|
Post by petefromtheshop on Jan 9, 2016 16:53:15 GMT
Mä vaan yritin äkkiä keksiä nimen uudelle gosu-uqetsulle ja eka nimi joka tuli mieleen, oli pete, mut - yllättävää kyllä - pelkkä pete oli jo varattu. Oisin laittanu nimeks petefromthesupermarket mut gosun mielestä se oli liian pitkä joten se lyheni muotoon petefromtheshop. Ja koska uuden nimen keksiminen ois ollu liian vaivalloista, niin pidin sit saman nimen täälläki. Että sellanen aivopieru tänki takana oli.
|
|
|
Post by Arabella on Jan 9, 2016 17:04:46 GMT
no siis olin todella erittäin luova ja silleen ja varastin biisin nimen ja nyt se alkaa aina soimaan mulla päässä ku kirjaudun sisälle
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 9, 2016 17:39:04 GMT
no siis olin todella erittäin luova ja silleen ja varastin biisin nimen ja nyt se alkaa aina soimaan mulla päässä ku kirjaudun sisälle Tää on se miten keksin gosunimeni. :-D
|
|
|
Post by Jp on Jan 9, 2016 17:55:14 GMT
Olisin laittanu johonki et jääpuikko mut ä ei kelvannu niin siit tuli jaapuikko
Jp on sit lyhenne täst käyttäjänimestä
|
|
|
Post by Miopod on Jan 9, 2016 20:46:12 GMT
Tää on ollu mulla jo pitkään netissä käyttäjänimenä. Tää tuli joskus yläasteella mun ja kaverin jostain insidestä. Me roolipelailtiin silloon paljo keskenämme ja sit meillä oli meidän omat hahmot, mun hahmon nimi oli Mio ja sen hahmon nimi oli Rito. Kerran jompikumpi vahingos teki typon ja kirjottiki iRito Riton sijasta ja sit siitä tuli Apple iRito ja sen lisäosa Miopod. Mun kaveriki piti iRitoa käyttäjänimenä hetkenaikaa, mut mulla Miopod jäi pysyväksi koska se kuulosti niin hyvältä
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 9, 2016 20:58:16 GMT
ylläri
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 9, 2016 20:59:31 GMT
no siis olin todella erittäin luova ja silleen ja varastin biisin nimen ja nyt se alkaa aina soimaan mulla päässä ku kirjaudun sisälle Tää on se miten keksin gosunimeni. :-D Mun gosu-ukon nimi tuli biisit jota kuuntelin sitä luodessani :^DD
|
|
|
Post by wifix on Jan 9, 2016 23:57:19 GMT
netti katkes
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 10, 2016 7:08:26 GMT
Vääntelin jotain mun nimestä veljen kaa ku me oltiin tekemässä mulle pleikkakäyttäjää tai jotain ja sit myöhemmin käytin tätä nimee gosussa jollai varamallilla
|
|
|
Post by adalmiia on Jan 10, 2016 10:14:44 GMT
Mulla oli pienenä (tai on edelleenkin) adalmiia niminen kissapehmolelu ja sit gosussa 8-vuotiaana päätin käyttää sitä nimeä kun kaikki muut tavalliset nimet oli varattu. Ja sen jälkeen oon käyttäny sitä nimee joka ikisessä mahdollisessa paikassa Ja se ei oo adalmiina koska miinasta tuli mieleen maamiina
|
|
|
Post by Hermeliini on Jan 16, 2016 23:24:08 GMT
Joo tota noin... 8-9-vuotiaana tein gosumallin ja nimeksi tuli sen hetken lempiohjelma (Horseland-heppajengi, yyhh). Täällä käytän mallini lempinimeä x3 Voin myös kertoa mun kahden muun mallin nimien taustan jos kiinnostaa :"D
|
|
|
Post by Candypompom on Jan 17, 2016 6:54:32 GMT
Hermis, kerro ihmeessä (pitää kai sitten vääntää lempinimestä lempinimi) olin... 8v? vai olinko täyttäny "jo" 9v ei mtn tietoa :3 kuuntelin söpöi laului esim pon pon pon, ja joku candy... joku en sitten yhtään tiedä, oliks niil jotai osaa siihen tai mitää :DD mutta kuitenki halusin mun nimeks candy, ja en keksiny siihen mitää takaliitettä niin sitte kirjotin vaa pompom
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2016 7:07:13 GMT
Jaapuikon tarinaa en muista. Se aiheesta... ai niin. Halusin raivata oman polkuni roolipelaajana et roolata mis halusin niin tein Jaapuikon salakäyttäjäks, et mua ei vois liittää edelliseen ja saisin roolata rauhassa niis ropeis, jotka kiinnosti.
|
|
|
Post by karkkki on Jan 17, 2016 8:27:06 GMT
keksin gosunimestä en keksiny mitään luovaa gosussa oli _karkki_ - en tiiä mistä sekin tuli
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 17, 2016 10:05:41 GMT
No siis tällä on kunnon inside-läppätausta :DD Lyhyesti sanottuna kirjotettiin kaverin kans tarinaa ja sit siinä kaikki muuttu zombeiksi ja niiden nimet oli sit etunimen kirjaun vaihdettuna zetaan ja sit the zombie perään :DDD
|
|