|
Post by wifix on Feb 1, 2016 0:00:55 GMT
mahtuisko tähän vielä naisel? :c oi tulit takas <3 ja etköhän sä nyt pääse 8))
|
|
|
Post by wifix on Feb 1, 2016 0:16:34 GMT
- roolailen sit huomenna päivällä chasella, kun koitan vielä ettiä sille kuvaa :'D
|
|
|
Post by pokemon on Feb 1, 2016 0:49:22 GMT
mahtuisko tähän vielä naisel? :c oi tulit takas <3 ja etköhän sä nyt pääse 8)) jee ihanaa ootko odottanu <33 ja joo toivotaan ja ku oon nyt floridas ja en saa käyttöö ku puhelimen ja ipadin nii joudun olla näil etten saa kuvaa vai viittisitkö rakkaus ettiä jonku mun vanhan kuvan tähän et jotkut tietää minkä näköne mun naine on ja et mäki sit tiiän et sul on vapaat kädet jos jaksat ettii 8)
|
|
|
Post by wifix on Feb 1, 2016 1:17:28 GMT
oi tulit takas <3 ja etköhän sä nyt pääse 8)) jee ihanaa ootko odottanu <33 ja joo toivotaan ja ku oon nyt floridas ja en saa käyttöö ku puhelimen ja ipadin nii joudun olla näil etten saa kuvaa vai viittisitkö rakkaus ettiä jonku mun vanhan kuvan tähän et jotkut tietää minkä näköne mun naine on ja et mäki sit tiiän et sul on vapaat kädet jos jaksat ettii 8) haha joo :'DDD kävin jo pari kertaa vilkasemassa millon viimeks oot ollu paikalla kun kerkesin jo pelästyyn et sulle tulee nyt se laiskuus mikä mullekkin, jonka myötä olin täältä pois reilun kuukauden (+ koko kesäloman) muthei apua mahtavaa pidä kivaa! ja voinhan mä katsoa joo 8)) mut se menee kyl huomisen puolelle, nyt meen nukkumaa!
|
|
|
Post by pokemon on Feb 1, 2016 1:35:49 GMT
jee ihanaa ootko odottanu <33 ja joo toivotaan ja ku oon nyt floridas ja en saa käyttöö ku puhelimen ja ipadin nii joudun olla näil etten saa kuvaa vai viittisitkö rakkaus ettiä jonku mun vanhan kuvan tähän et jotkut tietää minkä näköne mun naine on ja et mäki sit tiiän et sul on vapaat kädet jos jaksat ettii 8) haha joo :'DDD kävin jo pari kertaa vilkasemassa millon viimeks oot ollu paikalla kun kerkesin jo pelästyyn et sulle tulee nyt se laiskuus mikä mullekkin, jonka myötä olin täältä pois reilun kuukauden (+ koko kesäloman) muthei apua mahtavaa pidä kivaa! ja voinhan mä katsoa joo 8)) mut se menee kyl huomisen puolelle, nyt meen nukkumaa! aa mut jee ihanaa <3 oikeestaa viikolla en jaksanu vaa ja olin lennon jälkee nii väsyny etten jaksanu olla ees hereillä ja tääl kello melkee vasta yheksä ja haluaisin vaa nukkua mut joo en oo pitääs taukoo et yritän nyt pelailla aina kun kerkeen mut jee söpöö jos oot katellu oonko paikal <3 ja joo ei kiirettä, huomenna teen sitte lomakkeen 8)
|
|
|
Post by obrien on Feb 1, 2016 4:14:10 GMT
tääl ei oo paljoa miesroolijoita D:
|
|
|
Post by sini on Feb 1, 2016 14:47:14 GMT
Viviana muodosti kohteliaan hymyn, siirtäen katseensa paikalle saapuneeseen ystäväänsä. Hieman nainen päätyi pudistelemaan päätään, kuullessaan toisen puhuvan portugalia, mitä nainen ei tosiaan osannut kuin muutaman sanan verran. Eivät nekään mitään sen ihmeellisempiä ollut kuin hei, kiitos ja apua. Ihan perussanoja nainen oli opetellut aikoinaan, kun hän matkusti Portugaliin vanhempiensa kanssa. Enemmän naiselta onnistui espanjan kieli, joka oli ollut paljon käytössä, sillä hän oli kotoisin New Meksikon osavaltiosta ja moni kaveri puhui paremmin espanjaa kuin englantia, jonka takia tummaverikkö oli opiskellut koulussa espanjaa. Muutenkin sen oppiminen oli ihan hyödyllistä. "Sulla näyttäis olevan tunnin päästä aika ja huomioitavana se, että kyseessä on asiakkaan ensimmäinen tatuointi", tummatukkainen nainen vastaa sitten, kun kuulee äskeisen lauseen myös englanniksi. Naisella oli tapana kirjoittaa varauskirjaan mahdollisia huomioita, kuten esimerkiksi, jos kyseessä oli ensimmäinen tatuointi tai lävistys. Silloin myös työntekijä osaisi varautua ajoissa mahdolliseen jännitykseen. Tämän takia myös varauskirjan sivut olivat hyvinkin täynnä tekstiä ja hyvinkin sotkuisen ja epäselvän näköiset. Loppupeleissä jokainen oli pikkuhiljaa alkanut oppia lukemaan Vivianan epäselviä merkkejä. "Löysin yhden upean mekkokuvaston ja ajattelin, että voisin käydä lähiaikoina ihan siellä liikkessä sovittamassa mekkoa, joten haluaisitko lähteä makutuomariksi", Viviana päätyi selittämään naiselle, pitäen leveän hymyn huulillaan. Olihan se aika aikaista käydä jo sovittamassa mekkoja, mutta naisella ei ollut minkäänlaista ideaa edes siintä, minkälaista mekkoa hän etsi. Hän halusi ajoissa tietää minkä tyylisen haluaisi pukea, jonka takia lähtisi sovittamaan kaiken maailman mekkoja ja etsimään sitten tarkemmin sen tyylistä, mikä sopisi hänelle parhaiten. Ja koska hän oli niin huono valitsemaan niin hän tarvitsi itselleen makutuomarin, eikä tällä kertaa haluaisi perhettään apuun. Kaikkein helpointa oli saada hyvä ystävä mukaan, joka tiesi kyllä naisen tyylin.
|
|
|
Post by pokemon on Feb 1, 2016 14:54:54 GMT
Viviana muodosti kohteliaan hymyn, siirtäen katseensa paikalle saapuneeseen ystäväänsä. Hieman nainen päätyi pudistelemaan päätään, kuullessaan toisen puhuvan portugalia, mitä nainen ei tosiaan osannut kuin muutaman sanan verran. Eivät nekään mitään sen ihmeellisempiä ollut kuin hei, kiitos ja apua. Ihan perussanoja nainen oli opetellut aikoinaan, kun hän matkusti Portugaliin vanhempiensa kanssa. Enemmän naiselta onnistui espanjan kieli, joka oli ollut paljon käytössä, sillä hän oli kotoisin New Meksikon osavaltiosta ja moni kaveri puhui paremmin espanjaa kuin englantia, jonka takia tummaverikkö oli opiskellut koulussa espanjaa. Muutenkin sen oppiminen oli ihan hyödyllistä. "Sulla näyttäis olevan tunnin päästä aika ja huomioitavana se, että kyseessä on asiakkaan ensimmäinen tatuointi", tummatukkainen nainen vastaa sitten, kun kuulee äskeisen lauseen myös englanniksi. Naisella oli tapana kirjoittaa varauskirjaan mahdollisia huomioita, kuten esimerkiksi, jos kyseessä oli ensimmäinen tatuointi tai lävistys. Silloin myös työntekijä osaisi varautua ajoissa mahdolliseen jännitykseen. Tämän takia myös varauskirjan sivut olivat hyvinkin täynnä tekstiä ja hyvinkin sotkuisen ja epäselvän näköiset. Loppupeleissä jokainen oli pikkuhiljaa alkanut oppia lukemaan Vivianan epäselviä merkkejä. "Löysin yhden upean mekkokuvaston ja ajattelin, että voisin käydä lähiaikoina ihan siellä liikkessä sovittamassa mekkoa, joten haluaisitko lähteä makutuomariksi", Viviana päätyi selittämään naiselle, pitäen leveän hymyn huulillaan. Olihan se aika aikaista käydä jo sovittamassa mekkoja, mutta naisella ei ollut minkäänlaista ideaa edes siintä, minkälaista mekkoa hän etsi. Hän halusi ajoissa tietää minkä tyylisen haluaisi pukea, jonka takia lähtisi sovittamaan kaiken maailman mekkoja ja etsimään sitten tarkemmin sen tyylistä, mikä sopisi hänelle parhaiten. Ja koska hän oli niin huono valitsemaan niin hän tarvitsi itselleen makutuomarin, eikä tällä kertaa haluaisi perhettään apuun. Kaikkein helpointa oli saada hyvä ystävä mukaan, joka tiesi kyllä naisen tyylin. nii pääsisinkö naisel? voisin vaik homoilla jonku kaa nii sit ois sillee parei kaikille ja voinha mä sitä yksinki pitää homona jos kukaa ei haluu sitä
|
|
|
Post by wifix on Feb 1, 2016 15:00:19 GMT
Viviana muodosti kohteliaan hymyn, siirtäen katseensa paikalle saapuneeseen ystäväänsä. Hieman nainen päätyi pudistelemaan päätään, kuullessaan toisen puhuvan portugalia, mitä nainen ei tosiaan osannut kuin muutaman sanan verran. Eivät nekään mitään sen ihmeellisempiä ollut kuin hei, kiitos ja apua. Ihan perussanoja nainen oli opetellut aikoinaan, kun hän matkusti Portugaliin vanhempiensa kanssa. Enemmän naiselta onnistui espanjan kieli, joka oli ollut paljon käytössä, sillä hän oli kotoisin New Meksikon osavaltiosta ja moni kaveri puhui paremmin espanjaa kuin englantia, jonka takia tummaverikkö oli opiskellut koulussa espanjaa. Muutenkin sen oppiminen oli ihan hyödyllistä. "Sulla näyttäis olevan tunnin päästä aika ja huomioitavana se, että kyseessä on asiakkaan ensimmäinen tatuointi", tummatukkainen nainen vastaa sitten, kun kuulee äskeisen lauseen myös englanniksi. Naisella oli tapana kirjoittaa varauskirjaan mahdollisia huomioita, kuten esimerkiksi, jos kyseessä oli ensimmäinen tatuointi tai lävistys. Silloin myös työntekijä osaisi varautua ajoissa mahdolliseen jännitykseen. Tämän takia myös varauskirjan sivut olivat hyvinkin täynnä tekstiä ja hyvinkin sotkuisen ja epäselvän näköiset. Loppupeleissä jokainen oli pikkuhiljaa alkanut oppia lukemaan Vivianan epäselviä merkkejä. "Löysin yhden upean mekkokuvaston ja ajattelin, että voisin käydä lähiaikoina ihan siellä liikkessä sovittamassa mekkoa, joten haluaisitko lähteä makutuomariksi", Viviana päätyi selittämään naiselle, pitäen leveän hymyn huulillaan. Olihan se aika aikaista käydä jo sovittamassa mekkoja, mutta naisella ei ollut minkäänlaista ideaa edes siintä, minkälaista mekkoa hän etsi. Hän halusi ajoissa tietää minkä tyylisen haluaisi pukea, jonka takia lähtisi sovittamaan kaiken maailman mekkoja ja etsimään sitten tarkemmin sen tyylistä, mikä sopisi hänelle parhaiten. Ja koska hän oli niin huono valitsemaan niin hän tarvitsi itselleen makutuomarin, eikä tällä kertaa haluaisi perhettään apuun. Kaikkein helpointa oli saada hyvä ystävä mukaan, joka tiesi kyllä naisen tyylin. nii pääsisinkö naisel? voisin vaik homoilla jonku kaa nii sit ois sillee parei kaikille ja voinha mä sitä yksinki pitää homona jos kukaa ei haluu sitä omg mun kaa voi homoilla ))
|
|
|
Post by sini on Feb 1, 2016 15:05:26 GMT
lomake † kasey dean miller - 22 ja syntynyt kesäkuun viidentenä päivänä - mies, hetero ja kysymysmerkki - lävistäjä - kerrostaloyksiö - sini lävistäjä † kasey dean miller - 22 - sini
|
|
|
Post by sini on Feb 1, 2016 15:06:34 GMT
Viviana muodosti kohteliaan hymyn, siirtäen katseensa paikalle saapuneeseen ystäväänsä. Hieman nainen päätyi pudistelemaan päätään, kuullessaan toisen puhuvan portugalia, mitä nainen ei tosiaan osannut kuin muutaman sanan verran. Eivät nekään mitään sen ihmeellisempiä ollut kuin hei, kiitos ja apua. Ihan perussanoja nainen oli opetellut aikoinaan, kun hän matkusti Portugaliin vanhempiensa kanssa. Enemmän naiselta onnistui espanjan kieli, joka oli ollut paljon käytössä, sillä hän oli kotoisin New Meksikon osavaltiosta ja moni kaveri puhui paremmin espanjaa kuin englantia, jonka takia tummaverikkö oli opiskellut koulussa espanjaa. Muutenkin sen oppiminen oli ihan hyödyllistä. "Sulla näyttäis olevan tunnin päästä aika ja huomioitavana se, että kyseessä on asiakkaan ensimmäinen tatuointi", tummatukkainen nainen vastaa sitten, kun kuulee äskeisen lauseen myös englanniksi. Naisella oli tapana kirjoittaa varauskirjaan mahdollisia huomioita, kuten esimerkiksi, jos kyseessä oli ensimmäinen tatuointi tai lävistys. Silloin myös työntekijä osaisi varautua ajoissa mahdolliseen jännitykseen. Tämän takia myös varauskirjan sivut olivat hyvinkin täynnä tekstiä ja hyvinkin sotkuisen ja epäselvän näköiset. Loppupeleissä jokainen oli pikkuhiljaa alkanut oppia lukemaan Vivianan epäselviä merkkejä. "Löysin yhden upean mekkokuvaston ja ajattelin, että voisin käydä lähiaikoina ihan siellä liikkessä sovittamassa mekkoa, joten haluaisitko lähteä makutuomariksi", Viviana päätyi selittämään naiselle, pitäen leveän hymyn huulillaan. Olihan se aika aikaista käydä jo sovittamassa mekkoja, mutta naisella ei ollut minkäänlaista ideaa edes siintä, minkälaista mekkoa hän etsi. Hän halusi ajoissa tietää minkä tyylisen haluaisi pukea, jonka takia lähtisi sovittamaan kaiken maailman mekkoja ja etsimään sitten tarkemmin sen tyylistä, mikä sopisi hänelle parhaiten. Ja koska hän oli niin huono valitsemaan niin hän tarvitsi itselleen makutuomarin, eikä tällä kertaa haluaisi perhettään apuun. Kaikkein helpointa oli saada hyvä ystävä mukaan, joka tiesi kyllä naisen tyylin. nii pääsisinkö naisel? voisin vaik homoilla jonku kaa nii sit ois sillee parei kaikille ja voinha mä sitä yksinki pitää homona jos kukaa ei haluu sitä joo pääset pääset 8)
|
|
|
Post by sini on Feb 1, 2016 15:12:39 GMT
hei ehotelkaa kaseylle jotai suhteit 8)
|
|
|
Post by wifix on Feb 1, 2016 15:14:25 GMT
hei ehotelkaa kaseylle jotai suhteit 8) - mahd. jotain menneisyyttä tanyan kaa? 8))) kheheh teen tanyasta kunnon puuman
|
|
|
Post by sini on Feb 1, 2016 15:16:26 GMT
hei ehotelkaa kaseylle jotai suhteit 8) - mahd. jotain menneisyyttä tanyan kaa? 8))) kheheh teen tanyasta kunnon puuman joo 8)
|
|
|
Post by pokemon on Feb 1, 2016 15:18:48 GMT
nii pääsisinkö naisel? voisin vaik homoilla jonku kaa nii sit ois sillee parei kaikille ja voinha mä sitä yksinki pitää homona jos kukaa ei haluu sitä omg mun kaa voi homoilla )) jes joo minkäslaine suhde tai säätö tai joku epämääräne juttu näil o? 8) teen lomakkeen ny ja sit ku ehit nii kato se kuva
|
|