|
Post by petefromtheshop on Jan 9, 2016 16:26:36 GMT
Eli sanokaas sarjoja joita katotte nyt / joille odotatte jatkoa kuumeisesti. Itelläni oli just pitkä tauko sarjojen kattomisesta, mutta oon nyt alkanu kattoo Twin Peaksia ja (uutta) Sherlockia. Sit Community ja The big bang theory on sellasia sarjoja joita en varsinaisesti seuraa, mutta joita katon aina silloin tällöin. Lisäks oon jo pitkään halunnu alottaa Breaking Badin kattomisen mutten syystä tai toisesta oo siinä vielä onnistunut = en oo jaksanu kattoo sitä. (voitte yrittää motivoida mua jos tahdotte). Saatte ihan vapaasti keskustella kaiken maailman sarjoista, mut välttäkää juonipaljastuksia. Oikeesta yläreunasta löytyy toi spoiler-nappi , joten käyttäkää sitä jos on tarve. {Spoileri} --> Oli pakko testata
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2016 19:18:05 GMT
Olipa kerran, Murdochin murhamysteerit ja Pako on ne joita seuraan/jotka on kesken. Oon kanssa kattomassa uudestaan Frendejä, How to get away with murder ja Orange is the new black (:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 9, 2016 21:36:09 GMT
Olipa kerran, Murdochin murhamysteerit ja Pako on ne joita seuraan/jotka on kesken. Oon kanssa kattomassa uudestaan Frendejä, How to get away with murder ja Orange is the new black (: Orange is the new black vaikuttaa kans tosi kiinnostavalta sarjalta mut sitäkään en oo vielä kattonu yhtään :''D
|
|
|
Post by Miopod on Jan 9, 2016 23:33:36 GMT
Doctor Whota, BBC Sherlockia, Broadchurchia, X-Filesis mulla on vanhatki jaksot kesken mut ootan niitä uusiaki, Big Bang Theorya kans, Supernatural jäi vähä kesken en tiä jatkanko sitä... Nyt aloin kattoon kans Jeeves & Woosteria. Muita ei nyt tuu mieleen.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 10, 2016 14:18:47 GMT
jOs ny OITNB jatkuis niin oisin onnellinen.
Dr Who on mulle vähän kestosuosikki, oon aina ilonen ku se on telkkaris. Sit kans Regular Show, Bob's Burgers ja Steven Universe on sellasia joita seuraan tiiviisti. Muut onki sitten vähän sellasta sattumanvarasta. Saatan kattoo koko Orphan blackin kokonaan, unohtaa sen täysin ja palata sit ku sitä on 79 uutta jaksoa.
Ai niin. Millonhan Firefly palaa tauoltaan? Onhan täs jo hetki menny.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 10, 2016 14:34:16 GMT
jOs ny OITNB jatkuis niin oisin onnellinen. Dr Who on mulle vähän kestosuosikki, oon aina ilonen ku se on telkkaris. Sit kans Regular Show, Bob's Burgers ja Steven Universe on sellasia joita seuraan tiiviisti. Muut onki sitten vähän sellasta sattumanvarasta. Saatan kattoo koko Orphan blackin kokonaan, unohtaa sen täysin ja palata sit ku sitä on 79 uutta jaksoa. Ai niin. Millonhan Firefly palaa tauoltaan? Onhan täs jo hetki menny. mäki olisin ;__; en jaksa odottaa
|
|
|
Post by swordsman on Jan 11, 2016 17:07:06 GMT
Olipa kerran on sellanen sarja jota oon seurannu alusta asti ja roikun vieläkin mukana vaikka se muuttu aika syöväks siinä vaiheessa kun siihen tuli jotain frozen-hahmoja ja muuta roskaa.
The Agents of SHIELD taas taitaa olla mun tämänhetkinen suosikkisarja. Oon nähny vasta ekan kauden mut se oli niin koukuttava että välillä en meinannu saada nukutukskaan kun mietin uusimpia juonenkäänteitä :--D Ja plussaa tietysti siitä, että se on Marvelin juttu!!
Murdochin murhamysteerejä katon aina mun mummin kanssa jos me kummatkin satutaan olemaan kotona :-D
Ja sitten on vielä Doctor Who jota katon ihan liian harvoin mutta aina välillä kuitenkin.
|
|
|
Post by Sibe on Jan 12, 2016 16:16:44 GMT
Greyn anatomia - oon keskenkaiken alkanut seuraamaan, kaudessa 12 mennään Once upon a time - kaikki katottu mitä tähän mennessä tullut, yksittäisiä jaksoja jäänyt vain näkemättä Beauty and the Beast - jumittaa kauden 1 jälkeen, pitäis kai hommata seuraava kausi Game of Thrones - kohta kausi 1 done the Walking Dead - vasta kaks jaksoa katottu kaudelta 1 Terra Nova - jälleen kerran uudestaan oon siis alottamassa haha Pretty Little Liars - sarjassa ekassa kaudessa, ehkä 3 jaksoa katottu, muuten hajanaisia niin kaudelta kaks kuin vissiin kolmekin. Kirjat kyllä oon lukenu ja tykkäsin tosi tosi paljon!!
ootan että 90210 & Sydänmailla tulee jatkoa, ja muuten ei sitten tuu mieleen muita sarjoja, joita seuraisin taikka odottaisin jatkoa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 12, 2016 16:31:10 GMT
Greyn anatomia - oon keskenkaiken alkanut seuraamaan, kaudessa 12 mennään Once upon a time - kaikki katottu mitä tähän mennessä tullut, yksittäisiä jaksoja jäänyt vain näkemättä Beauty and the Beast - jumittaa kauden 1 jälkeen, pitäis kai hommata seuraava kausi Game of Thrones - kohta kausi 1 done the Walking Dead - vasta kaks jaksoa katottu kaudelta 1 Terra Nova - jälleen kerran uudestaan oon siis alottamassa haha Pretty Little Liars - sarjassa ekassa kaudessa, ehkä 3 jaksoa katottu, muuten hajanaisia niin kaudelta kaks kuin vissiin kolmekin. Kirjat kyllä oon lukenu ja tykkäsin tosi tosi paljon!! ootan että 90210 & Sydänmailla tulee jatkoa, ja muuten ei sitten tuu mieleen muita sarjoja, joita seuraisin taikka odottaisin jatkoa the Walking Dead on hyvä ekat kolme kautta mut siitä eteenpäin se alkaa mennä huonompaan suuntaan tosin en oo varma niistä uusimmista jaksoista, en oo pahemmin seuraillu niitä.
|
|
|
Post by Arabella on Jan 12, 2016 18:35:36 GMT
no doctor who ja sit katoin aika vasta orange is the new blackin ja jessica jonesin ja orphan blackin ja aloin kattoon breaking badia mut se vähän jäi ja sit aloin kattoon kans pakoa mut seki vähän jäi
|
|
|
Post by Miljatrix on Jan 13, 2016 9:52:05 GMT
Downton Abbeyta seurasin ihan hiveen tiiviisti, oon iha maassa ku se on nyt kokonaan loppu D:: Sit Sherlockia kattelen kanssa, ihan hirveen hyvä sarja! Kävin kattoo sen "erikoisjakson" vai mikälie olikaa elokuvateatterissa viikonloppuna. Sit Komisario Lewis on lähellä sydäntä, Shetlandsaarten murhat on uus tuttavuus mitä rupesin seuraa tässä ihan vähän aikaa sitten.
|
|
|
Post by Miopod on Jan 13, 2016 12:36:57 GMT
Downton Abbeyta seurasin ihan hiveen tiiviisti, oon iha maassa ku se on nyt kokonaan loppu D:: Sit Sherlockia kattelen kanssa, ihan hirveen hyvä sarja! Kävin kattoo sen "erikoisjakson" vai mikälie olikaa elokuvateatterissa viikonloppuna. Sit Komisario Lewis on lähellä sydäntä, Shetlandsaarten murhat on uus tuttavuus mitä rupesin seuraa tässä ihan vähän aikaa sitten. Downton Abbey oli ihana Thomas oli varmaan mun lempihahmo ikinä missään. Mä katoin sen Sherlockin spesiaalijakson britannian aikaan netistä ja se oli ihan mahtava. Aluks kattelin vaan vähä puolella silmällä ja korvalla mut sitte tuli sE PLOT TWIST :DD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 13, 2016 14:02:59 GMT
Greyn anatomia - oon keskenkaiken alkanut seuraamaan, kaudessa 12 mennään Once upon a time - kaikki katottu mitä tähän mennessä tullut, yksittäisiä jaksoja jäänyt vain näkemättä Beauty and the Beast - jumittaa kauden 1 jälkeen, pitäis kai hommata seuraava kausi Game of Thrones - kohta kausi 1 done the Walking Dead - vasta kaks jaksoa katottu kaudelta 1 Terra Nova - jälleen kerran uudestaan oon siis alottamassa haha Pretty Little Liars - sarjassa ekassa kaudessa, ehkä 3 jaksoa katottu, muuten hajanaisia niin kaudelta kaks kuin vissiin kolmekin. Kirjat kyllä oon lukenu ja tykkäsin tosi tosi paljon!! ootan että 90210 & Sydänmailla tulee jatkoa, ja muuten ei sitten tuu mieleen muita sarjoja, joita seuraisin taikka odottaisin jatkoa Ai siis katot ouat Amerikan tahtiin?
|
|
|
Post by Sibe on Jan 13, 2016 16:10:53 GMT
Greyn anatomia - oon keskenkaiken alkanut seuraamaan, kaudessa 12 mennään Once upon a time - kaikki katottu mitä tähän mennessä tullut, yksittäisiä jaksoja jäänyt vain näkemättä Beauty and the Beast - jumittaa kauden 1 jälkeen, pitäis kai hommata seuraava kausi Game of Thrones - kohta kausi 1 done the Walking Dead - vasta kaks jaksoa katottu kaudelta 1 Terra Nova - jälleen kerran uudestaan oon siis alottamassa haha Pretty Little Liars - sarjassa ekassa kaudessa, ehkä 3 jaksoa katottu, muuten hajanaisia niin kaudelta kaks kuin vissiin kolmekin. Kirjat kyllä oon lukenu ja tykkäsin tosi tosi paljon!! ootan että 90210 & Sydänmailla tulee jatkoa, ja muuten ei sitten tuu mieleen muita sarjoja, joita seuraisin taikka odottaisin jatkoa Ai siis katot ouat Amerikan tahtiin? siis en :''D kaikki Suomen tahtiin tulleet siis katottu (tai no pari jaksoa joskus jääny mutta periaatteessa kaikki katottu) Greyn anatomia - oon keskenkaiken alkanut seuraamaan, kaudessa 12 mennään Once upon a time - kaikki katottu mitä tähän mennessä tullut, yksittäisiä jaksoja jäänyt vain näkemättä Beauty and the Beast - jumittaa kauden 1 jälkeen, pitäis kai hommata seuraava kausi Game of Thrones - kohta kausi 1 done the Walking Dead - vasta kaks jaksoa katottu kaudelta 1 Terra Nova - jälleen kerran uudestaan oon siis alottamassa haha Pretty Little Liars - sarjassa ekassa kaudessa, ehkä 3 jaksoa katottu, muuten hajanaisia niin kaudelta kaks kuin vissiin kolmekin. Kirjat kyllä oon lukenu ja tykkäsin tosi tosi paljon!! ootan että 90210 & Sydänmailla tulee jatkoa, ja muuten ei sitten tuu mieleen muita sarjoja, joita seuraisin taikka odottaisin jatkoa the Walking Dead on hyvä ekat kolme kautta mut siitä eteenpäin se alkaa mennä huonompaan suuntaan tosin en oo varma niistä uusimmista jaksoista, en oo pahemmin seuraillu niitä. joo oon kuullu kans että ne uudemmat kaudet on kuraa, mut ainaki tossa alussa ihan jees ollu :'D tai ainaki vaikuttaa kiinnostavalta!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 13, 2016 17:30:46 GMT
the Walking Dead on hyvä ekat kolme kautta mut siitä eteenpäin se alkaa mennä huonompaan suuntaan tosin en oo varma niistä uusimmista jaksoista, en oo pahemmin seuraillu niitä. joo oon kuullu kans että ne uudemmat kaudet on kuraa, mut ainaki tossa alussa ihan jees ollu :'D tai ainaki vaikuttaa kiinnostavalta! joo, se oli aluks tosi koukuttava mut sit koko hommasta meni maku ja kyllästyin kaikkeen zombimättöön ja plääh mut Daryl on paras ja on Carolki iha jees
|
|