|
Post by pokemon on Jan 22, 2016 19:28:30 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez huokaisee, kun kuulee toisen pyynnön rauhoittumisesta. Ärsyyntynyt hymy nousee hänen kasvoilleen, silmiään pyöräytellen. Kuitenkin hän päätti edes yrittää, huokaisten syvään. Nainen tunsi olonsa hieman rauhoittuneeksi, vaikka sisällään hän tunsi pelkkää vihaa. Tai ei nyt ehkä aivan vihaa, jonkinlaista vihaisuutta vain. " Olen jo aivan tarpeeksi rauhallinen. " Lopez päätyy vastamaan samalla, kun pörröttää tummia hiuksiaan. Nainen halusi vain unohtaa kaikki tapahtumat ja nukkua, mutta tässä mielentilassa se ei tulisi todellakaan onnistumaan. Eikä varmaan muutenkaan - yöllä oli niin outo nukkua, kun Vince ei ollut hänen vieressään. " Miten ajattelit saada tämän enään edes toimimaan? Mä vihaan Georgiaa, Dylan vihaa sua. Mä rakastan sua, sä rakastat Georgiaa, Dylan rakastaa Georgiaa ja Georgia sua. Miten helvetissä sä ajattelit saada tän toimimaan? Vai tarkoitatko sä tähän toimimiseen ees mua.. tai Dylania " nainen tivaa, kun kohottaa tummia kulmakarvojaan lauseidensa lopussa. Tilanne oli suoraan sanottuna aivan kauhea ja tätä Esmee ei enää jaksaisi kauaa, hän ei toivonut mitään muuta kuin sitä että kaikki palautuisi ennalleen. Periaatteessa itse hän oli koko jutun aiheuttanut, kun oli päätynyt edes sanomaan mitään toisten painamisesta. Raskaasti huokaisten Lopez päätyy istahtamaan portaille, peittäen kasvonsa käsiinsä. Kaikki oli niin sekavaa että hänen tekisi mieli vain itkeä kokoajan tai sitten vain olla kuollut. " Voi saakeli.. " Esmee päätyy mumisemaan, kun nostaa siniset silmänsä katselemaan vaaleaverikköä. Hän rakasti toista nin paljon, mutta tällä hetkellä hän oli niin vihainen että vihasi itseäänkin, kun rakasti miestään - mikä kuulostaa oudolta näillä sanavalinnoilla. // anteeks ku kesti. hyi tää lyhyys
|
|
|
Post by sini on Jan 22, 2016 20:15:25 GMT
Georgia pitää kasvoonsa ilmeettömänä, uskoen edelleen siihen mahdollisuuteen, että jos vain näyttäisi heikkoutensa niin sitä käytettiin hyväksi. Niin hänet oli kasvatettu. Tunteiden julkinen näyttäminen oli heikoille ja, jos kuitenkin päätyi vaikkapa itkemään julkisesti niin sitä tunnetilaa käytettiin hyväksi. Tämän takia nainen oli kasvattanut itselleen kovan ja kylmän kuoren, päästäen harvat vain niinkin syvälle, että he näkivät tunteiden silloin tällöin naisen haltuun. Muuten nainen ei näyttänytkään juurikaan minkäänlaisia tunteita surusta tai sellaisesta, mitä voitiin hänen mielestään käyttää hyväksi. Ei mikään paras piirre naisessa, mutta hänen mielestään aivan tarpeeksi hyvä. "En mä tiedä, ehkä kuukausi tai ei varmaan niinkään kauaa", tummaverikkö päätyy kertomaan rehellisesti miehelle, suunnaten katseensa sitten jalkoihinsa. Nainen tiesi aivan varmasti, että miestä sattui kuulla se, kuinka kauan kaksikko oli pelleilyään jatkanut, mutta jos nainen olisi alkanut valehtelemaan siintä niin loppupeleissä se satuttaisi paljon enemmän. Tämän takia nainen ei yrittänyt helpottaa tilannetta valehtelulla vaan kertoi totuudeen nyt, eikä sitten vuoden tai kahden päästä. Tummia hiuksiaan nainen pöyhi hermostuneena, tietämättä mitä voisi miehelle sanoa. Hän päätyikin pysymään hiljaa, odottaen vain miehen seuraavia kysymyksiä tai sanoja. "En tiedä, Vince on kuitenkin mun ensirakkaus. En mä unohda sitä niin helpolla", Georgia päätyy vastaamaan, jättämättä ensimmäiseen kysymykseen vastaamisen. Siihen naisella ei ollut minkäänlaista vastausta. Hän ei koskaan vain tahtonut kertoa miehelle siintä. Väärinhän se oli, että nainen oli edes päätynyt aloittamaan typerän pelleilyn entisen miesystävänsä kanssa, mutta ei hän voinnut enää sitä perua. Samalla nainen yritti olla keskittymyttä siihen, että kuuli myös huoneen ulkopuolelta riitelyn ääniä. Kaksikko saisi riidellä kahdestaan. Nainen ei vaivautunut puuttumaan siihen vaan hoitaisi asiat nyt vain Dylanin kanssa.
|
|
|
Post by pokemon on Jan 22, 2016 20:28:00 GMT
heii, pakko mennä nukkumaan kun huomenna on säbäpelit (taas) tuun jossain 4-5 aikaan koneelle, pelailen teille sitten! tai ainaki sinille jos veera ei oo viel ehtinyt pelaa.
|
|
|
Post by wifix on Jan 22, 2016 20:29:28 GMT
vincent "vince" theodore wallingford - alkoi jo hiljalleen menettämään hermojaan, kuunnellessaan toisen puheita. Ei väliä mitä hän teki, taikka sanoi, tuntui hänestä silti kovasti että toinen ei edes ottanut hänen puheitaan kuuleviin korviinsa, saatika sitten uskonut häntä. Hän todella rakasti Esmeetä, siitä ei ollut epäilystäkään, eikä mitään tunteita Georgiaa kohtaan edes ollut. Toinen nyt vain sattui olemaan hänen entisensä, sekä ensimmäinen tyttöystävänsä, jonka myötä kaksikko luultavasti olikin päätynyt sängyn pohjalle keskenään jo useammankin kerran. Mitään tunteita ei miehellä kuitenkaan ollut tuossa pelissä, ja jos olikin niin niitä ei itse edes tiedostettu. "Helvetti kun mä rakastan sua, en häntä!" Vincent tivasi vastaan nyt jo ääntään hieman korottaen, ikään kuin yrittäen takoa sanojaan toisen päähän - joka tuntui hyvinkin haastavalta. Kädet vietiin nopeasti vaaleiden hiuksien lomaan, joita harottiin hetken aikaa hermostuneena, kunnes lyhyistä hiussuortuvista alettiin hiljalleen ottamaan otetta, miehen yrittäessä rauhoitella itseään. Eipä hän juuri ollut Esmeelle vihainen, eihän hänellä ollut edes minkäänlaista syytä tuollaiseen, itseään hän nyt vain sattui vihaamaan tuolla hetkellä erityisen paljon. Ei häntä kiinnostanut enää Georgia, ei edes Dylan, hän vain halusi kaiken olevan niin kuin ennen ja unohtaa tuon kaiken, joka taisi olla jo mahdotonta tässä vaiheessa. Sen kauempaa ajattelematta, puristi suhteen vanhempi osapuoli oikean kätensä tiukkaan nyrkkiin, paiskaten sen voimalla kohti seinää, lievittääkseen oloaan sekä hermostuneisuuttaan - mitään kun ei hän halunnut purkaa naiseen, ei huutoa saatika sitten fyysisiä iskuja. Nyt jo hieman rauhallisemmin huokaisten, hän kohoitti jo omatkin, hieman vetiset silmänsä kohti toista, laskien toisen käsistään seinään kiinnitetylle kaiteelle. Hänellä ei ollut mitään sanottavaa, ei sanaakaan. Hän ei suoraan sanoen tiennyt mitä tehdä, ja oli tuolla hetkellä vain aivan hukassa sanojensa ja tekojensa kanssa. Ehkä olisi paras vain luovuttaa, ja antaa toisen tehdä päätöksensä - jatkaako miehen kanssa, vai onko fiksu ja ottaa viimeinkin eron. Mutta ei, sen verran itsekunnioitusta Vinceltä vielä löytyi, että piti lupauksensa, jonka itselleen oli tehnyt. Hän ei luopuisi toisesta ilman taistelua. Alahuultaan varovaisesti purren, hän katseli naista vielä hetken aikaa, kunnes jälleen kerran päätyi avaamaan suunsa; "Eikö me vaan voida unohtaa tätä, ja jatkaa eteenpäin?" Niin typerältä kuin se vain kuulostikin, oli hän aivan tosissaan.
|
|
|
Post by pokemon on Jan 23, 2016 18:25:32 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez kohottaa kulmiaan, kun kuuli toisen huutavan ensimmäisiä kertoja oikein kunnolla. Itsekseen huokaisten nainen nousee ylös portailta, kun jo joutuukin säikähtämään toisen lyöntiä joka onneksi suuntautui seinää kohti. Tuskin kuitenkaan mies satuttaisi häntä enää yhtään enempää kuin oli jo päässyt satuttamaan. " Miksi vitussa sä sitten menet panemaan sitä? Vai oonko mä niin paska että pitää käydä vieraissa? " Lopez päätyy huudahtamaan, kun vie kätensä tummien hiustensa sekaan - yrittäen saada itseään rauhallisemmaksi, vaikka se tuntuikin erittäin vaikealta. Nainen ehkä oli huolissaan hieman turhista asioista, mutta ei hän enää tiennyt kuin etsiä vikoja itsestään. Miksi muuten Vince olisi häntä pettänyt? Mitä enemmän Esmee mietti että mikä voisi olla syynä, alkaa yhä kauheammat ajatukset virrata hänen päässään samalla kun hän puree alahuultaan tiukemmin, joissa oli jo selvät jäljet aiemmasta alahuulen purennasta. Lopez on hieman hermostunut ja välttämättä haluaisi edes tietää toisen vastausta hänen suustaan pääsevään kysymykseen. " Vai enkö mä enää viehätä sua sillä tavalla? " Esmee päätyy kysäisemään hyvin hiljaisesti, kun samalla hänen kasvoiltaan melkein voisi nähdä kuinka hänen sydämensä alkaisi murtumaan. Kyyneleet taas vetistivät hänen silmiään, kun sinisilmä vie katseensa alas huokaisten. Hän yritti vielä pysyä rauhallisena, mutta polvet alkoivat taas olemaan heikot ja hän nappasi kaiteesta kiinni. " Mä haluaisin jatkaa sun kanssa, mutta mä en ole varma pystytkö sä lupaamaan samaa.. Mitä jos siinä käy sitten taas näin? " tummaverikkö puree alahuultaan lujemmin, nielaisten vaikeasti. Hänestä tuntui aivan kauhealta, eikä mikään varmaankaan saisi tätä tunnetta pois. Paitsi jotkut hyvät sanat Vincen suusta, mutta Lopez voisi luvata murtuvansa jos vaaleaverikkö ei haluaisi häntä enää. Vetiset silmät nousivat pikkuhiljaa toiseen, ne saaden taas "tutun" punaisen sävyn tulemaan hänen silmänsä valkoisiin kohtiin.
|
|
|
Post by wifix on Jan 23, 2016 19:41:51 GMT
vincent "vince" theodore wallingford - huokaisi turhautuneen oloisena, hieraisten kasvojaan vapaalla kädellään väsynein elein. Toinen käsistä puolestaan lepäsi vieläkin kaiteella, jota vasten alettiin hiljalleen painamaan painoa, ottaen hieman tukea rappusissa seisomiseen. Häntä hermostutti, ehkä hieman jopa pelotti seuraavat tapahtumat, mitä ikinä kaksikon välillä tulisikaan olemaan. Hän itse halusi yrittää vielä, siitä ei ollut epäilystäkään ja varmasti kaikki sen tiesivätkin. Loppupeleissä toinen oli kaikki mistä hän välitti, ja jopa Georgia tiesi sen - jokaisen kerran, kun mies oli hairahtanut, oli hän aina viimeisenä päätynyt kertomaan ystävättärelleen, kuinka katui jo kaikkea, aivan vain Esmeen vuoksi. Hän kun oli ihminen, joka ei tekisi pahaa kärpäsellekkään, eikä ansainnut mitään pahaa niskaansa. "Esmee rauhoitu", Vincent hengähti kulmiaan kurtistaen, astuen yhden askelman ylemmäs, ollakseen lähempänä toista. Eipä tuossa tilanteessa ollut mikään erityisen helppo rauhoittua, ei ainakaan hänen mielestään - luoja auttakoon kuinka vaikeaa se mahtoikin siis olla naiselle. Mutta jossakin vaiheessa hänen kuitenkin pitäisi rauhoittua. Hänen pitäisi vetää syvään henkeä, ja heti ensimmäisenä lopettaa itsensä syyttely, sekä vain istua alas, ja kuunnella miehen puheet. "En tiedä miksi tein sen, mä en helvetti tiedä, mutta sen verran mä tiedän, että rakastan sua ja mä todella haluan vielä yrittää. Mä lupaan, tää ei tuu enää toistumaan", vaaleaverikkö sopersi epätoivoisena, takerrellen jo joidenkin sanojen kohdalla. Häneltä ei enää löytynyt enempää sanoja, ja jo parin lauseen kokoon saamisessa tuntui olevan paljon työtä. Se nyt vain oli huomattavasti vaikeampaa tehdä ajatuksistaan lauseita, saatika sitten selittää asioita naisystävälleen vetämättä selityksiään liian pitkiksi. "Anna anteeksi", Vince päätyi vielä huokaisemaan, hieraisten nyt kertaalleen kasvojaan, jättäen kätensä hetkeksi lepäämään suljettujen silmiensä ylle, kunnes niitäkin hieraistiin varovaisesti, itkuisten silmien noustessa naiseen. Yksi vaivainen kyynelkin oli kerennyt valahtamaan hänen poskelleen, mutta se saatiin jokseenkin pyyhittyä pois silmiään hieraistaessa. Myönnettäköön, että herra oli herkkä, hyvin herkkä, mutta sen kaikki ovat tienneet jo nuoresta iästä asti. Tästäkin huolimatta, ei kukaan porukasta vielä kertaakaan ole nähnyt pojan itkevän kunnolla, ei koskaan. Mutta eipä se ole ollut hänellä tapana, koulussakin parin kiusaamiskokemuksensa jälkeen päätyi hän vain aina lukittautumaan vessaan, asiasta kertomisen sijasta. Mutta tulipa tähänkin muutos siinä kohdin kun lihasta tuli, ja itseään alettiin puolustamaan, jonka jälkeen ikäisiään jokseenkin lyhyempi herra alkoikin sitten jo olemaan osana useissa tappeluissa joita koulun pihalla pidettiin - ja niistä valtaosa pyrittiin voittamaankin. Mutta eipä tuohonkaan oltaisi päästy ilman Dylanin apua.
|
|
|
Post by pokemon on Jan 23, 2016 20:04:09 GMT
Dylan Elijah Jerome Bellamy kohottaa ehkä hieman järkyttyneenä kulmiaan - hän oli itse ajatellut toisten käyneen korkeintaan pari kertaa makuuhuoneen puolella ja sitten se olisi loppunut, toisten tajutessa asioita. Ilmeisesti kuitenkaan kumpikaan toisista ei ollut tajunnut ajatella miltä tämä tilanne tulisi tuntumaan hänestä ja Esmeestä. " Kuukausi?... Ei helvetti.. " Bellamy päätyy huokaisemaan, kun vie turhautuneesti kätensä tummien hiustensa sekaan. Tämä ei todellakaan ollut voinut olla totta. Miten Vince oli voinut panna hänen naistaan ja miten hän itse ei ollut huomannut mitään outoa naisystävässään? Kuivia huuliaan nuolaisten mies alkaa kävelemään rauhattomasti edes takaisin, iskien molemmat kätensä suoraan seinään - kuitenkaan mitään rikkomatta. Pysyi hän vielä sen verran rauhallisena. Dylan kohottaa epäuskoisesti kulmiaan, mikä helvetin selitys tuo nyt oli? Hieman vihainen ilme syntyy sinsilmäisen tummaverikön kasvoille, joka pyörittelee epäluuloisesti päätään. Ehkä hän vain kuuli väärin tai sitten Georgia oli hyvin huono selittelemään. " Aa, okei eli voinko mäkin sitten mennä panemaan mun eksän kanssa, kun se on kuitenkin mun ensirakkaus? " Bellamy esittää sarkastisen kysymyksensä, katsoen sinisillä silmillään toista. Millä helvetillä ensirakkaus lieventäisi pettämistä - pettäminen oli kuitenkin pettämistä eikä siitä mihinkään päästy. Eikä asiaa auttanut yhtään, että Vince oli kuitenkin hänen paras ystävänsä. Niin, oli - eikä ole todellakaan vielä ainakaan hetkeen. " Haluatko sä sen vai mut? " tummaverikkö päätyy kysymään hyvinkin suoran kysymyksen, kohottaen kulmiaan. Häntä pelotti hyvin paljon, jos toinen haluaisikin Vincen - Dylan nimittäin rakasti Georgiaa aivan älyttömän paljon eikä ollut valmis menettämään vielä toista, paitsi ei kyllä jäisi pitelemään toista jos Vince vaikuttaisi paremmalta vaihtoehdolta. " Niin tai haluan vaan tietää, että haluatko sä olla edes mun kanssa enää. " Bellamy huokaisee, kun pistää hetkeksi silmänsä kiinni, yrittäen rauhoittua. Hetken ajan hän jo kuitenkin meinasi päästä rauhalliseksi, mutta alakerrasta kaikuva huuto sai hänet heräämään ajatuksistaan. // anteeks kestäminen, haen nyt limsaa ja sitten taas esmeellä 8)
|
|
|
Post by pokemon on Jan 23, 2016 20:59:15 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez nyökkää, kun toinen pyytää häntä rauhoittumaan. Kuitenkaan hän ei saa mielestään omia kysymyksiään, koska ei mitään voisi pitää pahempana kuin sitä ettei pystyisi olemaan paras mahdollinen kumppani - joten hän ei vain näe mahdolliseksi sitä, että Vince muuten vain olisi mennyt panemaan Georgiaa, täytyihän hänessä itsessä olla vikaa. Raskaasti huokaisten ja silmänsä sulkien tummaverikkö lopettaa alahuulensa sisäpinnan puremisen, ollen vain hetken paikoillaan kunnes avasi siniset silmänsä. Vaaleaverikkö oli tullut häntä lähemmäs, joka sai pienen hymyn tulemaan hänen kasvoilleen. Kauaa se ei hänen kasvojaan kuitenkaan koristanut, nimittäin Lopez oli siltikin vähän alakuloinen mutta aivan syystäkin. Yö oli ollut raskas ja koko tämä alkupäivä, kun nyt hän joutui nähdä vielä Vincen hyvin kärsivän oloisena. Se oli kauheaa. Sinisilmäinen nainen kuuntelee tarkasti toisen sanat, joka saa hänet nyt hymyilemään jo hieman kauemmin jonkinlaisten ilonkyyneleiden kera. Vaikka hän ei todellakaan saisi luottaa vielä toiseen, ei Lopez voinut mitään sille että vain uskoi toisen sanoja. Vince vaikutti hyvinkin katuvalta ja ensimmäistä kertaa hän kuulee toisen takertelevan sanoissa - toinen voisi alkaa itkeä aivan millä sekunnilla tahansa. " Me voidaan yrittää, jos sä pystyt pitää ton lupauksen. " Esmee kertoo, kun puree alahuultaan hermostuneesti. Taas hänen olisi vain tehnyt mieli halata toista eikä päästää enää koskaan irti, ei ikinä. Tummaverikkö rakasti toista aivan liikaa jättääkseen miehensä, vaikka olihan nekin ajatuksen käyneet hänen päässään, joita kaduttiin hyvinkin paljon tällä hetkellä. Onneksi ne olivat vain kuitenkin hänen omia ajatuksiaan. " Mä annan anteeksi. " ranskalaissukuinen hymähtää, pyrkien nappaamaan vaaleaverikön kädestä kiinni. Siniset silmät jäävät hetkeksi vain tarkkailemaan niitä, kunnes hitaasti ne nostetaan alemmalla portaalla seisovaan mieheen. Siihen, jota hän rakasti aivan liikaa menettääkseen. Oikeastaan nainen ei osaisi edes kuvitella elämäänsä ilman Vinceä, koska toisen kanssa oltiin vietetty niin monta vuotta jo yhdessä ja nyt toivottavasti vielä monia lisää. " Niin, jos tässä oli siis se koko totuus. " Esmee päätyy tarkentamaan, hän ei haluaisi enään yhtään ylimääräistä draamaa. Oikeastaan kaikki mitä hän tällä hetkellä halusi oli Vince ja ehkä pieni nukkuminenkin olisi kivaa, mutta tummaverikkö päätti odottaa kuitenkin toisen reaktioita hänen sanoihin, koska ei halunnut nyt pilata tätä hetkeä.
|
|
|
Post by sini on Jan 23, 2016 21:07:30 GMT
Georgia pysytteli hiljaa, antaen miehen rauhassa purkaa tunteitaan. Ei nainen aikonut mennä rauhoittelemaan toista, sillä mitä luultavammin hän vain pahentaisi tilannetta. Tuntui jo valmiiksi, että hän oli ennemmin pahentanut kuin parantanut tilannetta. Alahuultaan nainen päätyi hellästi puremaan, päätyen siirtymään parisängyn jalkopäähän istumaan. Kätensä hän laski syliinsä lepäämään, vieden myös katseensa käsiinsä. Nopeasti ei mieleen tullut tilannetta, milloin tummaverikkö olisi ollut näin hiljainen. Yleensä hän oli aikalailla aina äänessä ja muutenkin sanavalmis. Nyt hän ei yksinkertaisesti vain uskaltanut sanoa miehelle mitään, ettei heillä olisi kohta kolmatta maailmansotaa pystyssä. "Älä yritä muokata ollenkaan mun sanoja. Kysyit onko minulla tunteita häntä kohtaan, etkä sitä, että minkä takia päädyin sänkyyn hänen kanssa", tummaverikkö päätyy hiljaa vastaamaan, eikä ollut loppupeleissä ollenkaan varma siintä, että kuuliko mies edes naista. Georgia ei ollut edes varma siintä, että halusiko hän toisen kuulla häntä. Hetken nainen istui paikoillaan ennen kuin päätyi nousemaan ylös. Taas kerran hän halusi päästä polttamaan tupakan ja ihan vain sen takia, että oli niin stressaantunut ja hermona. Tummaverikkö ei edes tiennyt halusiko olla Dylanin kanssa samassa tilassa tällä hetkellä. Hän halusi vain paeta tilannetta, jota oli monesti tehnyt, eikä se todellakaan ollut mikään hyvä juttu. Hänen täytyisi oppia kohtaamaan ongelmat heti, eikä paeta niitä. Siintä oli vain muodostunut niin sanottu paha tapa naiselle. "En tiedä", tummaverikkö päätyy nopeasti vastaamaan miehelle, vieden katseensa jalkoihin. Suoraan sanottuna hän ei tiennyt. Hän rakasti Dylania, mutta ei hän voinnut kieltää sitä totuutta, että piti edelleen Vincesta hyvinkin paljon ja tuntui väärältä olla toisen kanssa, kun hänellä oli tunteita vielä eri ihmistä kohtaan. Henkisesti Banks yritti valmistautua siihen, miten mies reagoisi. Saattoi olla, että toinen suuttui hänelle aivan älyttömän pahasti tai sitten vain poistuisi tilanteesta. Ei nainen tiennyt, mihin hänen täytyisi valmistautua. Alahuultaan hän puri hermostuneena, yrittäen pitää itsensä aivan normaalina. Itkeä hän ei halunnut toisen edessä. / tuon vähä draamaa tähän 8)
|
|
|
Post by wifix on Jan 23, 2016 21:22:36 GMT
vincent "vince" theodore wallingford - nyökkäsi pariin otteeseen päätään ehkä jopa turhankin innokkaasti, kuullessaan toisen ensimmäiset sanat. Vaikka kuinka hän oli pelännyt eroa, ei sitä olisi tulossa, ei ainakaan näillä näkymin, ja se jos jokin sai hänet vain haluamaan hyppimään ilosta, ja nyt hän saikin käyttää kaikki viimeisimmätkin voimansa estäessään itseään tekemästä moista. Mutta onnellinen hän ainakin oli, se oli täysin varmaa. Pienehkö, kevyt hymy huulilleen nousten, laski hän katseensa hetkellisesti kaksikon käsiin, sulkien naisen pienemmät kätensä omiensa sisälle, haluamatta enää kertaakaan päästää irti. Katse kuitenkin päästettiin kohoamaan takaisin naisen kasvoihin lähes välittömästi. "Mä lupaan, että mitään muuta ei tapahtunut, eikä tulekkaan tapahtumaan jos se vain musta on kiinni", Wallingfordin vanhin lapsi totesi hiljaiseen äänensävyyn naisystävälleen, yrittäen samanaikaisesti pitää itsensä kasassa edes jollakin tavoin, sekä hillitä itseään, jotta ei aivan heti syöksyisi halaamaan toista. Ei kuitenkaan aikaakaan, kun herra oli jo luovuttanut kaiken tuon "itsensä hillitsemisen" suhteen, ja astunut vielä yhden pienen askeleen lähemmäs naista, painaen huulensa kevyesti toisen omille, suudellen häntä rakastavaisesti, ikään kuin näyttääkseen toiselle, että kaikki tuo mitä juuri oli sanonut, pitäisi paikkansa. Tosin se, vastaisiko Esmee suudelmaan, jäisi hänelle arvauksen varaan, sillä halutessaan osasi nainen olla hyvinkin pitkävihainen, vaikka anteeksi oltaisiin jo annettu, jonka myötä saattoi herra joskus jäädä pariksikin päiväksi ilman suukkoja taikka halauksia - aina siihen asti kunnes nainen viimeinkin lämpenisi hänelle. Suudelmasta irroittauduttuaan, pysyi Vincent kuitenkin vielä yhtä lähellä naisystäväänsä, katsoen häntä syvälle silmiin, kevyesti hymyillen. Tuo ei kuitenkaan kestänyt kovinkaan kauaa, ja pian hymy hänen huuliltaan olikin pyyhkiytynyt pois, hänen muistaessaan Georgian sekä Dylanin, jotka nämäkin tulivat hänen mieleensä vasta hetken hiljaisuuden kuluttua, kuullessaan vaimeaa puhetta yläkerrasta. "Sinun pitää puhua Georgialle", vaaleaverikkö totesi pian alahuultaan varovaisesti purren. Ei hän halunnut saada naista eroon parhaasta ystävästään, ja heidän jos joidenkin pitäisi sopia välinsä, jos porukka aijottiin vielä pitää kasassa.
|
|