtö kotoa just kesken roolin :DDD tulin just kotiin, ja kirjoittelen sen nyt loppuun!
|
|
|
Post by wifix on Feb 3, 2016 19:13:35 GMT
felicita "felica" zamora sergio - katseli vielä oman aikansa puhelimensa aloitusnäyttöä, ennen kuin paikalle saapunut hahmo sai hänetkin heräämään pois ajatuksistaan. Katseen kääntyessä nopeasti porukan vanhimpaan mieheen, laskettiin puhelin pian pois käsistään, asettaen sen näyttö alaspäin vierelleen. Sitä ei tuskin kukaan siitä tulisi ottamaan, ja vaikka ottaisikin, eipä se häntä niinkään haittaisi - kaikki mökillä olijat tunnettiin niin hyvin kuin vain suinkin mahdollista, ja heihin myöskin luotettiin lähes täydellisesti. Itseasiassa, porukan neideistä oli ollut suuri apu eron sattuessa, eivätkä pojatkaan koko asiaa olleet täysin sivuuttaneet, vaikka lohduttamisessa eivät niin hyviä olleetkaan. Mutta apu se oli pienikin, ja Felica jos joku osasi kaiken tapahtuneen jälkeen arvostaa sitä. "Enköhän mä kerkeä myöhemminkin uida", nainen totesi nyt jo pienesti hymyillen, kääntäen sitten katseensa takaisin rannassa oleviin naisiin, joista toista Andrew oli selvästi hetki sitten katsellut, mikäli Sergio nyt vain oikein oli katsonut. Jos naisen tiedot vain olivat oikeita, oli kaksikolla ollut jonkin näköinen suhde jo jokin aika sitten, mutta kumpikaan osapuoli ei luultavasti ollut tuostakaan edes päässyt yli - paljoa muiden suhteista ei hän ollut kysellyt, kaikki tämä oli vain hänen omia päättelyitään, seurailtuaan kaksikon puuhia hetken. Felica kun ei porukasta ollutkaan se puhelian, jonka myötä päätyi hän usein vain kuuntelemaan muiden puheita sivummalle, vaikka kyllähän tästä usein poikettiin, Portugalilaisen innostuessa keskustelemaan, jolloin asioita saatettiin usein sanoa sivu suun. Riitoja myöskin vuosien varrelle oli mahtunut mielin määrin, enimmäkseen naisten kanssa, Sergion portugalilaisen luonteen ottaessa naisesta vallan, jolloin ties minkälaisia asioita tuli sanotuksi - näistäkin asioista kuitenkin vain selvittiin parilla sanaharkalla, harvemmin se mihinkään suurempaan johti. "Kenen kanssa ajattelit nukkua?" Felicita kysyi alahuultaan purren, vilkaisten vuoron perään ensin Andrewia, ja tämän jälkeen Esmeetä ehkä jopa turhankin vihjailevaan sävyyn. Ketä sitä syyttämään, kaksikko kun oli jopa hänen mielestään suloinen pari, tai ainakin olisi, joten miksipä ei vain parittaa heitä yhteen uudestaan. Hänellä itsellään ei ollut vielä mitään tietoa kenen kanssa nukkuisi, hän kun oli laskenut jo sen varaan, että Esmee ja Andrew nukkuisivat yhdessä, ja samoin Aimee ja Abriana, kaksikko kun tuntui niin läheisiltä ystäviltä muutenkin, joten jäljelle jäi enää Felica, joka mitä luultavimmin majoittuisi sohvalle koko reissun ajaksi - kenen kanssa hän nyt edes jakaisi huoneensa? Jos aivan totta puhutaan, oli hän jo varautunut sohvalla nukkumiseen, ja jättänyt tavaransa väliaikaisesti eteiseen, viitsimättä edes raahata niitä ylös. - löysin mun muikkelista lisää kuvia!!!
|
|
|
Post by kaisa on Feb 3, 2016 19:23:15 GMT
felicita "felica" zamora sergio - katseli vielä oman aikansa puhelimensa aloitusnäyttöä, ennen kuin paikalle saapunut hahmo sai hänetkin heräämään pois ajatuksistaan. Katseen kääntyessä nopeasti porukan vanhimpaan mieheen, laskettiin puhelin pian pois käsistään, asettaen sen näyttö alaspäin vierelleen. Sitä ei tuskin kukaan siitä tulisi ottamaan, ja vaikka ottaisikin, eipä se häntä niinkään haittaisi - kaikki mökillä olijat tunnettiin niin hyvin kuin vain suinkin mahdollista, ja heihin myöskin luotettiin lähes täydellisesti. Itseasiassa, porukan neideistä oli ollut suuri apu eron sattuessa, eivätkä pojatkaan koko asiaa olleet täysin sivuuttaneet, vaikka lohduttamisessa eivät niin hyviä olleetkaan. Mutta apu se oli pienikin, ja Felica jos joku osasi kaiken tapahtuneen jälkeen arvostaa sitä. "Enköhän mä kerkeä myöhemminkin uida", nainen totesi nyt jo pienesti hymyillen, kääntäen sitten katseensa takaisin rannassa oleviin naisiin, joista toista Andrew oli selvästi hetki sitten katsellut, mikäli Sergio nyt vain oikein oli katsonut. Jos naisen tiedot vain olivat oikeita, oli kaksikolla ollut jonkin näköinen suhde jo jokin aika sitten, mutta kumpikaan osapuoli ei luultavasti ollut tuostakaan edes päässyt yli - paljoa muiden suhteista ei hän ollut kysellyt, kaikki tämä oli vain hänen omia päättelyitään, seurailtuaan kaksikon puuhia hetken. Felica kun ei porukasta ollutkaan se puhelian, jonka myötä päätyi hän usein vain kuuntelemaan muiden puheita sivummalle, vaikka kyllähän tästä usein poikettiin, Portugalilaisen innostuessa keskustelemaan, jolloin asioita saatettiin usein sanoa sivu suun. Riitoja myöskin vuosien varrelle oli mahtunut mielin määrin, enimmäkseen naisten kanssa, Sergion portugalilaisen luonteen ottaessa naisesta vallan, jolloin ties minkälaisia asioita tuli sanotuksi - näistäkin asioista kuitenkin vain selvittiin parilla sanaharkalla, harvemmin se mihinkään suurempaan johti. "Kenen kanssa ajattelit nukkua?" Felicita kysyi alahuultaan purren, vilkaisten vuoron perään ensin Andrewia, ja tämän jälkeen Esmeetä ehkä jopa turhankin vihjailevaan sävyyn. Ketä sitä syyttämään, kaksikko kun oli jopa hänen mielestään suloinen pari, tai ainakin olisi, joten miksipä ei vain parittaa heitä yhteen uudestaan. Hänellä itsellään ei ollut vielä mitään tietoa kenen kanssa nukkuisi, hän kun oli laskenut jo sen varaan, että Esmee ja Andrew nukkuisivat yhdessä, ja samoin Aimee ja Abriana, kaksikko kun tuntui niin läheisiltä ystäviltä muutenkin, joten jäljelle jäi enää Felica, joka mitä luultavimmin majoittuisi sohvalle koko reissun ajaksi - kenen kanssa hän nyt edes jakaisi huoneensa? Jos aivan totta puhutaan, oli hän jo varautunut sohvalla nukkumiseen, ja jättänyt tavaransa väliaikaisesti eteiseen, viitsimättä edes raahata niitä ylös. - löysin mun muikkelista lisää kuvia!!! - toi nainen on täydellinen oikeesti
|
|
|
Post by wifix on Feb 3, 2016 19:24:45 GMT
felicita "felica" zamora sergio - katseli vielä oman aikansa puhelimensa aloitusnäyttöä, ennen kuin paikalle saapunut hahmo sai hänetkin heräämään pois ajatuksistaan. Katseen kääntyessä nopeasti porukan vanhimpaan mieheen, laskettiin puhelin pian pois käsistään, asettaen sen näyttö alaspäin vierelleen. Sitä ei tuskin kukaan siitä tulisi ottamaan, ja vaikka ottaisikin, eipä se häntä niinkään haittaisi - kaikki mökillä olijat tunnettiin niin hyvin kuin vain suinkin mahdollista, ja heihin myöskin luotettiin lähes täydellisesti. Itseasiassa, porukan neideistä oli ollut suuri apu eron sattuessa, eivätkä pojatkaan koko asiaa olleet täysin sivuuttaneet, vaikka lohduttamisessa eivät niin hyviä olleetkaan. Mutta apu se oli pienikin, ja Felica jos joku osasi kaiken tapahtuneen jälkeen arvostaa sitä. "Enköhän mä kerkeä myöhemminkin uida", nainen totesi nyt jo pienesti hymyillen, kääntäen sitten katseensa takaisin rannassa oleviin naisiin, joista toista Andrew oli selvästi hetki sitten katsellut, mikäli Sergio nyt vain oikein oli katsonut. Jos naisen tiedot vain olivat oikeita, oli kaksikolla ollut jonkin näköinen suhde jo jokin aika sitten, mutta kumpikaan osapuoli ei luultavasti ollut tuostakaan edes päässyt yli - paljoa muiden suhteista ei hän ollut kysellyt, kaikki tämä oli vain hänen omia päättelyitään, seurailtuaan kaksikon puuhia hetken. Felica kun ei porukasta ollutkaan se puhelian, jonka myötä päätyi hän usein vain kuuntelemaan muiden puheita sivummalle, vaikka kyllähän tästä usein poikettiin, Portugalilaisen innostuessa keskustelemaan, jolloin asioita saatettiin usein sanoa sivu suun. Riitoja myöskin vuosien varrelle oli mahtunut mielin määrin, enimmäkseen naisten kanssa, Sergion portugalilaisen luonteen ottaessa naisesta vallan, jolloin ties minkälaisia asioita tuli sanotuksi - näistäkin asioista kuitenkin vain selvittiin parilla sanaharkalla, harvemmin se mihinkään suurempaan johti. "Kenen kanssa ajattelit nukkua?" Felicita kysyi alahuultaan purren, vilkaisten vuoron perään ensin Andrewia, ja tämän jälkeen Esmeetä ehkä jopa turhankin vihjailevaan sävyyn. Ketä sitä syyttämään, kaksikko kun oli jopa hänen mielestään suloinen pari, tai ainakin olisi, joten miksipä ei vain parittaa heitä yhteen uudestaan. Hänellä itsellään ei ollut vielä mitään tietoa kenen kanssa nukkuisi, hän kun oli laskenut jo sen varaan, että Esmee ja Andrew nukkuisivat yhdessä, ja samoin Aimee ja Abriana, kaksikko kun tuntui niin läheisiltä ystäviltä muutenkin, joten jäljelle jäi enää Felica, joka mitä luultavimmin majoittuisi sohvalle koko reissun ajaksi - kenen kanssa hän nyt edes jakaisi huoneensa? Jos aivan totta puhutaan, oli hän jo varautunut sohvalla nukkumiseen, ja jättänyt tavaransa väliaikaisesti eteiseen, viitsimättä edes raahata niitä ylös. - löysin mun muikkelista lisää kuvia!!! - toi nainen on täydellinen oikeesti - se on kunnon goals sil on niin hyvä vartaloki en kestä
|
|
|
Post by kaisa on Feb 3, 2016 19:30:44 GMT
- toi nainen on täydellinen oikeesti - se on kunnon goals sil on niin hyvä vartaloki en kestä - toi jos joku on goals oikeesti -- plus ärsyttää et tol sun hahmol ei oo ketää ku se on viel noin hyvännäkönen
|
|
|
Post by wifix on Feb 3, 2016 19:40:14 GMT
- se on kunnon goals sil on niin hyvä vartaloki en kestä - toi jos joku on goals oikeesti -- plus ärsyttää et tol sun hahmol ei oo ketää ku se on viel noin hyvännäkönen - haha aw ootpa sä ihana :'DD enköhän mä sille vielä jotain keksi, ja jos en niin oon mä ennenkin roolinut ns "yksinäisillä" hahmoilla, joten ehkä mä siitä sit selviän :'D
|
|
|
Post by kaisa on Feb 3, 2016 19:42:35 GMT
- toi jos joku on goals oikeesti -- plus ärsyttää et tol sun hahmol ei oo ketää ku se on viel noin hyvännäkönen - haha aw ootpa sä ihana :'DD enköhän mä sille vielä jotain keksi, ja jos en niin oon mä ennenkin roolinut ns "yksinäisillä" hahmoilla, joten ehkä mä siitä sit selviän :'D - oi nyt tiiä vois roolii Aimeel sillee et se pyytäis sun muidult muka keittiös apuu vaik se vaa oikeesti haluu antaa Andrewin ja Esmeen olla kahestaa 8)
|
|
|
Post by wifix on Feb 3, 2016 19:44:07 GMT
- haha aw ootpa sä ihana :'DD enköhän mä sille vielä jotain keksi, ja jos en niin oon mä ennenkin roolinut ns "yksinäisillä" hahmoilla, joten ehkä mä siitä sit selviän :'D - oi nyt tiiä vois roolii Aimeel sillee et se pyytäis sun muidult muka keittiös apuu vaik se vaa oikeesti haluu antaa Andrewin ja Esmeen olla kahestaa 8) - oijoi joo 8)))
|
|
|
Post by sini on Feb 3, 2016 20:02:10 GMT
käyn suihkus ja roolaan sit, ku pääsin viimeinki himaa 8)
|
|
|
Post by kaisa on Feb 3, 2016 20:03:08 GMT
käyn suihkus ja roolaan sit, ku pääsin viimeinki himaa 8) jes jes 8)
|
|