|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 20:42:06 GMT
Musta se näytti ihan hyvältä Et ei oikee mitää korjattavaa Näil alkaa muute molemmat nimet samal kirjaimel. Ei kai siin mitää, eiks monilla sisaruksilla ala samalla kirjaimella
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 20:42:27 GMT
Happylle joitain suhteita? Millasia meinasit?
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 20:47:29 GMT
Näil alkaa muute molemmat nimet samal kirjaimel. Ei kai siin mitää, eiks monilla sisaruksilla ala samalla kirjaimella Tarkotuksella laitoin, koska usein kaksoset voi (se mahdollisuus on) tunnistaa ilman, et tuntee, jos on nähnyt tai kuullu nimeltä.
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 20:48:53 GMT
Happylle joitain suhteita? Millasia meinasit? Kaikki laadut käy
|
|
|
Post by wifix on Jan 17, 2016 20:51:12 GMT
Happylle joitain suhteita? vince nyt on uus kaupungissa joten eipä oikein tiedä ketään, mutta kaippa siitä jonkinlaista seuraa/vihamiestä varmaan jo sais jos haluat? :'D
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 20:52:58 GMT
Pitäiskö mun tehdä joku nainen....kaksoste mamma houkuttelis seĺlaisena kunnon perinteisenä maatilan omistajana/omistajan tyttärenä.
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 20:53:08 GMT
Olivie vois ryhtyy vaikka Happyn ystäväks
|
|
|
Post by wifix on Jan 17, 2016 20:53:33 GMT
Ei kai siin mitää, eiks monilla sisaruksilla ala samalla kirjaimella Tarkotuksella laitoin, koska usein kaksoset voi (se mahdollisuus on) tunnistaa ilman, et tuntee, jos on nähnyt tai kuullu nimeltä. ja tuotanoin mun piti jo päivällä kysäistä, mutta olisko mahdollista nostaa vincen ikä vaikkapa 25, kakskymppiselle kun on hirveen vaikea löytää mielyttävää kuvaa D:
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 20:53:59 GMT
Ei kai siin mitää, eiks monilla sisaruksilla ala samalla kirjaimella Tarkotuksella laitoin, koska usein kaksoset voi (se mahdollisuus on) tunnistaa ilman, et tuntee, jos on nähnyt tai kuullu nimeltä. Juu, näin ainakin mun sisaruskaksosilla
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 20:54:46 GMT
Happylle joitain suhteita? vince nyt on uus kaupungissa joten eipä oikein tiedä ketään, mutta kaippa siitä jonkinlaista seuraa/vihamiestä varmaan jo sais jos haluat? :'D Jos Happy ja Vince olisivat tunteneet toisensa molempien nuoruudessa? Tai sitten tavannut silloin, kun molemmat oli kylästä poissa?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 20:55:20 GMT
Olivie vois ryhtyy vaikka Happyn ystäväks Juu
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 20:57:30 GMT
Hei muuten, minkä mittasia roolauksia ootte ite tottunu tekemään? Mietiskelen tässä, et ku ite oon ainakin tottunu aika pidemmän puoleisiin nii
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 20:58:10 GMT
Tarkotuksella laitoin, koska usein kaksoset voi (se mahdollisuus on) tunnistaa ilman, et tuntee, jos on nähnyt tai kuullu nimeltä. Juu, näin ainakin mun sisaruskaksosilla Joo ja sit mun yhdes tekstis Siriuksen parhaat kaveri tunnetaan nimillä hullu ja villi. (kaksoset hekin) Sit sehän riski on et jos oot itse kaksonen niin lapsiki on todennäköisesti. Kolmet kaksoset putkeen on vissii ennätys, minkä oon itse tienny (suomi24:ssa tosin joku väitti et olis neljä sukupolvea, mut kriittisyys) (Isovanhemmat, vanhemmat ja lapset) - tyylii
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 20:58:51 GMT
Hei muuten, minkä mittasia roolauksia ootte ite tottunu tekemään? Mietiskelen tässä, et ku ite oon ainakin tottunu aika pidemmän puoleisiin nii 20 rivii vai pidempiä?
|
|
|
Post by wifix on Jan 17, 2016 21:03:00 GMT
vince nyt on uus kaupungissa joten eipä oikein tiedä ketään, mutta kaippa siitä jonkinlaista seuraa/vihamiestä varmaan jo sais jos haluat? :'D Jos Happy ja Vince olisivat tunteneet toisensa molempien nuoruudessa? Tai sitten tavannut silloin, kun molemmat oli kylästä poissa? juu, vaikkapa nuoruudessa? millaset välit niillä olis sit vaikka ollut (viha, ystävä, jne..)?
|
|