|
Post by soitaparanoid on Jan 22, 2016 21:55:44 GMT
äidinkielenopettaja: "tervehtikää mua missä vaan se kuuluu hyviin käytöstapoihin" "ollaan vaan ihmisiä me opettajatkin =))" > yritä olla se "hauska opettaja" > epäonnistu
filosofian opettaja: "pidetään tää sit iha tällee et te ette tunne minua ja minä en tunne teitä luokan ulkopuolella" > näytä lempileffasi traileri tunnilla ja lesoile näyttelijätietämykselläsi
terveystiedon opettaja: "kurssista pääsee läpi osallistumalla kurssikokeeseen"
matematiikan opettaja: > kerro miten saa kännin kun tunkee itseensä viinassa kastetun tampoonin
ruotsin opettaja: > puhu vain etupenkin ihmisille > yritä tuputtaa oppilaille ruotsinkielinen lehti > raiskaa moodle
jatkakaa ja ANTEEKS että kiusaan teitä koulujutuilla perjantaina ja että tää on varmaan mun sadas koululanka
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 22, 2016 22:13:32 GMT
se opettaa joka ei osaa
Teidän filosofian opettaja kuulostaa kyllä tosi filosofiselta ihmiseltä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 22, 2016 23:17:57 GMT
Aika jännä et me yhellä tunnilla pohdittiin tota et miten muka on mahdollista tulla känniin siitä et tunkee itteensä viinassa kastetun tamponin?? Niinku sehän turpoaa ja tuskin tuolla nyt kuitenkaan tapahtuu mitään parasta verenkiertoon imemistä?? Kerro toki et miten teidän matikanope tän selitti.
Mut öö no yks meidän opettajista kuulemma ei yhtään piitannu siitä miten STERIILIT hanskat puetaan oikein vaan anto oppilaiden pukee ne niinku lystäs siis... ei ne oo enää steriilit jos kosket siihen steriiliin puoleen jfc.
Ja sit samainen opettaja ei osaa opettaa lääkelaskuja sitten yhtään lmao. Se sano meille joskus ekoilla tunneilla et kun joku lääke on vahvuudeltaan 5% niin se muunnetaan sit muotoon 5g/ml eli 5000mg/ml Mut kappas keppanaa kun liuoksia alettiin laskea niin 5% olikin 50mg/ml eikä se ees vaivautunu selittämään et miks lol ite piti kirjasta selvittää et se liittyy jotenkin veden tiheyteen
#avautuminen
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 23, 2016 11:15:29 GMT
Aika jännä et me yhellä tunnilla pohdittiin tota et miten muka on mahdollista tulla känniin siitä et tunkee itteensä viinassa kastetun tamponin?? Niinku sehän turpoaa ja tuskin tuolla nyt kuitenkaan tapahtuu mitään parasta verenkiertoon imemistä?? Kerro toki et miten teidän matikanope tän selitti. Jos tamponi kastellaan ennen toosaan sullomista, se kyl alottaa sen turpoamisen jo etukäteen. Sehän turpoo kehon nesteiden avulla, jos sitä pahuksen pumpulituppoa on liotettu kossussa jo etukäteen, ei tarvii imasta mitään. Ja vaginahan on tyyliin silkkaa limakalvoa, siitähän menee ihan kaikki läpi. Elimistö on sen verran typerä et veden mukana päätyy ties mitä mömmöjä ties minne. Diffuusiota, senhän avulla kehon vesiki päätyy kuivaan tampooniin.
|
|
|
Post by Jp on Jan 23, 2016 12:25:11 GMT
Aika jännä et me yhellä tunnilla pohdittiin tota et miten muka on mahdollista tulla känniin siitä et tunkee itteensä viinassa kastetun tamponin?? Niinku sehän turpoaa ja tuskin tuolla nyt kuitenkaan tapahtuu mitään parasta verenkiertoon imemistä?? Kerro toki et miten teidän matikanope tän selitti. Jos tamponi kastellaan ennen toosaan sullomista, se kyl alottaa sen turpoamisen jo etukäteen. Sehän turpoo kehon nesteiden avulla, jos sitä pahuksen pumpulituppoa on liotettu kossussa jo etukäteen, ei tarvii imasta mitään. Ja vaginahan on tyyliin silkkaa limakalvoa, siitähän menee ihan kaikki läpi. Elimistö on sen verran typerä et veden mukana päätyy ties mitä mömmöjä ties minne. Diffuusiota, senhän avulla kehon vesiki päätyy kuivaan tampooniin. Kiva
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 23, 2016 13:33:45 GMT
Aika jännä et me yhellä tunnilla pohdittiin tota et miten muka on mahdollista tulla känniin siitä et tunkee itteensä viinassa kastetun tamponin?? Niinku sehän turpoaa ja tuskin tuolla nyt kuitenkaan tapahtuu mitään parasta verenkiertoon imemistä?? Kerro toki et miten teidän matikanope tän selitti. Jos tamponi kastellaan ennen toosaan sullomista, se kyl alottaa sen turpoamisen jo etukäteen. Sehän turpoo kehon nesteiden avulla, jos sitä pahuksen pumpulituppoa on liotettu kossussa jo etukäteen, ei tarvii imasta mitään. Ja vaginahan on tyyliin silkkaa limakalvoa, siitähän menee ihan kaikki läpi. Elimistö on sen verran typerä et veden mukana päätyy ties mitä mömmöjä ties minne. Diffuusiota, senhän avulla kehon vesiki päätyy kuivaan tampooniin. ... oon ollu vähä väsyksissä ku selitin tosta imeytymisestä koska ofc sieltä imeytyy :DDDD Voi luoja sentään Mut eiks se ois aika... Epämukavaa lähteä jotaki märkää pumpulia tunkemaan tuonne. Mut toisaalta mistä minä tiiän ku ei oo kokemusta lol
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 23, 2016 13:50:50 GMT
Jos tamponi kastellaan ennen toosaan sullomista, se kyl alottaa sen turpoamisen jo etukäteen. Sehän turpoo kehon nesteiden avulla, jos sitä pahuksen pumpulituppoa on liotettu kossussa jo etukäteen, ei tarvii imasta mitään. Ja vaginahan on tyyliin silkkaa limakalvoa, siitähän menee ihan kaikki läpi. Elimistö on sen verran typerä et veden mukana päätyy ties mitä mömmöjä ties minne. Diffuusiota, senhän avulla kehon vesiki päätyy kuivaan tampooniin. ... oon ollu vähä väsyksissä ku selitin tosta imeytymisestä koska ofc sieltä imeytyy :DDDD Voi luoja sentään Mut eiks se ois aika... Epämukavaa lähteä jotaki märkää pumpulia tunkemaan tuonne. Mut toisaalta mistä minä tiiän ku ei oo kokemusta lol :^D niin no eihän nuuskakaan toimis jos limakalvosta ei menis mikään läpi no takuulla on, mut toisaalta on vaginoista löytyny isompiaki asioita (esim vauvoja)
|
|
|
Post by Jp on Jan 23, 2016 14:28:42 GMT
Nyt sekin tuli määritettyä. Mä oonki joskus miettinyt sitä osoitetta.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 24, 2016 10:09:43 GMT
... oon ollu vähä väsyksissä ku selitin tosta imeytymisestä koska ofc sieltä imeytyy :DDDD Voi luoja sentään Mut eiks se ois aika... Epämukavaa lähteä jotaki märkää pumpulia tunkemaan tuonne. Mut toisaalta mistä minä tiiän ku ei oo kokemusta lol :^D niin no eihän nuuskakaan toimis jos limakalvosta ei menis mikään läpi no takuulla on, mut toisaalta on vaginoista löytyny isompiaki asioita (esim vauvoja) Niin ei sillä ettei sinne menis mut märkä pumpuli jotenkin vaan ei vaikuta kaikista mukavimmalta materiaalilta :DD
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 10:48:09 GMT
No se kyl on sit oma juttunsa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 24, 2016 11:30:54 GMT
:^D niin no eihän nuuskakaan toimis jos limakalvosta ei menis mikään läpi no takuulla on, mut toisaalta on vaginoista löytyny isompiaki asioita (esim vauvoja) Niin ei sillä ettei sinne menis mut märkä pumpuli jotenkin vaan ei vaikuta kaikista mukavimmalta materiaalilta :DD Mm-m mä luulen et siin pitää olla vaan nopee, pötkö pitää saada paikalleen enen ku se menee ihan pehmeeks Tsk, samal vaival vois vaan juoda sen viinan :^D pistää mehuu sekaan jos maistuu pahalta, kätkee piilopullon alusvaatteisiin jos pitää olla sneaky
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2016 11:43:50 GMT
Niin ei sillä ettei sinne menis mut märkä pumpuli jotenkin vaan ei vaikuta kaikista mukavimmalta materiaalilta :DD Mm-m mä luulen et siin pitää olla vaan nopee, pötkö pitää saada paikalleen enen ku se menee ihan pehmeeks Tsk, samal vaival vois vaan juoda sen viinan :^D pistää mehuu sekaan jos maistuu pahalta, kätkee piilopullon alusvaatteisiin jos pitää olla sneaky Ammattitaitoiset ohjeet
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 24, 2016 13:07:53 GMT
Mm-m mä luulen et siin pitää olla vaan nopee, pötkö pitää saada paikalleen enen ku se menee ihan pehmeeks Tsk, samal vaival vois vaan juoda sen viinan :^D pistää mehuu sekaan jos maistuu pahalta, kätkee piilopullon alusvaatteisiin jos pitää olla sneaky Ammattitaitoiset ohjeet joo ole hyvä vaan
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 24, 2016 15:52:41 GMT
Niin ei sillä ettei sinne menis mut märkä pumpuli jotenkin vaan ei vaikuta kaikista mukavimmalta materiaalilta :DD Mm-m mä luulen et siin pitää olla vaan nopee, pötkö pitää saada paikalleen enen ku se menee ihan pehmeeks Tsk, samal vaival vois vaan juoda sen viinan :^D pistää mehuu sekaan jos maistuu pahalta, kätkee piilopullon alusvaatteisiin jos pitää olla sneaky Mietin kans et onkohan tuo nyt kaiken vaivan arvoista kuitenkaan :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 24, 2016 17:06:31 GMT
Mm-m mä luulen et siin pitää olla vaan nopee, pötkö pitää saada paikalleen enen ku se menee ihan pehmeeks Tsk, samal vaival vois vaan juoda sen viinan :^D pistää mehuu sekaan jos maistuu pahalta, kätkee piilopullon alusvaatteisiin jos pitää olla sneaky Mietin kans et onkohan tuo nyt kaiken vaivan arvoista kuitenkaan :DD Sillon ku luin tost ekan kerran, sanottiin et siitä tulis känniin nopeemmin, mut eihän juomallakaan siinä kauheen kauaa mene? Turhaa kikkailua
|
|