|
Post by kaisa on Jan 31, 2016 18:22:30 GMT
mulki kuvan ettiminen edes XD noni jesjes :DD millos me alotellaan itse asias voitais nyt ku kaikki kasas mut mietin vaa et mist tilanteest ois kiva alottaa
|
|
|
Post by kaisa on Jan 31, 2016 18:27:07 GMT
hhm otanks tän kuvan ?
|
|
|
Post by obrien on Jan 31, 2016 18:27:55 GMT
noni jesjes :DD millos me alotellaan itse asias voitais nyt ku kaikki kasas mut mietin vaa et mist tilanteest ois kiva alottaa jos ne naiset ois hetki sitten saapunu sinne ja okei en tiedä
|
|
|
Post by obrien on Jan 31, 2016 18:28:34 GMT
hhm otanks tän kuvan ? ota ihmeessä
|
|
|
Post by kaisa on Jan 31, 2016 18:33:05 GMT
itse asias voitais nyt ku kaikki kasas mut mietin vaa et mist tilanteest ois kiva alottaa jos ne naiset ois hetki sitten saapunu sinne ja okei en tiedä Mietin kans et jos naiset ois riidelly jotain asiast minkä ne sit totta kai sopii nopeesti 8)
|
|
|
Post by obrien on Jan 31, 2016 18:35:55 GMT
jos ne naiset ois hetki sitten saapunu sinne ja okei en tiedä Mietin kans et jos naiset ois riidelly jotain asiast minkä ne sit totta kai sopii nopeesti 8) joo käy hyvin löysin kivan kuvan, mutku naamaa ei näy kunnolla aaaaaaaasdsdas
|
|
|
Post by kaisa on Jan 31, 2016 18:37:18 GMT
Mietin kans et jos naiset ois riidelly jotain asiast minkä ne sit totta kai sopii nopeesti 8) joo käy hyvin löysin kivan kuvan, mutku naamaa ei näy kunnolla aaaaaaaasdsdas ei se haittaa 8)
|
|
|
Post by obrien on Jan 31, 2016 18:41:48 GMT
öäöh oon nii huono ettimää kuvia Attachments:
|
|
|
Post by kaisa on Jan 31, 2016 18:44:38 GMT
öäöh oon nii huono ettimää kuvia ota toi ylempi
|
|
|
Post by obrien on Jan 31, 2016 18:46:23 GMT
käyn nopeesti kattoo huomisen kirjat ja huomiseks vaatteet
|
|
|
Post by kaisa on Jan 31, 2016 18:48:34 GMT
ALOITETAAN √
√ Naikkoset on viipyny siel mökillä jo kaks vuorokautta, eli nean ja veeran miekkoset on kerenny seurailee niitä jo aika kauan. √ Jostain tyhmästä asiasta noilla naisilla on tullu riita ja nää haamut aikoo käyttää talon kireetä ilmapiirii hyväkseen ja kannattaa sitten olla nopee ennen ku naikkoset kerkee sopimaan. √ Kello on 22:10 eli ulkona on jo pimeetä, mutta se mökin pihapiiri on valaistu erillaisil valoil √ Syksy on yllättävän lämmin joten ulkona on vielä +19 astetta lämmintä √ Päätin, että ton järven lisäks ton mökin takapihalla on lämmitetty uima-allas ja myös se aule on valaistu, Haley on menny tota riitaa pakoon sinne uima-altaaseen uimaan. √ Tossa vielä kuva siitä mökistä: aijaa.com/ZcXThu
Ja roolipelin juoni jos jokun tarvii sitä muistella vielä
Juoni √ Kaksi nuorta naista ovat menneet keskenään vihdoin kihloihin pitkän yläaste ja lukio seurustelun jälkeen. Naiset päättivät yhdessä, että he haluavat päästä pois kaupungin kiireestä nauttimaan tästä ilouutisesta jonnekkin missä on rauhallista, eikä muita ihmisiä. Alkusyksyn kauniit värit ja metsän hiljaisuus vetivät puoleensa ja mökin sopiva vuokra veti myös puoleensa tätä nuorta paria. Valitettavasti mökin entiset omistajat tulivat vuonna nakki ja muussi murhatuksi omalla mökillään ja jäivät haamuina sinne jumiin. Murha herätti miesparissa syvää katkeruutta ja sen jälkeen he ovat listineet suurimman osan onnellisista pareista, jotka ovat mökille saapuneet. Naispari herätti miesten huomion jo heti saapuessaan kyseille mökille, sillä miehet näkivät itsensä tässä naisparissa. Luonnollisesti naisparin onnellisuus ja ihanat tulevaisuuden suunnitelmat herättävät miehissä lisää katkeruutta, jonka takia he aikovat tehdä naisille selväksi sen, etteivät kyseiset suunnitelmat tule koskaan tapahtumaan.
|
|
|
Post by kaisa on Jan 31, 2016 18:50:25 GMT
ja ainiin Haleyta saa iha vapaasti tulla vähä pelottelee 8)
|
|
|
Post by obrien on Jan 31, 2016 18:53:58 GMT
eli noi on siis riidois vielä
|
|
|
Post by obrien on Jan 31, 2016 19:06:00 GMT
-- ja tosin Elaina on olohuoneessa, istuu viltin alla ja sitä saa tulla pelottelemaan
|
|
|
Post by kaisa on Jan 31, 2016 19:07:42 GMT
mä meen nyt käymään saunassa nii roolin sen jälkeen
|
|