|
Post by Jp on Jan 17, 2016 21:04:10 GMT
Jos Happy ja Vince olisivat tunteneet toisensa molempien nuoruudessa? Tai sitten tavannut silloin, kun molemmat oli kylästä poissa? juu, vaikkapa nuoruudessa? millaset välit niillä olis sit vaikka ollut (viha, ystävä, jne..)? Hei tungenko mä tähän Oliverii... toisen hahmon veljee
|
|
|
Post by wifix on Jan 17, 2016 21:05:16 GMT
Hei muuten, minkä mittasia roolauksia ootte ite tottunu tekemään? Mietiskelen tässä, et ku ite oon ainakin tottunu aika pidemmän puoleisiin nii no siis kun inspiraatio iskee multa lentää helposti huomaamattani jopa se 50-60 riviä (mitä nyt äsken kävin katsomassa eräästä roolipelistä) :'D mutta ihan ilman minkäänlaista inspiraatiota, saan sit väkerrettyä sen 20-30 riviä
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 21:05:21 GMT
Hei muuten, minkä mittasia roolauksia ootte ite tottunu tekemään? Mietiskelen tässä, et ku ite oon ainakin tottunu aika pidemmän puoleisiin nii 20 rivii vai pidempiä? Viimesestä roolauskerrasta on jo aikaa, et sinänsä muistikuvat ei oo ihan tuoreita mut mitä nyt muistelen nii khyl ne pidempiä tais olla. Mulla on vaa se et oon aika perfektionisti kaikkie tekstieni kaa et aikaa kuluu oikeesti tosi paljon iha lyhyittenki juttujen viimestelyyn
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 21:10:33 GMT
Mäkin saan kyl tektii aikaan, kun tapahtuu tai kun mä laitan tapahtuu. Kumpi teillä on vahvempi, minä vai hän? Mulla on kyllä kuvailussa hän, mutta tunteissa minä.
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 21:10:54 GMT
Jos Happy ja Vince olisivat tunteneet toisensa molempien nuoruudessa? Tai sitten tavannut silloin, kun molemmat oli kylästä poissa? juu, vaikkapa nuoruudessa? millaset välit niillä olis sit vaikka ollut (viha, ystävä, jne..)? Ystävä?
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 21:13:03 GMT
juu, vaikkapa nuoruudessa? millaset välit niillä olis sit vaikka ollut (viha, ystävä, jne..)? Ystävä? Joten tietäiskö se Oliverin sit ystävänsä kautta... (sen ystävän veli/kaksonen)
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 21:14:09 GMT
Mäkin saan kyl tektii aikaan, kun tapahtuu tai kun mä laitan tapahtuu. Kumpi teillä on vahvempi, minä vai hän? Mulla on kyllä kuvailussa hän, mutta tunteissa minä. Mää oon aina roolipelannut hän-muodossa, et se on mulle ehottomasti vahvin. Minä-muodossa roolasin joskus kuus, seittemä vuotta sitten, mut alkujanikin oon hän-muodolla tottunut vetämään
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 21:15:08 GMT
Mäkin saan kyl tektii aikaan, kun tapahtuu tai kun mä laitan tapahtuu. Kumpi teillä on vahvempi, minä vai hän? Mulla on kyllä kuvailussa hän, mutta tunteissa minä. Mää oon aina roolipelannut hän-muodossa, et se on mulle ehottomasti vahvin. Minä-muodossa roolasin joskus kuus, seittemä vuotta sitten, mut alkujanikin oon hän-muodolla tottunut vetämään Mä oon opetellu hän-muodon. Hei aloitetaanks tää rope koht.
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 21:18:53 GMT
Mää oon aina roolipelannut hän-muodossa, et se on mulle ehottomasti vahvin. Minä-muodossa roolasin joskus kuus, seittemä vuotta sitten, mut alkujanikin oon hän-muodolla tottunut vetämään Mä oon opetellu hän-muodon. Hei aloitetaanks tää rope koht. Alotetaan vaan!
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 21:23:04 GMT
Mä oon opetellu hän-muodon. Hei aloitetaanks tää rope koht. Alotetaan vaan! Kannattaisko mun tehdä aloitusviesti tänään ja roolia huomenna vai säästää molemmat huomiseen.
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 21:24:07 GMT
Mää oon aina roolipelannut hän-muodossa, et se on mulle ehottomasti vahvin. Minä-muodossa roolasin joskus kuus, seittemä vuotta sitten, mut alkujanikin oon hän-muodolla tottunut vetämään Mä oon opetellu hän-muodon. Hei aloitetaanks tää rope koht. Ite alottelen huomenna koulun jälkeen, koska tää ilta menee viimeisen matikan tehtävän parissa ja sitte nukkumaan etten oo väsyneenä ajotunnilla.
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 21:24:51 GMT
Joten tietäiskö se Oliverin sit ystävänsä kautta... (sen ystävän veli/kaksonen) Vaikkapa
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 21:27:46 GMT
Joo
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 21:27:50 GMT
Kannattaisko mun tehdä aloitusviesti tänään ja roolia huomenna vai säästää molemmat huomiseen. Voit tehä sen alotusviestin tänään tai sit huomenna - ite pääsen ainaki kunnolla siihen perehtymään vasta huomenna koulun jälkeen
|
|
|
Post by wifix on Jan 17, 2016 21:31:20 GMT
juu, vaikkapa nuoruudessa? millaset välit niillä olis sit vaikka ollut (viha, ystävä, jne..)? Ystävä? juuu 8)
|
|