|
Post by wifix on Jan 24, 2016 12:40:42 GMT
että tässä on nyt meneillään yks ainut roolipeli joka ei oo kuollut
väsäisinkö nopeasti jonkun uuden ihan vaan aikaa tappaakseen, vai uudelleenjulkasenko esim. mun nuorisovankilan
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 12:46:43 GMT
että tässä on nyt meneillään yks ainut roolipeli joka ei oo kuollut väsäisinkö nopeasti jonkun uuden ihan vaan aikaa tappaakseen, vai uudelleenjulkasenko esim. mun nuorisovankilan Tee jonkun kaa joku rope?
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 12:52:27 GMT
että tässä on nyt meneillään yks ainut roolipeli joka ei oo kuollut väsäisinkö nopeasti jonkun uuden ihan vaan aikaa tappaakseen, vai uudelleenjulkasenko esim. mun nuorisovankilan Tee jonkun kaa joku rope? mulla kyllä lojuis tuo mielisairaalaroolipelikin tuolla jossain, jota sillon väsäilin aika vaivalla, mutta kukaan ei ikinä tullu :'DDD
|
|
|
Post by sini on Jan 24, 2016 12:54:07 GMT
mä haluisin tehä oc-aiheisen roolipelin mut en tiiä jaksanks kirjottaa :-((
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 12:54:28 GMT
Mä voin auttaa sit mielelläni. Houkuttelis kyl joku kapinallisilla pelaaminen.
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 12:54:52 GMT
mä haluisin tehä oc-aiheisen roolipelin mut en tiiä jaksanks kirjottaa :-(( Mistä sarjasta?...
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 12:55:30 GMT
mä haluisin tehä oc-aiheisen roolipelin mut en tiiä jaksanks kirjottaa :-(( uudelleenjulkase joku? 8)
|
|
|
Post by sini on Jan 24, 2016 12:55:58 GMT
mä haluisin tehä oc-aiheisen roolipelin mut en tiiä jaksanks kirjottaa :-(( uudelleenjulkase joku? 8) vois kyl 8))
|
|
|
Post by sini on Jan 24, 2016 12:56:31 GMT
mä haluisin tehä oc-aiheisen roolipelin mut en tiiä jaksanks kirjottaa :-(( Mistä sarjasta?... siis oc on se sarja mistä haluisin tehä roolipelin
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 12:57:31 GMT
ai... hei vois muuttaa vähän tota mun koiraropea.
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 13:05:00 GMT
siis oc on se sarja mistä haluisin tehä roolipelin tässä nyt vaan se että en tiedä koko sarjaa joten jos saat siitä sellasen että mäkin pääsen mukaan niin siitä vaa :'DDDDDDDDD
|
|
|
Post by sini on Jan 24, 2016 13:07:40 GMT
siis oc on se sarja mistä haluisin tehä roolipelin tässä nyt vaan se että en tiedä koko sarjaa joten jos saat siitä sellasen että mäkin pääsen mukaan niin siitä vaa :'DDDDDDDDD siis se ois ihan perus roolipeli mikä on vaa täysin kopioitu siintä 8) omilla hahmoilla kuiteski pääsis mukaa ja niinku mun pitäis jaksaa vaa kirjottaa ne juonet mut en jaksa :DDd
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 13:08:59 GMT
tässä nyt vaan se että en tiedä koko sarjaa joten jos saat siitä sellasen että mäkin pääsen mukaan niin siitä vaa :'DDDDDDDDD siis se ois ihan perus roolipeli mikä on vaa täysin kopioitu siintä 8) omilla hahmoilla kuiteski pääsis mukaa ja niinku mun pitäis jaksaa vaa kirjottaa ne juonet mut en jaksa :DDd ahaa 8))) odotan innolla
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 13:12:22 GMT
samoin...sama probleema siis
|
|
|
Post by kaisa on Jan 24, 2016 16:47:29 GMT
deem tajusin et en oo käyny tääl enää johonki kuukauteen ku tää on näyttäny niin kuolleet paikalta D: mut nyt tekis nii mieli julkasta tänne joku rope
|
|