|
Post by grandepooh on Jan 24, 2016 12:31:30 GMT
Mul oli gosus viivi4000 ja kehitin siihen sellasen vihasuhteen etten enää kestäny ja sitten ilmaisin rakkauteni kahvia ja nalle puhia kohtaan nimellä grandepooh ja täällä se oli yhden kirjaimen liian pitkä joten nyt kadun ikuisesti sitä, etten tajunnut kirjoittaa 'grandepuh'
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 12:34:16 GMT
Mul oli gosus viivi4000 ja kehitin siihen sellasen vihasuhteen etten enää kestäny ja sitten ilmaisin rakkauteni kahvia ja nalle puhia kohtaan nimellä grandepooh ja täällä se oli yhden kirjaimen liian pitkä joten nyt kadun ikuisesti sitä, etten tajunnut kirjoittaa 'grandepuh' liian pitkä? mut petelläkin on pidempi nimi, vai onko se taas menny tekemää omia taikojaan
|
|
|
Post by grandepooh on Jan 24, 2016 12:35:57 GMT
Mul oli gosus viivi4000 ja kehitin siihen sellasen vihasuhteen etten enää kestäny ja sitten ilmaisin rakkauteni kahvia ja nalle puhia kohtaan nimellä grandepooh ja täällä se oli yhden kirjaimen liian pitkä joten nyt kadun ikuisesti sitä, etten tajunnut kirjoittaa 'grandepuh' liian pitkä? mut petelläkin on pidempi nimi, vai onko se taas menny tekemää omia taikojaan piti olla jotain 9 tai vähemmän
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 12:37:54 GMT
liian pitkä? mut petelläkin on pidempi nimi, vai onko se taas menny tekemää omia taikojaan piti olla jotain 9 tai vähemmän petefromtheshop selitä täällähä on tosi monella yli 9
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 24, 2016 13:13:54 GMT
liian pitkä? mut petelläkin on pidempi nimi, vai onko se taas menny tekemää omia taikojaan piti olla jotain 9 tai vähemmän Maksimipituus on 20 merkkiä "Note: usernames may only contain a-z and 0-9, and may be no longer than twenty characters" Sähläsit varmaan ton 0-9 -kohdan kanssa, se kertoo hyväksyttävät merkit, ei pituutta. ps jos nykynen nimi kaduttaa, voit aina vaihtaa sun display namen, eli ton joka näkyy sun avatarin yläpuolella (kirjautumiseen käytettävä nimi pysyy aina samana, mutta foorumilla olevaa nimeä voi vaihtaa vapaasti)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 24, 2016 14:01:56 GMT
Mul oli gosus viivi4000 ja kehitin siihen sellasen vihasuhteen etten enää kestäny ja sitten ilmaisin rakkauteni kahvia ja nalle puhia kohtaan nimellä grandepooh ja täällä se oli yhden kirjaimen liian pitkä joten nyt kadun ikuisesti sitä, etten tajunnut kirjoittaa 'grandepuh' liian pitkä? mut petelläkin on pidempi nimi, vai onko se taas menny tekemää omia taikojaan teen taikoja vaan keittiössä pannukakkuja tehessä
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 14:04:06 GMT
liian pitkä? mut petelläkin on pidempi nimi, vai onko se taas menny tekemää omia taikojaan teen taikoja vaan keittiössä pannukakkuja tehessä kuka edes päästää sua keittiöön
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 24, 2016 14:08:49 GMT
teen taikoja vaan keittiössä pannukakkuja tehessä kuka edes päästää sua keittiöön ei kukaann mut menen sinne silti öisin
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 14:10:41 GMT
kuka edes päästää sua keittiöön ei kukaann mut menen sinne silti öisin onhan kunnolliset palovarottimet
|
|
|
Post by sini on Jan 24, 2016 14:23:14 GMT
arabialainen naisennimi tää mun nykynen mut sit gosus mul oli t o w e r s ja kaikessa yksinkertaisuudessa se on little mixin yhen biisin nimi :DDd
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 24, 2016 15:36:36 GMT
ei kukaann mut menen sinne silti öisin onhan kunnolliset palovarottimet en oo itse asiassa ihan varma toimiiko ne mut
|
|
|
Post by wifix on Jan 24, 2016 15:39:42 GMT
onhan kunnolliset palovarottimet en oo itse asiassa ihan varma toimiiko ne mut herranjumala ja silti hääräät keittiössä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 24, 2016 16:01:50 GMT
en oo itse asiassa ihan varma toimiiko ne mut herranjumala ja silti hääräät keittiössä pitäähän sitä jostain saada vähän jännitystä elämään
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jan 28, 2016 19:50:36 GMT
no siis olin todella erittäin luova ja silleen ja varastin biisin nimen ja nyt se alkaa aina soimaan mulla päässä ku kirjaudun sisälle joo sama hahah tää nimi on sinänsä aika lame vaik kaikki ain kehu mut tykkään silti täst koska diktaattori
|
|
|
Post by cyu on Feb 1, 2016 18:56:43 GMT
tää on itseasiassa ihan äärettömän vanha käyttäjänimi, joka synty typosta - en muista mitä yritin kirjottaa, mutta jotenkin siitä tuli cyu, kattelin sitä hetken aikaa ja oltiin kaverin kanssa sitä mieltä että olisi ihan toimiva käyttäjänimi ainot ongelma on, että suurin osa ihmisistä lausuu tän väärin, mutta noh, pystyn elämään sen faktan kanssa just ja just..
|
|