|
Post by wifix on Jan 17, 2016 21:32:11 GMT
Kannattaisko mun tehdä aloitusviesti tänään ja roolia huomenna vai säästää molemmat huomiseen. viitsisitkö vaihtaa vincen iäksi 25 tuohon alotusviestiin? (:
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 21:36:00 GMT
Joo
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 21:47:44 GMT
Teen tälle naiselle huomenna lomakkeen : (itelle vain pieni muistutus, ei muuta )
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 18, 2016 4:50:48 GMT
Kylään jumittunut taiteilija – Happy Lucifer Robbins; "Happy Sims" - 30 - mies - syntyi kylässä, mutta muutti nuorena miehenä opintojensa vuoksi toisaalle, palasi työn puuttumisen vuoksi takaisin kotikyläänsä; asunut siellä nyt kaksi vuotta – Angelus View Attachment Hei mitäs sanosit jos Happy ja mun hahmo Adam tuntis toisensa nuoruudesta jotenkin? Jos nää esim. ois ollu samalla luokalla aikoinaan? Ihan vaan sillä kun molemmat on eläny kylässsä nuorena ja molemmat on 30-vuotiaita. Adam ei oo käyny kylässä vuosiin, joten oletettavasti nää ei ois myöskään nähny toisiaan vuosiin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 18, 2016 4:51:40 GMT
Pääsen roolii joskus yhen tai kahen jälkeen (mut oon sit aika hidas sillä en oo roolinu vähään aikaan)
|
|
|
Post by Jp on Jan 18, 2016 4:57:57 GMT
//Pitäiskö mun tuntee joku kolmikymppinen nainen siihen jengii niinku luokkakaveriks, joka olis päätyny sit kaksoste mammaks.
Mietin et se olis voinu olla niit luokan parhaita oppilaita, jolta kukaan ei olis odottanutkaan mitään muuta kuin 9.9 keskiarvoa (johon nainen olis kuitenkin pettyny täydellisyyden tavoittelijana) ja sit niiden lapsien tulon myötä se olis romahtanu kunnolla, kun ne ei olis ollutkaan ihan täydellisiä...ne kaks nuorinta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 18, 2016 5:17:52 GMT
//Pitäiskö mun tuntee joku kolmikymppinen nainen siihen jengii niinku luokkakaveriks, joka olis päätyny sit kaksoste mammaks. Juu!
|
|
|
Post by Jp on Jan 18, 2016 5:21:16 GMT
//Pitäiskö mun tuntee joku kolmikymppinen nainen siihen jengii niinku luokkakaveriks, joka olis päätyny sit kaksoste mammaks. Juu! Sellainen, jolla maailma romahtais aina, kun kaikki ei mee tismalleen. Eli jumalattoman itsekriittinen tapaus.
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 18, 2016 6:01:41 GMT
Mää pääsen ite roolaamaan vasta neljän jälkeen. Riippuu ihan siitä et millä aikataululla pääsen täältä koululta liikkumaan kotiin
|
|
|
Post by Angelus on Jan 18, 2016 7:44:55 GMT
Kylään jumittunut taiteilija – Happy Lucifer Robbins; "Happy Sims" - 30 - mies - syntyi kylässä, mutta muutti nuorena miehenä opintojensa vuoksi toisaalle, palasi työn puuttumisen vuoksi takaisin kotikyläänsä; asunut siellä nyt kaksi vuotta – Angelus Hei mitäs sanosit jos Happy ja mun hahmo Adam tuntis toisensa nuoruudesta jotenkin? Jos nää esim. ois ollu samalla luokalla aikoinaan? Ihan vaan sillä kun molemmat on eläny kylässsä nuorena ja molemmat on 30-vuotiaita. Adam ei oo käyny kylässä vuosiin, joten oletettavasti nää ei ois myöskään nähny toisiaan vuosiin. Juu, käy mulle. Samalla luokalla kuulostaa hyvältä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 18, 2016 11:42:36 GMT
Joo, Adam ei sit välttämättä muista/tunnista niitä luokkalaisiaan kuin vasta sitten kun on kuullut ne nimet
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 18, 2016 11:54:38 GMT
Missä vaiheessa päästäis alottelemaan? Itellä loppu koulu jo opettajien palaverin takia muutamaa tuntia aikasemmin, joten pääsisin jo nyt alottelee.
|
|
|
Post by Jp on Jan 18, 2016 11:56:55 GMT
Nyt mä mietin vaan sitä, et kenet tunkis poikien mammaks? Amica vois olla kiva silleen (jotku jotka muistaa sen orookotiropen, jossa Sirius oli muun muassa linnoittautunut joulukuusen alle paetakseen Amicaa...)
Se olis kyl hauska pelattava, et pyrkii täydellisyyteen, mut kaikki p*ska kaatuu ain niskaan...eikä yksikään pisara mene ohi)
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 18, 2016 12:11:11 GMT
Nyt mä mietin vaan sitä, et kenet tunkis poikien mammaks? Amica vois olla kiva silleen (jotku jotka muistaa sen orookotiropen, jossa Sirius oli muun muassa linnoittautunut joulukuusen alle paetakseen Amicaa...) Se olis kyl hauska pelattava, et pyrkii täydellisyyteen, mut kaikki p*ska kaatuu ain niskaan...eikä yksikään pisara mene ohi) Meinasitko et se mun hahmon kaksonen ja tää poikien mamma olis vielä parisuhteessa?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 18, 2016 12:19:59 GMT
Käyn kohta kaupassa ja mun pitää lukee kokeeseen tänään, mut mun puolesta voitte jo alottaa, tuun takas vähän myöhemmin
|
|