|
Post by zuttathezombie on Jan 17, 2016 19:55:12 GMT
Haluaisin Olavi Uusivirran Seinäjoen keikalla helmikuussa, mut nyt näyttää siltä etten välttis saa keikkaseuraa. Ei muuten mitään, kyllä keikalla selviäisin yksinkin vaikka se onkin K18 ja se hieman kuumottaa (:DDD) mut sit siinä tapauksessa joutuisin kävelemään yksin Rytmikorjaamolle ja takaisin. Ei siinä matkassa mitään, kyllä minä kävelen, mut... puolenyönjälkeinen kävely kaupungissa yksin? Ei kiitos. En kuitenkaan haluis jättää välistä koska noh, sinne ois niin helppo mennä ja Olavi kuitenkin on yks mun lempiartisteista (( En tiiä miten ratkaisisin tämän dilemman.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 18, 2016 4:54:09 GMT
mee peterin kaa )
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 18, 2016 7:53:50 GMT
mee peterin kaa ) ... jopa keskiöinen kaupunkikävely kuulostaa turvallisemmalta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 18, 2016 11:43:39 GMT
mee peterin kaa ) ... jopa keskiöinen kaupunkikävely kuulostaa turvallisemmalta :DDDD
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 18, 2016 16:15:53 GMT
Kyllä sä uskallat! En tiiä millanen paikka Seinäjoki on, mut Jyväskylää ja Tamperetta oon kolunnu öisin ihan kiitettävästi. Jotain huutelijoita kyllä joskus on tullu vastaan, mut ei silti oo tuntunu mitenkään vaaralliselta koska kuitenki liikkeellä on paljon kans ihan normaaleja ihmisiä.
Ja ai että mun tekis mieli lähtee kans Olavin keikalle. ;_; Yritin kaveria houkutella Lutakkoon mut ei se oikeen innostunu. Oon kerran nähny Olavin livenä ja se oli kyllä ihana.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 18, 2016 18:33:37 GMT
Kyllä sä uskallat! En tiiä millanen paikka Seinäjoki on, mut Jyväskylää ja Tamperetta oon kolunnu öisin ihan kiitettävästi. Jotain huutelijoita kyllä joskus on tullu vastaan, mut ei silti oo tuntunu mitenkään vaaralliselta koska kuitenki liikkeellä on paljon kans ihan normaaleja ihmisiä. Ja ai että mun tekis mieli lähtee kans Olavin keikalle. ;_; Yritin kaveria houkutella Lutakkoon mut ei se oikeen innostunu. Oon kerran nähny Olavin livenä ja se oli kyllä ihana. No en kai mä loppupeleissä muutakaan voi ;o; Toisaalta jos oikein alkaa ahistaa niin ainahan voi mennä taksilla, mutta :DD Täällä saattaa kadut olla örveltelijöitä lukuunottamatta aika hiljaisia, mut kuumottaa silti. Mäkin oon nähnyt sen kerran viime vuonna ja ai luoja, sen takia onkin pakko päästä uusiks! ... ja pakko keksiä joku keino saada siltä uuden levyn vinyyliversioon nimmari ku kysyin siltä periscopessa et saanko nimmarin keikalla ja se vaan vastas et 'totta helvetissä' :DDDD
|
|
|
Post by Miopod on Aug 19, 2017 2:22:52 GMT
Lmao mä oisin voinu tulla, asun täälä Seinäjoki on oikeesti yks alamaailman spurgukylä. Mun vanhemmat ei vielkää päästäis mua yksin ees pururadalle lenkille pimeän jälkeen :DD Liikennekki on suomen kauheinta.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 19, 2017 8:40:24 GMT
Lmao mä oisin voinu tulla, asun täälä Seinäjoki on oikeesti yks alamaailman spurgukylä. Mun vanhemmat ei vielkää päästäis mua yksin ees pururadalle lenkille pimeän jälkeen :DD Liikennekki on suomen kauheinta. Siis joku Seinäjoessa vaan kuumottaa aina pimeän tullen vaikken siellä oo kauaa edes asunut?? :DD
|
|