|
Post by karkkki on Jan 8, 2016 16:13:15 GMT
oho niimpä näkyy:D korjaan asian //jja lairille kans jotai liittolaisia :--) mukana olet :3
ps. ei sittekkää mitää XD
|
|
|
Post by karkkki on Jan 8, 2016 16:16:13 GMT
// äää haluan mukaan ;___; ainut kysymys mulla vaan ennen kuin kunnolla innostun: kuinka usein roolipelissä on ehdittävä roolimaan? en ehdi päivittäin, enkä välttämättä useaa kertaakaan viikossa. Yrittäisin kuitenkin vähintään kerran viikossa käydä, paitsi toki koeviikolla :'D oisko se hyväksyttävää, vai haluaisitteko porukkaa, joilla mieluummin enemmän aikaa? ++ JOS on mahdollista päästä tuollaisella aktiivisuudella, niin minne tekisin hahmon? ois kiva roolia pitkästä aikaa jätkällä ja vissiin niitä just kaivattaisiinkin lisää c: No mahdollisesti aika aktiivisesti, elikkä vaikka kerran viikossa, mutta YMMÄRRÄN kiireet, jos voisit ilmoittaa minulle c: voit jopa tehä kaksikin
|
|
|
Post by obrien on Jan 8, 2016 17:10:43 GMT
oho niimpä näkyy:D korjaan asian //jja lairille kans jotai liittolaisia :--) mun miehellä sulle liittolaista? c: 8) öäöä kysyin sitä sulta kans :--(
|
|
|
Post by karkkki on Jan 8, 2016 17:16:34 GMT
mun miehellä sulle liittolaista? c: 8) öäöä kysyin sitä sulta kans :--( APUVA OON SOKEE , sorisorisori tietenkin se meidän liittoutuminen käy ♥
|
|
|
Post by karkkki on Jan 9, 2016 17:36:16 GMT
voidaan alottaa sitten kun tähän tulis ees pari tribuuttii lisää
|
|
|
Post by obrien on Jan 9, 2016 18:40:34 GMT
jee, lisäätkö Rosien ikää 17, vaihdan kuvaa huomenna
|
|
|
Post by Sibe on Jan 9, 2016 20:34:15 GMT
// äää haluan mukaan ;___; ainut kysymys mulla vaan ennen kuin kunnolla innostun: kuinka usein roolipelissä on ehdittävä roolimaan? en ehdi päivittäin, enkä välttämättä useaa kertaakaan viikossa. Yrittäisin kuitenkin vähintään kerran viikossa käydä, paitsi toki koeviikolla :'D oisko se hyväksyttävää, vai haluaisitteko porukkaa, joilla mieluummin enemmän aikaa? ++ JOS on mahdollista päästä tuollaisella aktiivisuudella, niin minne tekisin hahmon? ois kiva roolia pitkästä aikaa jätkällä ja vissiin niitä just kaivattaisiinkin lisää c: No mahdollisesti aika aktiivisesti, elikkä vaikka kerran viikossa, mutta YMMÄRRÄN kiireet, jos voisit ilmoittaa minulle c: voit jopa tehä kaksikin
// oi, kuulostaa hyvältä! :3 oon tosiaan siis lukiossa, niin kiireitä tuppaa olemaan, koska nyt on tanssiharkkoja ja sun muuta kirjotelmia mitä pitäis tehdä, niin heh aktiivisuus on aika 6/5 :'''D en mä nyt ehkä kahta viiti tehdä, koska en jaksais välttämättä roolailla haha mutta mulla ois kumminkin kaks kuvaa, en vain osaa päättää kumpi ois parempi
|
|
|
Post by Jp on Jan 9, 2016 21:37:02 GMT
oikee ammattilaiseks
|
|
|
Post by karkkki on Jan 10, 2016 7:48:35 GMT
jee, lisäätkö Rosien ikää 17, vaihdan kuvaa huomenna selevä c:
|
|
|
Post by karkkki on Jan 10, 2016 7:49:23 GMT
No mahdollisesti aika aktiivisesti, elikkä vaikka kerran viikossa, mutta YMMÄRRÄN kiireet, jos voisit ilmoittaa minulle c: voit jopa tehä kaksikin
// oi, kuulostaa hyvältä! :3 oon tosiaan siis lukiossa, niin kiireitä tuppaa olemaan, koska nyt on tanssiharkkoja ja sun muuta kirjotelmia mitä pitäis tehdä, niin heh aktiivisuus on aika 6/5 :'''D en mä nyt ehkä kahta viiti tehdä, koska en jaksais välttämättä roolailla haha mutta mulla ois kumminkin kaks kuvaa, en vain osaa päättää kumpi ois parempi ota vasen
|
|
|
Post by karkkki on Jan 11, 2016 13:44:44 GMT
me voitais jopa alottaa melkein heti sitte ku sibe on tehnyt lomakkeen
|
|
|
Post by obrien on Jan 11, 2016 13:45:48 GMT
öäöäö ootan innolla alkua!!!!!
|
|
|
Post by wifix on Jan 11, 2016 14:21:33 GMT
öäh prkl kun en tiä mitään nälkäpeleistä D::
|
|
|
Post by karkkki on Jan 11, 2016 14:39:04 GMT
öäh prkl kun en tiä mitään nälkäpeleistä D:: :/
kato äkkii leffa XDD
|
|
|
Post by karkkki on Jan 11, 2016 14:39:28 GMT
öäöäö ootan innolla alkua!!!!! samaaa 8)
|
|