|
Post by wifix on Jan 24, 2016 12:04:13 GMT
Hei sori mulla on ollu kiireistä, mutta LUPAAN ETTÄ ALOTETAAN ENS VIIKOLLA KOSKA MULLA ON RENTOVIIKKO - ou daaamn, kerkeisin roolin tiistaihin asti, sit onkin parit kokeet ja tutustumiset, viikonloppuna sit jällee enemmä aikaa :'D mut ketään tänne tuskin enää tulee, ellei sitten uudet roolijat innostu, niin sinänsä voisit varmaankin aloittaa tän jo nyt, mutta miten itse kerkeet
|
|
|
Post by Hermeliini on Jan 24, 2016 18:07:32 GMT
LOMAKE ♣ KOKOnimi: Zoey Sandy Downhill Ikä: 12 Vyöhyke: 8 ♣ TEKSTIILIT Sukupuoli: tyttö Mitä saat runsaudensarvelta: pieni keltainen reppu, viltti & holkki Zoey Sandy Downhill ♣ 12 ♣ Hermeliini | Kuolee jossain alussa? | Jos siitä Maddien ministä a-viestissä voi ottaa sen v:n pois siitä iästä? Attachments:
|
|
|
Post by karkkki on Jan 25, 2016 14:07:11 GMT
ei haittaa kiireet c: mullakin on paljon kiireitä - ja välillä ei oo intoo avata konetta NONI, nyt vähän puhutaa sovitaan vähän niistä nimettömien tappamisesta Ensin, kuka haluu et sun tyyppi tappaa jonkun? Mulla on vaan miehellä ja riittää yks verilöylyssä
|
|
|
Post by karkkki on Jan 25, 2016 14:09:01 GMT
ei haittaa kiireet c: mullakin on paljon kiireitä - ja välillä ei oo intoo avata konetta NONI, nyt vähän puhutaa sovitaan vähän niistä nimettömien tappamisesta Ensin, kuka haluu et sun tyyppi tappaa jonkun? Mulla on vaan miehellä ja riittää yks verilöylyssä oho en kattonu tätä sivuu XDDD
mukana ja voin ottaa v:n pois
|
|
|
Post by wifix on Jan 25, 2016 14:10:16 GMT
ei haittaa kiireet c: mullakin on paljon kiireitä - ja välillä ei oo intoo avata konetta NONI, nyt vähän puhutaa sovitaan vähän niistä nimettömien tappamisesta Ensin, kuka haluu et sun tyyppi tappaa jonkun? Mulla on vaan miehellä ja riittää yks verilöylyssä ajattelin että mun herra tappaa sit ehkä vähä myöhemmin jonkun, eikä ihan alussa (:
|
|
|
Post by karkkki on Jan 25, 2016 14:11:59 GMT
ei haittaa kiireet c: mullakin on paljon kiireitä - ja välillä ei oo intoo avata konetta NONI, nyt vähän puhutaa sovitaan vähän niistä nimettömien tappamisesta Ensin, kuka haluu et sun tyyppi tappaa jonkun? Mulla on vaan miehellä ja riittää yks verilöylyssä ajattelin että mun herra tappaa sit ehkä vähä myöhemmin jonkun, eikä ihan alussa (: selvä niitä saa tappoo loppuvaiheissa myös esimerkiksi jos kukaan ei halua tappaa XD okei en tiiä mitä höpisen
|
|
|
Post by marakatti on Jan 25, 2016 15:03:38 GMT
Mun hahmo on mahdollisesti tapatettavissa jossain vaiheessa, mutta ei ihan alkumetreillä kuitenkaan
|
|
|
Post by obrien on Jan 25, 2016 15:11:20 GMT
no jos minun mies tappaa jonku olemattoman hahmon, jolla ketään ei roolaa
jajaja voitaisiinko jo aloitella, sori kamala hoputus mutta ollaan odoteltu melkee kaksi viikkoa okei emt
|
|
|
Post by karkkki on Jan 25, 2016 16:13:02 GMT
no jos minun mies tappaa jonku olemattoman hahmon, jolla ketään ei roolaa jajaja voitaisiinko jo aloitella, sori kamala hoputus mutta ollaan odoteltu melkee kaksi viikkoa okei emt hmm.. hmm..hmm..
ALOITUS ♣♣ Lähtölaskennasta lähtee Kysykää jos on kysyttävää Ei ole vielä pakko roolia
|
|
|
Post by obrien on Jan 25, 2016 18:08:14 GMT
kellonaika, sää?
|
|
|
Post by obrien on Jan 25, 2016 18:48:17 GMT
Rosie Evelyn Montes oli juuri astunut metalliputkioon, vilkaisematta taakseen. Naistribuutti tunsi vatsansa pohjassa pientä kutinaa ja jännitystä. Hän kiristi tummaa poninhäntäänsä tiukemmalle, saadakseen jotain muuta ajateltavaa kuin Nälkäpeli, joka oli juuri alkamaisillaan. 17-vuotias laski kätensä lantiolleen roikkumaan ja päästi suustaan värähtävän huokaisun. Hän antoi katseensa käydä miespuolisessa stylistissa, joka hymyili lempeästi ja pyyhki kyyneleitä valkoiseen nenäliinaan. Nuori tunsi käsiensä värisevän. Metalliputkio lähti ylöspäin, vähitellen huoneisto, jossa Rosie oli ollut, katosi näkyvistä. Metalliputkio meni normaalia vauhtia kohti areenaa. Naistribuutti sulki silmänsä, hengitellen syvään ja ulos. Hiljaa hän kuiskasi itselleen, ettei tällä ollut mitään hätää eikä hän kuolisi ensimmäisten joukossa. Evelyn oli luvannut ainoalle perheenjäsenelleen, isoäidilleen pärjäävänsä pelissä. Rosiella ei muita perheenjäseniä ollut, vanhemmat olivat kuolleet ja pikkusiskonsa hän menetti kaksi vuotta sitten. Syy pikkusisaruksensa menetykseen oli Nälkäpeli. Isoäitiään Montes piti rakkaana ja tärkeänä, sillä Rosiella ei ollut enään ketään. Kun 17-vuotias valittiin edustamaan naispuolisuutta seittämänneltä vyöhykkeeltä, Montes lupasi isoäidilleen tulevan hengissä kotiin. Musertavaa oli se, että neidin isoäiti sairasti vakavaa sairautta, eikä sitä tiedä milloin isoäiti nukkuisi pois. Naistribuutti räväytti silmänsä auki, kun pyörivä metalliputkio tyssähti yht'äkkiä. Rosie antoi katseensa kiertää kaikissa kahdessakymmenessäkolmessa tribuutissa. Joidenkin tribuuttien kasvoilta paistui murhan sekä tappamisen himo, joidenkin kasvoilta paistui taas pelko ja suru. Nuoriakin tribuutteja pelissä oli, jotka näyttivät olevan peloissaan. Evelyn oli päätynyt sille linjalle, ettei lähtisi alussa tappamaan ketään. Ellei tietenkään pakko ollut. Nainen antoi katseensa siirtyä runsaudensarvella oleviin tavaroihin, joita ammattilaiset ja muut tribuutit havaroivatkin katseillaan. Miekkaan ja yhteen kirkkaanpunaiseen reppuun Rosie oli katseensa naulinut, ne kaksi asiaa hän tahtoi. Miekkaa hän osasi käsitellä hyvin, taitojaan miekan kanssa hän oli näyttänyt koulutuspisteiden arvioinnissa. Ja ihan hyvän koulutuspisteen neitokainen oli saanutkin, 9:n. -- lallalaa, sori lyhyys ja alkutönkköys. Attachments:
|
|
|
Post by wifix on Jan 25, 2016 22:23:44 GMT
vincent theodore wallingford - hymyili epätoivoisesti huoneeseen jäävälle naiselle, sulkien sitten silmänsä henkeään pidätellen. Hän pystyi vain kuulemaan, kuinka putkilo hiljalleen sulkeutui, ja tunsi sisuksissaan kuinka hän hiljalleen lähti putkilon mukana kohti yläilmoja, kohti areenaa. Hänen sydämensä pumppasi rinnassa tiuhaan tahtiin, ja kädet puristuivat kuin pakosta tiukkaan nyrkkiin. Häntä hermostutti, sekä pelotti. Jos aivan rehellisiä ollaan, ei häntä luultavasti koskaan ollut peloittanut yhtä paljon. Myönnettäköön, että oli miehen aivan oma vikansa, että peliin oli joutunut, hänen julistautuessa vapaaehtoiseksi pikkuserkkunsa puolesta, mutta mitään hän ei katunut. Poika oli vasta kaksitoista vuotias, ja hänellä olisi vielä hyvä elämä edessään. Ja mitä tärkeintä, olisi toinen kuollut areenalla välittömästi, minkäänlaisia taistelutaitoja hän kun ei omannut. Eipä kyllä hänessäkään omasta mielestään mitään erityistä ollut, mutta oli lyhyen elämänsä aikana oppinut heittelemään ties minkälaisia teräaseita kohti ihmisiä, sekä isänsä avustuksella oppinut rakentamaan ansoja - eläimille tietenkin, mutta eivätpä ihmiset niistä paljoakaan eroa. Joitakin mahdollisuuksia elossapysymiseen siis oli, näin oltiin todistettu myös aikaisemmin arvioinneissa, saatuaan veitsiä sekä muita teräaseita viskomalla itselleen kympin, johon kuulemansa mukaan pitäisi olla enemmän kuin vain tyytyväinen. Oli miten oli, numero oli hänelle itselleen aivan merkityksetön, ja pelin läpi koitettaisiin vain kulkea hyvinkin nopeiden jalkojensa, sekä ansojensa avulla. Tappaminen tulee puheeksi vasta kun muuta mahdollisuutta ei ole, tai näin itselleen ainakin yriteltiin uskoitella. Kun Wallingfordin nuorin lapsi viimeinkin avasi silmänsä, oli putkilo jo nostanut hänet areenalle. Raikas ilma kerääntyi hetkeksi hänen keuhkoihinsa, miehen käydessä katseellaan lävitse kilpailijoita - tai tarkemmin sanottuna tribuutteja. Kaksikymmentäkolme ihmistä hänen lisäkseen tapettavana, ja vain yhden kanssa oli hän edes harkinnut liittoutuvansa, ken siis tietää tapahtuuko sitä edes laisinkaan. Hiljalleen häntä alkoi hermostuttamaan vain yhä enemmän ja enemmän, saaden hänet painamaan kätensä tiukempaan nyrkkiin. Katseellaan hän kävi vielä nopeasti lävitse niin sanotut uhrinsa, joiden hengen vieminen oli ainoa keino pojalta päästä takaisin kotiin, jonka jälkeen siirryttiinkin sitten aukion keskellä olevan runsaudensarven puoleen. Paljon tavaroita näkyi, joista puoliakaan mies ei osannut edes käyttää - mutta veitsien perään hän yritti kovasti, samoin kirveen, sillä kun ei hän ollut kenenkään nähnyt harjoittelevan, jonka myötä sitä kukaan muu hänen onnekseen tuskin havittelee. Myös pienehkö laukku, sekä köydet ikään kuin huusivat hänen nimeään, ken sitten tietää mitä hyötyä niistä tulisi hänelle olemaan. - en nyt yhtään tiedä minkälainen se runsaudensarvi on kun missään ei mainittu, mutta oletin että kyseessä saattais olla samanlainen kuin ensimmäisessä nälkäpelissä, jonka mukaan sit vähän roolinkin. korjatkaa jos olen väärässä
|
|
|
Post by obrien on Jan 26, 2016 5:08:28 GMT
Forest Jaye Kentwell katsoi taaksensa itsevarmasti, kun hän kuuli naispuolisen stylistinsa sanovansa hyvästejä. Miestribuutti ei uskonut, että hänen stylistinsa näkisi miestä viimistä kertaa. Hän oli niin varma Nälkäpelin voitosta, jos osasi vain taktikoida ja olla nokkela. 18-vuotias oli harjoitellut melkein kokoelämänsä tätä peliä varten. Tänä vuonna Kentwell oli ilmoittanut olevansa vapaaehtoinen tribuutiksi. Osat pitivät ideaa suorana itsemurhana, mutta Forest piti asiaa voittona. Mies oli itsevarma ja vahva. Metalliputkioon astuessa, metalliputkion ovet sulkeutuivat kiinni. 'Ammatilaiseksi' kutsuttu virnisti veikeästi. Liittoja hän ei sopinut vielä, mutta hän oli varma siitä, että saisi liittolaisen puoleensa. Tummaverikkö tunsi pienien kylmienväreiden värähtävän kehossaan ja pieni tuulahdus tuntui hiuksissa, kun putkio pysähtyi areenalle. Forest antoi katseensa kiertää ympärillään, tarkkailaakseen runsaudensarven ympäristöä. Katse kävi tribuuteissa ja sitten runsaudensarven edessä makaavissa tavaroissa. Hänen katseensa jumittui hetkeksi atraimeen. Mies tahtoi atraimen, sillä hän osasi käyttää kolmipäistä asetta vikkelästi. Kentwell antoi katseensa käydä harkitussa liittolaisessa, jonka kanssa hän ei siis vielä ollut liitossa. Kyllä hän oli harkinnut toisesta liittolaista itselleen, mutta sen näkisi pelin aikana, tulisiko kaksikosta liittolaisia vai verivihollisia. Miestribuutti kuuli lähtölaskennat, jotka alkoivat kuudestakymmenestä ja hiljalleen ne laskennat meni alaspäin. 18-vuotias siirsi katseensa takaisin eteensä, missä sijaitsi runsaudensarvi. Kun kongi kajahtaisi, mies pinkaisee juoksuun ja suuntaa runsaudensarvelle. Hän hankkisi aseen tai oikeastaan pari asetta itselleen, sitten puolustaisi itseään ja aloittaisi törkeän verilöylyn - niin hän oli ajatellut. -- joo sori oon väsynyt, tästä tuli kamalaa tönkköä. oon nukkunu vaa kaksi tuntia :DD Attachments:
|
|
|
Post by wifix on Jan 26, 2016 19:16:06 GMT
- hmh mietin tässä vain, että kun _todella_ moni roolija on aikalailla epäaktiivinen, niin pitääkös nyt odoittaa että kaikki pääsee lähtölaskentaan mukaan vai..? :'D
|
|
|
Post by obrien on Jan 26, 2016 19:18:58 GMT
- hmh mietin tässä vain, että kun _todella_ moni roolija on aikalailla epäaktiivinen, niin pitääkös nyt odoittaa että kaikki pääsee lähtölaskentaan mukaan vai..? :'D tuota minäkin mietin
|
|