|
Post by Sibe on Jan 13, 2016 18:27:55 GMT
joo oon kuullu kans että ne uudemmat kaudet on kuraa, mut ainaki tossa alussa ihan jees ollu :'D tai ainaki vaikuttaa kiinnostavalta! joo, se oli aluks tosi koukuttava mut sit koko hommasta meni maku ja kyllästyin kaikkeen zombimättöön ja plääh mut Daryl on paras ja on Carolki iha jees ( se tunne ku en vielä tiiä tyyppien nimiä haha
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 13, 2016 18:38:17 GMT
joo, se oli aluks tosi koukuttava mut sit koko hommasta meni maku ja kyllästyin kaikkeen zombimättöön ja plääh mut Daryl on paras ja on Carolki iha jees ( se tunne ku en vielä tiiä tyyppien nimiä haha noh, sulla on vielä aikaa tutustua niihin :''D
|
|
|
Post by Arabella on Jan 13, 2016 19:23:55 GMT
jatkoin muuten sitä breakig badia mut sit nukahin nii multa meni sit vähän ohi et mitä siinä tapahtu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 13, 2016 21:40:01 GMT
jatkoin muuten sitä breakig badia mut sit nukahin nii multa meni sit vähän ohi et mitä siinä tapahtu no mutta sentään yritit
|
|
|
Post by Arabella on Jan 13, 2016 22:37:25 GMT
jatkoin muuten sitä breakig badia mut sit nukahin nii multa meni sit vähän ohi et mitä siinä tapahtu no mutta sentään yritit yritys on tärkein
|
|
|
Post by Sibe on Jan 15, 2016 16:02:50 GMT
( se tunne ku en vielä tiiä tyyppien nimiä haha noh, sulla on vielä aikaa tutustua niihin :''D joo :''D tosin voi olla etten jatka sitä pitkiin aikoihin kun ei oo itelläni mitään netflixiä tai mitään lol
|
|
|
Post by karkkki on Jan 17, 2016 8:32:27 GMT
uudelleen Gossip Girliä ja Valehtelijoita Viettelijöitä sekä cod
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 26, 2016 14:03:59 GMT
Nyt pitää lisätä Mr. Robot tohon omaan listaan
kaks ekaa jaksoo löytyy vissiin areenastaki jos kiinnostaa kattoo, yllättävän hyvä tää on tähän mennes ollu (oon ite seitsemännessä jaksossa nyt)
|
|
|
Post by Angelus on Jan 28, 2016 8:53:05 GMT
Aloitin kattoo DC' legends of tomorrow. Siinä on Paon molempien veljesten näyttelijät mukana, jes!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2016 20:50:23 GMT
Nyt pitää lisätä Mr. Robot tohon omaan listaan kaks ekaa jaksoo löytyy vissiin areenastaki jos kiinnostaa kattoo, yllättävän hyvä tää on tähän mennes ollu (oon ite seitsemännessä jaksossa nyt) Mä alotin kattomaan sitä tänään! Oon niin kauan halunnut kattoa sitä ja kun huomasin että se tulee niin olin tosi innoissani. Harmi vaan että en ajanpuutteen takia ehtinyt kattomaan ekaa jaksoa ennen kun se poistu areenasta. Katoin tänään jaksot 2 ja 3 c: Mun mielestä on tosi hyvältä vaikuttava!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2016 22:00:39 GMT
Nyt pitää lisätä Mr. Robot tohon omaan listaan kaks ekaa jaksoo löytyy vissiin areenastaki jos kiinnostaa kattoo, yllättävän hyvä tää on tähän mennes ollu (oon ite seitsemännessä jaksossa nyt) Mä alotin kattomaan sitä tänään! Oon niin kauan halunnut kattoa sitä ja kun huomasin että se tulee niin olin tosi innoissani. Harmi vaan että en ajanpuutteen takia ehtinyt kattomaan ekaa jaksoa ennen kun se poistu areenasta. Katoin tänään jaksot 2 ja 3 c: Mun mielestä on tosi hyvältä vaikuttava! ite hurautin kattoo jo koko tuotantokauden, oli kyllä hyvä mutta kannattaa varautua siihen et tuut ällistyy vielä monta kertaa (etenkin viimesimmissä jaksoissa) :'DD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 3, 2016 6:01:53 GMT
Mä alotin kattomaan sitä tänään! Oon niin kauan halunnut kattoa sitä ja kun huomasin että se tulee niin olin tosi innoissani. Harmi vaan että en ajanpuutteen takia ehtinyt kattomaan ekaa jaksoa ennen kun se poistu areenasta. Katoin tänään jaksot 2 ja 3 c: Mun mielestä on tosi hyvältä vaikuttava! ite hurautin kattoo jo koko tuotantokauden, oli kyllä hyvä mutta kannattaa varautua siihen et tuut ällistyy vielä monta kertaa (etenkin viimesimmissä jaksoissa) :'DD Mistä katoit? (: Oii kuulostaa kyl lupaavalta ja en malta oottaa jatkoa, tänään pitäis kai tulla uus jakso
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 3, 2016 16:24:29 GMT
ite hurautin kattoo jo koko tuotantokauden, oli kyllä hyvä mutta kannattaa varautua siihen et tuut ällistyy vielä monta kertaa (etenkin viimesimmissä jaksoissa) :'DD Mistä katoit? (: Oii kuulostaa kyl lupaavalta ja en malta oottaa jatkoa, tänään pitäis kai tulla uus jakso netistä, streamlordista (joo en jaksanu oottaa et ne loput tulee areenaan :ddd)
|
|
|
Post by Miopod on Feb 26, 2016 9:09:51 GMT
Fuck siis katoin nyt viimesenki jakson tosta Jeeves and Woosterista enkä enää tiedä mitä teen mun elämällä.
I'm in love tää oli parasta pitkään aikaan.
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 26, 2016 19:24:43 GMT
Televisiosta uutta päivää ja netflixistä modern familyy, new girlii, orphan blackii ja orange is the new blackii
|
|