|
Post by petefromtheshop on Jan 5, 2016 16:19:47 GMT
mä en yhtään.
tai siis onhan tää aika erikoinen mut ei mitenkään erityisen vakavasti otettava saati sitten mulle sopiva.
|
|
|
Post by Arabella on Jan 5, 2016 16:30:25 GMT
kyllä sen kaa elää jotenkuten
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 5, 2016 16:37:05 GMT
oon ihan cool sen kanssa, se on ihan neutraali kukaan tärkee ei sitäpaitsi ees kutsu mua mun virallisella nimellä, kaikki sanoo vaan suleviks
|
|
|
Post by sini on Jan 5, 2016 17:02:24 GMT
joo oon en joskus sietän sinii ollenkaa mut nykyää se on hyvä vaik jos ois mahollisuus nii ottaisin äitin nimen eli susannen :DD
|
|
|
Post by Miopod on Jan 5, 2016 17:16:15 GMT
joo ja en. Siisku mun full etunimi ois Tia-Maria mut sit joskus yheksänvuotiaana sain tarpeekseni siitä että kaikki kutsu mua ainavaan Tiia-Mariaksi ja sit päätin vetää amerikkalais/brittiläistyyliin sillee että mun kutsumanimi ois vaan Tia, ja Mariaa en käyttäis muutenku sitte ku ois ihan pakko (niinku joissain virallisis papereis tms.) ja manipuloin kaikki opettajat ja koulukaverit yms kutsuun mua vaan pelkäksi Tiaksi (ja sit ne osas lausuaki sen oikein sen jälkeen ku pudotin Marian pois) ja munmielestä Tia on aina ollu tosi siisti ja eksoottinen nimi ja oon ollu tosi tyytyväinen mun nimeen siitälähtien.
Plus Tia-Maria kuulostaa ihan joltain lellikersannimeltä; "No mut eihän meidän Tia-Maria nyt semmosta tekis.." etc. :DD Puhumattakaa sitte Tiia-Mariasta.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 5, 2016 20:27:04 GMT
No siis öhm Pienenä vihasin nimeeni mut nyt oon vaan sillein... meh En vieläkään oikein tiiä tykkäänkö siitä vai en
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2016 22:05:00 GMT
Juu kyllä kai, ei se ainakaan mua häiritse
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 6, 2016 12:13:20 GMT
joo ja en. Siisku mun full etunimi ois Tia-Maria mut sit joskus yheksänvuotiaana sain tarpeekseni siitä että kaikki kutsu mua ainavaan Tiia-Mariaksi ja sit päätin vetää amerikkalais/brittiläistyyliin sillee että mun kutsumanimi ois vaan Tia, ja Mariaa en käyttäis muutenku sitte ku ois ihan pakko (niinku joissain virallisis papereis tms.) ja manipuloin kaikki opettajat ja koulukaverit yms kutsuun mua vaan pelkäksi Tiaksi (ja sit ne osas lausuaki sen oikein sen jälkeen ku pudotin Marian pois) ja munmielestä Tia on aina ollu tosi siisti ja eksoottinen nimi ja oon ollu tosi tyytyväinen mun nimeen siitälähtien. Plus Tia-Maria kuulostaa ihan joltain lellikersannimeltä; "No mut eihän meidän Tia-Maria nyt semmosta tekis.." etc. :DD Puhumattakaa sitte Tiia-Mariasta. Tia-Mariahan on just tosi kaunis nimi, ja mun mielestä aika rebel. :-D Tai siis sehän on se likööri.
|
|
|
Post by swordsman on Jan 6, 2016 16:44:34 GMT
no jaa
en inhoo nimeäni mut en tykkääkään siitä mitenkään erityisen paljon
|
|
|
Post by Cecidit on Jan 6, 2016 16:44:53 GMT
En pidä nimestäni Inhottavan lapsellinen, ainakin mun korvissa. Paitsi, että olenkin itse aika lapsellinen.
|
|
|
Post by Miopod on Jan 6, 2016 17:01:42 GMT
joo ja en. Siisku mun full etunimi ois Tia-Maria mut sit joskus yheksänvuotiaana sain tarpeekseni siitä että kaikki kutsu mua ainavaan Tiia-Mariaksi ja sit päätin vetää amerikkalais/brittiläistyyliin sillee että mun kutsumanimi ois vaan Tia, ja Mariaa en käyttäis muutenku sitte ku ois ihan pakko (niinku joissain virallisis papereis tms.) ja manipuloin kaikki opettajat ja koulukaverit yms kutsuun mua vaan pelkäksi Tiaksi (ja sit ne osas lausuaki sen oikein sen jälkeen ku pudotin Marian pois) ja munmielestä Tia on aina ollu tosi siisti ja eksoottinen nimi ja oon ollu tosi tyytyväinen mun nimeen siitälähtien. Plus Tia-Maria kuulostaa ihan joltain lellikersannimeltä; "No mut eihän meidän Tia-Maria nyt semmosta tekis.." etc. :DD Puhumattakaa sitte Tiia-Mariasta. Tia-Mariahan on just tosi kaunis nimi, ja mun mielestä aika rebel. :-D Tai siis sehän on se likööri. iskä sanooki aina että se rikko lakia ku nimes mut alkoholijuoman mukaan ku niin ei sais kuulemma tehä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2016 19:27:43 GMT
öö no siis oon vaihtamassa mun nimen
eli en nyt ihan hirveen
|
|
|
Post by Candypompom on Jan 7, 2016 7:30:08 GMT
Sanni. SANNI Hyi ällötys
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 7, 2016 13:12:19 GMT
Sanni on hyvä nimi. :3 Ja ulkomaalaiset luulee et se kirjotetaan Sunny, mikä on musta jotenkin tosi somaa.
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jan 8, 2016 18:23:17 GMT
joo se on ihan hyvä vois olla paljo pahempiki
|
|