Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2017 18:12:09 GMT
Nyt lähtee viimenen jakso toisesta tuottarista ja siitä eteenpäin on saatavilla vaan ilman tekstejä. Pian on se tilanne edessä että katon ilman tekstejä jaksoja :'D skamin kolmannen kauden jaksoja löytyy kyllä netistä englanninkielisillä tekstityksillä, eli ei tarvi pärjätä ihan ilman tekstejä! :-D mä rupesin just eilen kattomaan niitä, kun en malttanu enää odottaa millon ne tulee areenaan :'D Uu!!! Vois kattoo (tai sit harjottelen kärsivällisyyttä ja odotan et se tulee Areenaan) En tiiä miks mut toi sarja saa mut haluamaan puhua ruotsia ja osata sitä XD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 20, 2017 18:56:46 GMT
Skamin kolmas kausi ;___; oon ihan'yhyh-aww-hahaha' koko ajan ;__;;
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 2, 2017 22:36:35 GMT
OUAT (on elämä ♡, odotan maaliskuuta) Devious Maids Jane the Virgin (millä logiikalla 3. kausi jäi kesken?!)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 4, 2017 4:25:06 GMT
Nyt oon kattellut Pakoa uudestaan, The Walking Deadia (pitäis alkaa kattoa vitoskautta) ja Bonesia (vitoskauden alussa mennään)
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 7, 2017 17:47:37 GMT
frendejä ja skamia uudelleen odotellessa neloskautta :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 13, 2017 15:53:32 GMT
.....digimon savers tää on hyvin kirjotettu mut animaatio näyttää ihan hirveeltä :''^D
|
|
|
Post by Miopod on Apr 14, 2017 22:16:40 GMT
Wallandereita, Skinsiä, Broadchurchia (lol ens maanantaina tulee vipa jakso ikinä), Doctor Who alkaa taas tänä viikonloppuna, sit Top Gearia sillävälin ku Grand Tour on tauolla.
|
|
|
Post by Sibe on Apr 28, 2017 18:36:37 GMT
Greyn anatomia, Once upon a time, Skam, Jane the Virgin, Moderni perhe, Glee ainakin
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 3, 2017 19:00:21 GMT
Aloin nyt kattomaan Digimon tri -sarjaa ja oon kohta katsonu sen ja voi luoja tätä nostalgiaa Sit oon yrittänyt... katsoa 13 syytä... mut teen kuolemaa joka jakson kohdalla, se on mulle tällä hetkellä aikamoinen suolakaivos. Katon sitä vaan et voin itekseni vittuuntua ja suolaantua siitä koska siis hei- no joo, en lähe avautumaan sen enempää
Suits pitäis kans kattoa täs joskus jos saisin aikaiseks
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 3, 2017 20:34:45 GMT
Aloin kattoo tänää Criminal Mindsia. Bonesissa oon nyt kaudella 7 mut alkaa mennä huonoon suuntaan xd
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 3, 2017 19:18:14 GMT
Aloin kattoo tänää Criminal Mindsia. Bonesissa oon nyt kaudella 7 mut alkaa mennä huonoon suuntaan xd ... ja nyt kyllästyin Criminal Mindsiin ja täl hetkel katon vaan Housea
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 17, 2017 9:22:43 GMT
....menin virran mukana ja alotin Voltronin
💁
|
|
|
Post by Miopod on Oct 29, 2017 19:34:56 GMT
Star Trek next generationia ja Stranger Thingsiä seurailen just nyt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2017 9:01:13 GMT
Alotin kattomaan Dexteriä tällä viikolla. Nyt meen jo kolmannessa tuotantokaudessa, voi jestas :----D
|
|
|
Post by Miopod on Dec 17, 2017 14:38:04 GMT
The Grand Tour alkoi taas!!
|
|