|
Post by sini on Jan 24, 2016 13:53:17 GMT
uuyy nyt nappas, voisin tehä sisarukset 8)) lomake: noel emery lane / 19 ja toinen / mies& hetero&? / klikki / muuta mies :: noel emery lane :: 19 ja toinen :: hetero & ? :: klikki :: marakatti lomake: abigail ivy volek/ 19 ja kolmas / nainen&bi&? / huutosakkilainen / muuta nainen :: abigailivy volek :: 19 ja kolmas :: bi & ? :: huutosakkilainen :: marakatti voinko laittaa noelin klikin kohdalle vain "mopopoika"? :'D eri isät & eri sukunimet joo voit
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 13:53:29 GMT
ellen tee sisaruksia, joista sisko dominoi veljeään tekee kaikkea hullua? Ai niin muuten siitä kiusaamistapauksesta et olisko syy siin, et se kiusattu olis hahmoni ex-poikaystävä/ jonkun kaverin exä, jonka se olis jättänyt kylmästi tai toisinpäin et se olis jätetty.
|
|
|
Post by marakatti on Jan 24, 2016 13:53:39 GMT
oijoi kiusaaja mun kiusatulle kenties? 8)) //Ei sil tarvi välttämättä olla mitään henkilökohtaista sitä kohtaan. Mietin et se olis periaatteessa koiran asemassa mut sen "owneril/isännällä/vastaava" vois olla jotain sitä vastaan. Ai niin kuka haluu ton hahmoni ownerin/sen kenen käskyistä se toimii. noel maybe?
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 13:55:16 GMT
joo... haluutko sisarukset et tekisin kumpaakin sukupuolta... jaksaisko et Noel olis "kasvattanu" sen, jonka vuoksi se palvelis sitä.
|
|
|
Post by sini on Jan 24, 2016 13:55:27 GMT
vois tehä mun naisest sellasen joka on muuttanu pois sellaselt kunnon hienostoalueelt äitinsä kans ja isä ois tuomittu linnaa petoksest ja sit tälle on hirveen vaikeeta sopeutuu uutee elintapaa 8)
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 13:57:02 GMT
//Ei sil tarvi välttämättä olla mitään henkilökohtaista sitä kohtaan. Mietin et se olis periaatteessa koiran asemassa mut sen "owneril/isännällä/vastaava" vois olla jotain sitä vastaan. Ai niin kuka haluu ton hahmoni ownerin/sen kenen käskyistä se toimii. noel maybe? Ajattelitko niil olis joku syvempikin riippuvuus et pelkä lahjonta ei niitä erottaisi.
|
|
|
Post by marakatti on Jan 24, 2016 13:58:12 GMT
joo... haluutko sisarukset et tekisin kumpaakin sukupuolta... jaksaisko et Noel olis "kasvattanu" sen, jonka vuoksi se palvelis sitä. juu meinaatko että se olis jollakin tavalla joskus pelastanu sen pinteestä ja opettanu tavoille, että se tuntee olevansa kiitollisuuden velassa "isäntäänsä" (okei toi kuulosti kamalalta) kohtaan?
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 13:58:49 GMT
ellen tee sisaruksia, joista sisko dominoi veljeään tekee kaikkea hullua? Ai niin muuten siitä kiusaamistapauksesta et olisko syy siin, et se kiusattu olis hahmoni ex-poikaystävä/ jonkun kaverin exä, jonka se olis jättänyt kylmästi tai toisinpäin et se olis jätetty. mulle nyt on ihan sama se kiusaamisen syy varmaankin, mutta suurin asia mistä muksuu varmaankin härnättäs olis just tää seksuaalinen suuntautuminen sini - haluutko mahdollisesti ianista kaveria? (:
|
|
|
Post by marakatti on Jan 24, 2016 14:00:12 GMT
Ajattelitko niil olis joku syvempikin riippuvuus et pelkä lahjonta ei niitä erottaisi. hmm no en osaa sanoa noel on luonnollisesti sängystä sänkyyn hyppijä.
|
|
|
Post by marakatti on Jan 24, 2016 14:01:04 GMT
mutta suhteita mun hahmoille :--)
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 14:02:09 GMT
joo... haluutko sisarukset et tekisin kumpaakin sukupuolta... jaksaisko et Noel olis "kasvattanu" sen, jonka vuoksi se palvelis sitä. juu meinaatko että se olis jollakin tavalla joskus pelastanu sen pinteestä ja opettanu tavoille, että se tuntee olevansa kiitollisuuden velassa "isäntäänsä" (okei toi kuulosti kamalalta) kohtaan? Ellei se oo sit kasvattanut hahmojani ihan silleen et hahmoillani olis laitostausta ja se olis "pelastanu" sen sielt ja huolinu sen perheensä jäseneks tai jotain et hahmoni sanois sitä usein isoveljeks tai isännäksi et se ei puhuttelis sitä koskaan nimeltä. Ja et se riippuvuus olis tyyliin sitä et se olis valmis murhaa kenet tahansa, jos Noel haluais.
|
|
|
Post by sini on Jan 24, 2016 14:04:02 GMT
ellen tee sisaruksia, joista sisko dominoi veljeään tekee kaikkea hullua? Ai niin muuten siitä kiusaamistapauksesta et olisko syy siin, et se kiusattu olis hahmoni ex-poikaystävä/ jonkun kaverin exä, jonka se olis jättänyt kylmästi tai toisinpäin et se olis jätetty. mulle nyt on ihan sama se kiusaamisen syy varmaankin, mutta suurin asia mistä muksuu varmaankin härnättäs olis just tää seksuaalinen suuntautuminen sini - haluutko mahdollisesti ianista kaveria? (: joo 8)
|
|
|
Post by marakatti on Jan 24, 2016 14:05:53 GMT
juu meinaatko että se olis jollakin tavalla joskus pelastanu sen pinteestä ja opettanu tavoille, että se tuntee olevansa kiitollisuuden velassa "isäntäänsä" (okei toi kuulosti kamalalta) kohtaan? Ellei se oo sit kasvattanut hahmojani ihan silleen et hahmoillani olis laitostausta ja se olis "pelastanu" sen sielt ja huolinu sen perheensä jäseneks tai jotain et hahmoni sanois sitä usein isoveljeks tai isännäksi et se ei puhuttelis sitä koskaan nimeltä. haha joo mut noelilla tietty ollu just jotai tollasia taka-ajatuksia 8)) oon luonu siitä sellasen hulttion, ja sellasena se pysyyki. oon ajatellu että noel on perheen mustalammas, toisin kun sitten abigail jota vanhemmat rakastaa ja ihannoi (mutta hälläkin huonot puolensa)
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 14:07:41 GMT
mul tuli vähän mieleen tosta sellainen mangasarja kuin Piru Hovimestariksi (Black Butler)
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 14:07:50 GMT
eli siis lol onko ianille löytyny kiusaaja, vai jatkanko etsimistä
|
|