|
Post by digimonkaiser on Jan 10, 2018 1:38:25 GMT
Katon tyliin vaan Simpsoneita ja Family Guyta aina kun tulee telkkarista Ja oon aina ikuisessa Digimonin katselu kierteessä kun katon aina niitä uudestaan ja uudestaan.
|
|
|
Post by Sibe on Jan 16, 2018 18:08:23 GMT
Greyn anatomia, Riverdale ja ei kai muita ... miten saatoin unohtaa Supernaturalin nimimerkillä yksi jakso parhaillaankin tässä välilehdessä auki
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 17, 2018 14:05:12 GMT
Hakekaa kätilö!! Ihan sika ihana 😂👌😍
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 5, 2018 16:57:03 GMT
stranger things ja peaky blinders
ihan vaan kun porukoilla oli kuukauden netflix-kokeilu niin sitähän piti sit kattoo koko rahan (0€) edestä
|
|
|
Post by swordsman on Feb 5, 2018 18:16:15 GMT
Poldark jatkuu taas <3 oon myös tallentanu kaikki The Giftedin jaksot, mut en oo jaksanu kattoo kun pari jaksoo : se vaikuttaa ihan jännältä mut ei oo vielä kunnolla herättäny mun mielenkiintoa. ja sitten on se Game of Thrones. Eka kausi on katottu ja toisen kauden DVD jo ostettu, mut yritän nyt malttaa lukea sen kirjan ensin :-D
|
|
|
Post by Miopod on Feb 5, 2018 21:48:44 GMT
Brooklyn 99 aloin kattoon täs muutama päivä sitte
|
|
|
Post by Angelus on Feb 6, 2018 19:25:46 GMT
Ainakin toi korealaisdraama Black on listalla. Tällä hetkellä on meneillään kolmastoista jakso.
|
|
|
Post by Angelus on Feb 26, 2018 21:35:30 GMT
Kävin läpi noita laatikoissa ja hyllyissä olleita dvd:itä ja "löysin" ainakin 45 eri sarjaa. + neljä jaksoa criminal mindsiä
|
|
|
Post by Sibe on Feb 28, 2018 16:14:01 GMT
Supernatural, Vampyyripäiväkirjat + Greyn anatomiasta sekä Riverdalesta oottelen uusia jaksoja telkkariin ja netflixiin
|
|
|
Post by Jp on Mar 24, 2018 12:52:03 GMT
Pieni talo preerial
|
|
|
Post by Angelus on May 4, 2019 23:05:40 GMT
Odottelen seuraavia jaksoja > 9-1-1 > New Amsterdam > The Resident > Legends of Tomorrow > Lucifer > Asema 19 > Greyn anatomia > > >
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 5, 2019 6:56:36 GMT
Sain viimein aikaseks kattoa Sykkeen uutta kautta. Jotenkin Ruutu ei houkuta samalla tavalla kuin Areena. 20min/jakso menee ihan hirveen nopeeta. En jotenkin nauti siitä et yks tarina on pätkästy neljään jaksoon sen sijaan et se koko homma ois yhdessä tunnin mittasessa jaksossa. Toisaalta Ylellä ei ollut mainoksia.
|
|
|
Post by swordsman on May 9, 2019 5:21:59 GMT
Aloin kattomaan Pretty Little Liarsia ja se on just sellasta koukuttavaa teiniroskaa kun toivoinkin :-D
oon kattonu jo pari kautta vähän päälle viikossa, hups
|
|
|
Post by Miopod on May 9, 2019 15:17:49 GMT
Hovimäet tuli katottua tos yks päivä loppuun ja sit lainasin kirjastosta yhen kauden Granadan tuottamaa Sherlock Holmes -sarjaa joka on vielä kesken.
|
|
|
Post by swordsman on Jul 5, 2020 20:39:38 GMT
Hankin Netflixin ja siellä on niin paljon parempi sarjavalikoima kun HBO:lla oli et en varmaan oo perumassa tilausta ihan vähään aikaan :-D Niistä mitä nyt oon ehtiny kattoa mun lempparit on ollu Stranger Things ja The Witcher.
Seuraavaks ajattelin ainakin yrittää kattoa Netflixin Marvel-sarjat järjestyksessä, vaikka en kyllä välttämättä jaksa enää innostua niistä vaan sen takia että otsikossa lukee Marvel :'D
|
|