|
Post by wifix on Feb 2, 2016 16:22:03 GMT
Andrew Jonathan Wright | 24 | mies | hetero, sinkku ?| työskentelee iltaisin baarimikkona ja päivisin opiskelee| muuta (ei pakollinen) | kaisa + andrew jonathan wright| 24 | mies| hetero, sinkku ? | työskentelee baarimikkona opiskelun ohella | kaisa Andrew ja Aimee on sit sisarruksii mut ne on aina ollu toistensa parhait kavereita nii sen takii ne pystyy olee samas porukas 8) oh tuo kuva
|
|
|
Post by kaisa on Feb 2, 2016 16:23:04 GMT
Andrew Jonathan Wright | 24 | mies | hetero, sinkku ?| työskentelee iltaisin baarimikkona ja päivisin opiskelee| muuta (ei pakollinen) | kaisa + andrew jonathan wright| 24 | mies| hetero, sinkku ? | työskentelee baarimikkona opiskelun ohella | kaisa Andrew ja Aimee on sit sisarruksii mut ne on aina ollu toistensa parhait kavereita nii sen takii ne pystyy olee samas porukas 8) oh tuo kuva mikkel on bae smiley11
|
|
|
Post by Angelus on Feb 2, 2016 16:31:11 GMT
Voisin tehdä sen miehen, jos on vielä tarve
|
|
|
Post by kaisa on Feb 2, 2016 16:34:19 GMT
Voisin tehdä sen miehen, jos on vielä tarve joo yhelle miehelle ois vielä tarvetta
|
|
|
Post by pokemon on Feb 2, 2016 16:36:49 GMT
jee eli pian täynnä!! mulla voi mennä pelaileminen päivään tai noh teistä katottuna iltaan. se tunne ku täälä on melkein 30 astetta lämmintä <33
|
|
|
Post by Angelus on Feb 2, 2016 16:40:34 GMT
Lomake : Fitzroy Maximillian Calixtén | 23 | mies | bi & ? | työskentelee arkkitehtinä | .. | angelus + Fitzroy Maximillian Calixtén | 23 | mies | bi & ? | työskentelee arkkitehtinä | angelus (voi olla, että vaihdan vielä kerran kuvaa...)
|
|
|
Post by kaisa on Feb 2, 2016 16:40:44 GMT
jee eli pian täynnä!! mulla voi mennä pelaileminen päivään tai noh teistä katottuna iltaan. se tunne ku täälä on melkein 30 astetta lämmintä <33 oii ooks jossai ulkomailla ?
|
|
|
Post by pokemon on Feb 2, 2016 16:42:26 GMT
jee eli pian täynnä!! mulla voi mennä pelaileminen päivään tai noh teistä katottuna iltaan. se tunne ku täälä on melkein 30 astetta lämmintä <33 oii ooks jossai ulkomailla ? joo, floridassa oon. tääl on aivan saakelin kaunista en ehkä kestä :DD
|
|
|
Post by Angelus on Feb 2, 2016 16:42:40 GMT
|
|
|
Post by kaisa on Feb 2, 2016 16:45:06 GMT
oii ooks jossai ulkomailla ? joo, floridassa oon. tääl on aivan saakelin kaunista en ehkä kestä :DD oi mis siellä ? oltii kesäl kaks viikkoo floridassa siel oli nii ihanaa smiley11 meijä pihal vaa meni koko aja sillo noit leguaanei vai mitä nyt onkaa aijaa.com/4GwcCl
|
|
|
Post by kaisa on Feb 2, 2016 16:45:28 GMT
Lomake : Fitzroy Maximillian Calixtén | 25 | mies | bi & ? | työskentelee arkkitehtinä | .. | angelus + Fitzroy Maximillian Calixtén | 25 | mies | bi & ? | työskentelee arkkitehtinä | angelus Neljä kuvavaihtoehtoa (kaksi toiseen viestiin), auttakaa valitsemisessa ota toi mustavalkonen
|
|
|
Post by Angelus on Feb 2, 2016 16:48:09 GMT
Lomake : Fitzroy Maximillian Calixtén | 25 | mies | bi & ? | työskentelee arkkitehtinä | .. | angelus + Fitzroy Maximillian Calixtén | 25 | mies | bi & ? | työskentelee arkkitehtinä | angelus Neljä kuvavaihtoehtoa (kaksi toiseen viestiin), auttakaa valitsemisessa ota toi mustavalkonen Sitte vois varmaan alentaa ikää vuodella tai parilla.
|
|
|
Post by sini on Feb 2, 2016 16:50:54 GMT
hei jotaa kivaa miun naiselle? 8)
|
|
|
Post by kaisa on Feb 2, 2016 16:51:06 GMT
ota toi mustavalkonen Sitte vois varmaan alentaa ikää vuodella tai parilla. paljolla haluut alentaa sitä niin käyn muokkaa sen tonne alotusviestiin ? tosin toi tokaviestin vihree housunen on kans kivan näkönen
|
|
|
Post by kaisa on Feb 2, 2016 16:52:07 GMT
hei jotaa kivaa miun naiselle? 8) Käyks Aimeesta johonki ? 8)
|
|