|
Post by vanilijallinen on Jan 9, 2016 14:14:42 GMT
ei. Yks toinen
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 9, 2016 14:14:56 GMT
talliin liittyvää
|
|
|
Post by Jp on Jan 9, 2016 14:19:35 GMT
//Voisin jopa kiinnostua... Siriuksella?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 10, 2016 10:06:41 GMT
xd ihan sama. Kunhan jaksan julkasta sen xd
|
|
|
Post by Jp on Jan 10, 2016 10:08:32 GMT
Mut sekllaisen puna/oranssi hiuksisen pojan kuvan ettiminen voi olla vähän ongelma, koska ei tuu nyt mieleen muita oranssihiuksisia poikia kun äkkiä Pottereista Fred ja George.
Mietin lähinnä et mitä käytän ulkonäkökuvauksessa mallina et helpompi kirjoittaa
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 10, 2016 10:20:00 GMT
niih.. hm. Eikun perkele keksin! Olisko sittenki joku fantasiajuttu parempi?
|
|
|
Post by Jp on Jan 10, 2016 10:24:00 GMT
joo...mut mä tuun silti Siriuksella, koska susi tai tulentaitaminen sopii niin hyvin.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 10, 2016 10:27:13 GMT
jes, mä teen sen koska (en iiä oonko joskus julkassu sen tänne mut ihan yks ja sama
|
|
|
Post by Hermeliini on Jan 16, 2016 13:44:17 GMT
Roolaan Soturikissoi, kissa - ja koiraeläimii yleisest ja heppoi :33
|
|
|
Post by Jp on Jan 16, 2016 13:46:29 GMT
Roolaan Soturikissoi, kissa - ja koiraeläimii yleisest ja heppoi :33 Eli voisit tulla meikän kulkukoiraropeen.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jan 16, 2016 13:49:49 GMT
Roolaan Soturikissoi, kissa - ja koiraeläimii yleisest ja heppoi :33 Eli voisit tulla meikän kulkukoiraropeen. Mahdollisesti, riippuu juonesta. Ainut miinus, että ropeja kohtuu paljon joissa olen = en olisi mitenkään järkyttävän aktiivinen
|
|
|
Post by Jp on Jan 16, 2016 13:59:17 GMT
Kulkukoiraroolipeli – He haluavat hyödyntää meitä
Tervetuloa Jaapuikon kulkueläinroolipeliin, jossa roolipelaamme suurkaupungissa, jonka hylätyt eläimet ovat joutuneet ahtaalle uuden erityisesti myynnissään eläimiä hyödyntävän alun perin vaatteisiin keskittyvän muotitalon laajenneennuttua vastaamaan myös kosmetiikasta ja noustua taas takaisin loistoonsa. Entinen muotitalo oli tehnyt lupauksen tukijoilleen, jonka mukaan he pystyisivät saamaan minkä tahansa asian tai eläimen kesyyntymään sekä näyttämään upealta omilla tuotteillaan millä tahansa aikataululla. Tästähän paikalliset muodin ystävinä innostuivatkin, jonka vuoksi heidän keskuudessaan kehittyi kilpailu kuka saisi toimitettua muotitalolle eniten eläimiä.
Tietysti pelaamamme eläimet eivät ole tähän suostumassa mistään hinnasta jatkuvan vapauden arvostuksensa takia. Hehän ovat tunnetusti vapaita sieluja, jotka eivät ole sopeutumassa jonkun muun käskytettäväksi, vaikka heille siitä maksettaisiinkin. (Vapauden lasta ei voi vangita)
//Tossa toi juoniajatus
|
|
|
Post by wifix on Jan 16, 2016 14:06:19 GMT
no siis en erityisesti oo eläinroolipelien perään mutta satun olemaa sellane henkilö joka roolaa aikalailla kaikissa roolipeleissä :'D
|
|
|
Post by Jp on Jan 16, 2016 14:11:35 GMT
no siis en erityisesti oo eläinroolipelien perään mutta satun olemaa sellane henkilö joka roolaa aikalailla kaikissa roolipeleissä :'D Mietin et julkaisenko ton ropen, jonka juonen oon laittanu edelliseen viestiin. Ehkä viel vähän hion sitä tai jotain. Ai niin muuten toinen rope/tarina mitä harkitsen olis koulumaailmaan liittyvä, josta voisin mahdollisesti tehdä just sellaisen et luon vaan päähenkilöt mut muissa kädet on lukijoilla/hahmon luojilla.
|
|
|
Post by wifix on Jan 16, 2016 14:16:03 GMT
no siis en erityisesti oo eläinroolipelien perään mutta satun olemaa sellane henkilö joka roolaa aikalailla kaikissa roolipeleissä :'D Mietin et julkaisenko ton ropen, jonka juonen oon laittanu edelliseen viestiin. Ehkä viel vähän hion sitä tai jotain. Ai niin muuten toinen rope/tarina mitä harkitsen olis koulumaailmaan liittyvä, josta voisin mahdollisesti tehdä just sellaisen et luon vaan päähenkilöt mut muissa kädet on lukijoilla/hahmon luojilla. tuo koirarope kuulostaa kyl hyvältä, jos siihen vaan sit saa roolijoita (:
|
|