|
Post by Trixie™ on Jan 28, 2016 18:49:21 GMT
/goree, mut mun käsi on vähän ruosteessa - tästä tuli siis aika vanilla, mut samalla aika söpö. Tein tän kans vesiväritestiksi enkä tietenkään huomannu et mun märkää kestävät paperit eivät sijaitsekaan samassa osoitteessa mun itseni kanssa. Katso tästä ! verta, jäätävät monsterihampaat ja ylimääräisiä silmiä ! teitä on ilmoitettu, en ole vastuussa siitä jos äitinne luulee teidän pitävän kummallisesta kamasta Mut siis, palautetta? Mua kiinnostaa erityisesti toimiis tollanen ällösöpön ja groteskin morfaus vai pitäiskö jotain elementtiä lisätä/vähentää? Jos teen lisää näit söpöläisiä, tuonko näytille vai pistänkö sängyn alle piiloon? JA: SUOSITELKAA TEIDÄN SUOSIKKIVESIVÄRIPAPERIA
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 28, 2016 19:09:36 GMT
aika söps, tykkään nuist väreistä mut toi ois vielä parempi jos siinä ois kissoja koska kissat kissat on se juttu.
jos teet lisää, niin tuo toki näytille!! ja en kyl osaa maalata tai piirtää yhtään millään mitään joten en usko et musta on apua
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 28, 2016 19:11:53 GMT
Tackar och pekar :^D Seuraavaan (jos sitä tulee) tulee sit kisu. Tai monta, riippuu siitä opinko piirtämään kissan. (itseasiassa sain tosi ällöjä ideoita tosta kissajutusta. herkullisen ällöjä)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 28, 2016 19:15:34 GMT
Tackar och pekar :^D Seuraavaan (jos sitä tulee) tulee sit kisu. Tai monta, riippuu siitä opinko piirtämään kissan. oijee!! odotan innolla ja mielenkiinnolla ja ehkä vähän kauhuissani
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 29, 2016 18:39:49 GMT
Ite kun oon tällanen vahvan kontrastin rakastaja niin lisäisin vaan söpöyttä :DD Haluan nähdä näitä lisää
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 30, 2016 18:44:04 GMT
Lisää ällöyttä mut älä silti vähennä söpöyttä. :--D
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 30, 2016 21:11:37 GMT
kauhee rajapinta esteettisen makaaberin ja creepy cuten välillä :--D oon luonnostellu ku pieni eläin, toinen on aika kiva atm mut toisessa mulla on sommitteluongelma (eka kerta ku piirrän keuhkoja, eh)
nää on hyvä tapa purkaa turhautumista, oon ihan kipulääkehöyryissä
|
|