|
Post by petefromtheshop on Aug 27, 2019 19:49:45 GMT
2 mä en vieläkään ymmärrä teitä jotka pidätte miljoonia välilehtiä auki mua ahistaa jo viis Oops jos toi ois mun kone mä heittäisin sen ennemmin ikkunasta kuin alkaisin sulkee noita kaikkia
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 27, 2019 19:59:52 GMT
Mul on 3 tällä hetkellä. Tosin tätä kirjottaessani huomasin et yks oli turha joten suljin sen. Mun raja menee siinä pystynkö lukee tabin nimen, jos lehdet menee niin kapeiks etten voi suoraan sanoa mikä se on, niitä on liikaa.
+ en ikinä lataa edellisen session välilehtiä kun käynnistän selaimen, kirjanmerkit on olemassa syystä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 27, 2019 20:10:57 GMT
kirjanmerkit on olemassa syystä AAMEN opettelisitte muutkin elämään!
|
|
|
Post by Miopod on Aug 27, 2019 20:32:50 GMT
Mul on 3 tällä hetkellä. Tosin tätä kirjottaessani huomasin et yks oli turha joten suljin sen. Mun raja menee siinä pystynkö lukee tabin nimen, jos lehdet menee niin kapeiks etten voi suoraan sanoa mikä se on, niitä on liikaa. + en ikinä lataa edellisen session välilehtiä kun käynnistän selaimen, kirjanmerkit on olemassa syystä mulla ainaki on kirjanmerkitki ihan täynnä et joudun scrollaamaan sata vuotta et pääsen pohjalle. :'DD Ja mulla on siis ainaki viis eri kirjanmerkkikansiota missä on jokasessa samanmoinen kilometrinpitunen lista sivuja :DDD
|
|
|
Post by Sibe on Sept 8, 2019 19:08:31 GMT
tämän sivun lisäksi viisi eri catlandin keskustelua
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 9, 2019 9:23:21 GMT
Pete älä lue tätä
20
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2019 9:34:15 GMT
2,toinen on se kirppissivu jolta stalkkaan mitä on menny kaupaks :-D-:
|
|
|
Post by Miopod on Nov 3, 2020 0:13:55 GMT
nyt on vaan 11. veli hermostu mun välilehtiin ja sulki ne kaikki ja laitto mun selaimen avaamaan joka kerta vaan uuden tyhjän ikkunan ku sen aukasee ettei se palauta enää niitä vanhoja välilehtiä XDD
|
|