|
Post by Jp on Jan 17, 2016 17:56:30 GMT
Pitäiskö mun tehdä jompi kumpi poikien vanhemmista ja alottaa rope vai? Ai niin haluuko joku mun hahmoista/riiviöistä itselleen jotain suhdetta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 17, 2016 18:22:27 GMT
Pitäiskö mun tehdä jompi kumpi poikien vanhemmista ja alottaa rope vai? Ai niin haluuko joku mun hahmoista/riiviöistä itselleen jotain suhdetta. joo, tee miten vaan haluat Ja en omalle hahmolleni ota vielä mitään suhteita kun se on niin uus tässä kylässä vielä
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 18:58:59 GMT
Pitäiskö mun tehdä jompi kumpi poikien vanhemmista ja alottaa rope vai? Ai niin haluuko joku mun hahmoista/riiviöistä itselleen jotain suhdetta. Mun hahmolla periaattes vois olla joku side kaksikkoon. Olisko vaikka täti tai jtn?
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 19:05:47 GMT
Pitäiskö mun tehdä jompi kumpi poikien vanhemmista ja alottaa rope vai? Ai niin haluuko joku mun hahmoista/riiviöistä itselleen jotain suhdetta. Mun hahmolla periaattes vois olla joku side kaksikkoon. Olisko vaikka täti tai jtn? Voi se olla... hei, jos teen miehen, joka olis hahmos kaksonen.
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 19:24:47 GMT
Kylään jumittunut taiteilija – Happy Lucifer Robbins; "Happy Sims" - 30 - mies - syntyi kylässä, mutta muutti nuorena miehenä opintojensa vuoksi toisaalle, palasi työn puuttumisen vuoksi takaisin kotikyläänsä; asunut siellä nyt kaksi vuotta – Angelus
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 19:26:39 GMT
Mun hahmolla periaattes vois olla joku side kaksikkoon. Olisko vaikka täti tai jtn? Voi se olla... hei, jos teen miehen, joka olis hahmos kaksonen. Joo kaksonen käy mun hahmolle mainiosti!
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 20:21:05 GMT
Voi se olla... hei, jos teen miehen, joka olis hahmos kaksonen. Joo kaksonen käy mun hahmolle mainiosti! Virkkauksesta innostunut riiviöiden isä - Oliver George Willow (os Üsberg)- 25 - mies - kahdeksan vuotta ja kahden lapsen myötä jäänyt lopullisesti osaltaan kaksosensa vuoksi, joka saapui tätinä vuoden myöhemmin kylään - Jp
|
|
|
Post by wifix on Jan 17, 2016 20:22:24 GMT
Kylään jumittunut taiteilija – Happy Lucifer Robbins; "Happy Sims" - 30 - mies - syntyi kylässä, mutta muutti nuorena miehenä opintojensa vuoksi toisaalle, palasi työn puuttumisen vuoksi takaisin kotikyläänsä; asunut siellä nyt kaksi vuotta – Angelus oijoi mikä mies
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 20:31:06 GMT
Jooo
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 20:31:35 GMT
Sain vihdoin ja viimein muokattua aloitusviestiä, johon tein Suhteet -osuuden.
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 20:32:19 GMT
|
|
|
Post by nettisssx on Jan 17, 2016 20:38:31 GMT
Musta se näytti ihan hyvältä Et ei oikee mitää korjattavaa
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 20:39:10 GMT
Musta se näytti ihan hyvältä Et ei oikee mitää korjattavaa Näil alkaa muute molemmat nimet samal kirjaimel.
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 20:40:40 GMT
Kylään jumittunut taiteilija – Happy Lucifer Robbins; "Happy Sims" - 30 - mies - syntyi kylässä, mutta muutti nuorena miehenä opintojensa vuoksi toisaalle, palasi työn puuttumisen vuoksi takaisin kotikyläänsä; asunut siellä nyt kaksi vuotta – Angelus oijoi mikä mies mikä-mikä-mies
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2016 20:41:34 GMT
Happylle joitain suhteita?
|
|